При мен топла/студена няма значение, паля и ако не настина педала на газта ЕГР-ра не отваря. След 10-15сек. ако за това време не съм барал педала клапана сам отваря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
съвет за по бързо загряване на тд100 и жтд105
Collapse
X
-
Днес охлаждането е потвърдено и при по-високи температури, при работа на място.При -7 градуса и пуснато парно, за 5 минути охлади 4 градуса от малкия кръг (от 69 на 65)A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Как да не охалжда, разбира се, че ще охлади, особено на -7!Има ли някъде схема, как се върти водата в малкият кръг и респективно през парното т.е в парното постъпва най-топла или постъпва обиколно и респективно по-студена.Доста бързо се загряват тръбите на малкият кръг, а парното не духа топло, иначе тръбата на големият кръг започва да отваря на 80 градуса(по показание на моят уред).И въобще, тук никой не говори за промивки на радиаторчето....а това е полезна процедура. Промивал съм много успешно и лесно на предишният ми автомобил, но а този не съм. Ако е лесно, няакой да сподели!BO написа:Днес охлаждането е потвърдено и при по-високи температури, при работа на място.При -7 градуса и пуснато парно, за 5 минути охлади 4 градуса от малкия кръг (от 69 на 65)Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
АААА извинете - нбутах се у п’рЪва лига.....ние сме с Фиатк-и, к’во разбираме от "S-class"?!? :D :D :Dpr_00f написа:E да де ама двамата субекти са с Либри а там при ауто режим управлява и клапата за външният въздух.Има и сензор да следи замърсяването на въздуха - т.е системата може да прецени дали да отвори или затвори въпросната клапа.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
При мен когато пусна на режим AUTO (циркулацията) постоянно се чува как се променя шума на вентилатора докато е на голяма степен на духане. До колкото съм чувал при този режим се съобразява с много неща и едно от тях е температурата в купето и не е редно ако двигателя започне да изстива и има възможност да се пусне само на вътрешна циркулация да не го направи и да спре изстиването на охладителната течност
Аз се убеждавам, че при мен разликата е много малка в загряването от всичките режими в които може да се кара. Както и да карам разликата е минимална.
Коментар
-
Да "съобразява", ама контролът се свежда само до корекция на оборотите на перката, поне при нас!chaveto написа:При мен когато пусна на режим AUTO (циркулацията) постоянно се чува как се променя шума на вентилатора докато е на голяма степен на духане. До колкото съм чувал при този режим се съобразява с много неща и едно от тях е температурата в купето и не е редно ако двигателя започне да изстива и има възможност да се пусне само на вътрешна циркулация да не го направи и да спре изстиването на охладителната течност
Аз се убеждавам, че при мен разликата е много малка в загряването от всичките режими в които може да се кара. Както и да карам разликата е минимална.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар