italcar написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2.4jtd - размисли около резултати от Unidiag
Collapse
X
-
При мен имаше подобен проблем- в началото лека загуба на мощност при високи обороти.После лека полека се засили,почна да минава в авариен режим и да се оправя като карам известно време без много газ.След това почна да пуши и спря да върви.На диагностиката при работа на празен ход показваше стойности на входящия въздух като при тебе и в началото диагностика реши да сменяме дебитомер.Сменихме го без ефект.После се усети че количеството отчетен въздух при пълна газ е много малко и изкормихме катализатора.Но аз все пак отидох когато вече се беше задънила яко.Сега колата върви и имам резервен дебитомер.Като я взех беше на 5 години и едва ли е била на 500 000км.Изрязахме прозорче отдолу на катализатора,извади питата и го завари пак.Лесно и за 20лв.FIAT PUNTO GT1 Kyron 2000xdi nisan serena 1.6
-
Мерси за мнението, колега! Ще го имам предвид, но се надявам да не се стига до там. Логично е катализатора да се е позадръстил със сажди, но в крайна сметка, не е редно да сменяме всичко наред което би могло да е причина. Хубаво е, че в твоя случай сте намерили виновника
Аз не мисля, че стойностите ми на входящия въздух за зле, даже напротив. Явно е, че въпросния параметър "Air mass measured" е някаква калкулирана стойност за въздуха, който влиза в цилиндрите на всеки такт. Това, което все още не ми е напълно ясно е, какво друго, освен показанията от дебитомера, влизат в тази калкулация. Ако тези стойности са адекватни, определено не ми звучи логично да са причинени от задръстен катализатор ... но, знае ли човек.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар