Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Твърд педал на спирачката? - ЕГР?
Collapse
X
-
Твърд педал на спирачката? - ЕГР?
Не исках да изкарвам тема от преди 1 година, за това пускам нова колеги.Значи, когато колата е престояла известно време изгасена( няколко часа ), като се кача и естествено натисна педала на спирачката докато запаля, той е твърд и горе долу нямам спирачки докато не запаля.Изрових това мнение на колегата Хаджов и си мисля дали нямам загуба на вакуум от въпросния клапан.Изолирал съм си ЕГР-а, но не съм затапил маркучето на ел. клапана с нищо, включено си е в механичния клапан. Бях го затапил това маркуче известно време, но ми направи впечатление, че след изгасяне на двигателя ел. клапана продължава да "жужи" много по дълго време отколкото когато е мушнато в ЕГР-а и ме хвана шубето да не прецакам ел. клапана и си го върнах обратноВъпроса ми е: възможно ли е твърдоста на педала да е от засмукване от някаде на атмосферен въздух от ел. клапана на ЕГР, дали да си го затапя отново с болтче маркучето и дали това затапване може да прецака ел. клапана на ЕГР-а, мерси предварителноFiat Bravo JTD '99Етикети: –
-
Жуженето на клапана няма нищо общо с електричеството. Той продължава да жужи и дори като се откачи буксата му
Има клапанче в сервото, което вече не ти функционира добре, и затова се губи вакуума. При мен опитах нещо да го сваля, но не стана, защото е здраво хванато, а и да не го счупя. Като го разместя, за ден два се оправа, и вместо всеки път да нямам спирачки при изгасена кола - понякога от 10 паления - на 5 има мспирачки, но така е 2-3 дни, и после пак всеки път нямам. А самите маркучета , управляващи ЕГР - трябва да са здрави , и затапени, за да не смуче въздух от там. Но дори и да засмуче - ако клапанът на сервото работи , той ще запушва , и ще запазва ваккуума в системата. Така че МИСЛЯ че няма общо ЕГР с това дали имаш или нямаш спирачки, при изгасена кола.
-
При мен също, сутрин, или след като е престояла час-два, също педала е твърд. С ЕГР-а не съм си играл. Въпроса е, имаме ли място за притиснение, или може да си караме така? Има ли нещо друго, което да се повреди покрай този клапан?Иначе като паля на равно нямам притиснения. Под наклон вече, се вдига ръчната, така че не е проблем. Единствено е страшно ако се пуснеш по нанадолнище с изгаснал двигател. Нещо което, никой нормален човек не би направил. Там и работещ клапан не те спасява.ogi28b написа:Има клапанче в сервото, което вече не ти функционира добре, и затова се губи вакуума. При мен опитах нещо да го сваля, но не стана, защото е здраво хванато, а и да не го счупя. Като го разместя, за ден два се оправа, и вместо всеки път да нямам спирачки при изгасена кола - понякога от 10 паления - на 5 има мспирачки, но така е 2-3 дни, и после пак всеки път нямам.
Коментар
-
Много интересно, но днес и аз усетих тази тръпка с твърдия педал! Незнам защо,но известно време дори и при запален двигател спирачки нямам или са много слаби на предните колела , а при задните ... нормални ,защото хващат много бързо.- дали това клапанче ще реши проблема, а и въобще възможно ли е да се ремонтира ако проблема е от него!?ogi28b написа:... Има клапанче в сервото, което вече не ти функционира добре, и затова се губи вакуум...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Това клапанче задържа вакуума когато вече е създаден, принципно. А за това дали някой се пуска по нанадолнище на изгасен двигател - можеш да се спускаш, двигателя да е изгасен, и въпреки това - да се върти и да задвижва всички основни агрегати
Преди време се консултирах с Христо, и той каза че това не е проблем - не се отразява на спирането при работещ двигател, единственото некомфортно е че нямаш спирачки като палиш, но ако щом запалиш педала умекне - всичко е ок.
Коментар
-
Е да ама не...при работещ двигател педала бе твърд и се втърдяваше все повече. След известно време обаче всичко се оправи, т.е. спирачките "дойдоха" и на предните колела и педала омекна?! Та това клапанче разглобява ли се?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Колега това клапанче е само да задържи вакума да не се използва от нещо друго по вакумната система. Ако при често ползване на спирачките вакума намалява или имаш проблем със самият серво усилвател или вакум помпата е проблемна. На 2.4Jtd когато го купувах ми казаха, че много превърта самият привод на помпата и започва да не работи нормално, при теб не знам как е.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар