chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
от демферен маховик към обикновен ?
Collapse
X
-
Там няма ли демпферни пружини на феродовия диск? Не може да няма никакви пружини, просто не може!iuly_vn написа:Че на ТД100 като няма денпфер, да не би да ,,сеца като каруца" или се къса всичко живо по...............chaveto написа:И тогава кое ще играе ролята на демпфер
Или ще сецаме като каруца и ще късаме всичко живо по...............
Коментар
-
Искам едно уточнение да направя, jtd105 слаган на fiat е 200Nm, а същия двигател при алфа е 255Nm. Разликите са само софт и съединител (до колкото знам). Сртува ми се че с iakvvu спорите за различни неща. Ако гледаме само фиат разликата от td100 е 0% защото ако не се лъжа и той е 200 Nm, ако гледаме алфа обаче, разликата е около 27%.Според мен при положение че втора употреба се намират доста евтини и запазени маховици, няма смисъл да си играете да слагате друг маховик. Ако е с цел някакъв тунинг, тогава вече е друг въпрос. Не-демпферния маховик би трябвало да е доста по-лек от демпферния.
Коментар
-
Да де. Аз коментирам за Фиат а не за Алфа, щото и форума ни е за Фиат. Написано е горе с големи букви.vsd написа:Искам едно уточнение да направя, jtd105 слаган на fiat е 200Nm, а същия двигател при алфа е 255Nm. Разликите са само софт и съединител (до колкото знам). Сртува ми се че с iakvvu спорите за различни неща. Ако гледаме само фиат разликата от td100 е 0% защото ако не се лъжа и той е 200 Nm, ако гледаме алфа обаче, разликата е около 27%.Според мен при положение че втора употреба се намират доста евтини и запазени маховици, няма смисъл да си играете да слагате друг маховик. Ако е с цел някакъв тунинг, тогава вече е друг въпрос. Не-демпферния маховик би трябвало да е доста по-лек от демпферния.
Това на майтап, а това че същия мотор е с повече въртящ момент може и да е разлика в турбината и ъгловата диаграма на разпределителен вал. Но не съм се вглеждал за тоя двигател и ще е интересно как е постигнат.
Fiat Marea TD100
Коментар
-
Правиш се на много интересен, но се прави на някой друг. Колегата ти го каза къде са пружините след като не са на маховика. И за твое сведение съм карал автомобил със счупени пружини и искам да ти кажа, че няма каране и след като толкова ги разбираш е редно сам да се досетиш какво ще стане ако се завари демпферният маховик и не се сложи феродов диск с пружини. Много се съмнявам, че има място къде да се завре феродов диск с пружини при изпълнение с демпферен маховик. А и сигурно след като намесваш Нм трябва да ти е ясно, че с променянето на тежината на маховик, феродо и притискател се променят много неща, но защо ли ти обяснявам ти си специалиста в тази област.iuly_vn написа:Че на ТД100 като няма денпфер, да не би да ,,сеца като каруца" или се къса всичко живо по...............chaveto написа:И тогава кое ще играе ролята на демпфер
Или ще сецаме като каруца и ще късаме всичко живо по...............
Коментар
-
Ето ви един линк към Фолкваген форума,защото и там много момчета имат проблеми с въпросния маховик,само дето е по-височка цена :D .Там някой беше сменил маховика на своето ТДИ с такъв мисля от бензинов ГТИ,но почнали проблеми със самата скоростна кутия като ромолене,виене и прочие простотии.Аз попитах и в техния форум дали,някой незнае за Фиат ЖТД какъв обикновен маховик да намеря,щото бях изправен пред същата дилема,но както във нашия така и в техния форум отговор нямаше.Е купих нов маховик и съединител и рахатясах,ма на каква цена.Все пак ето линка към търсачката,която лично на мене ми даде 32 резултата,но основно за демпферния маховик е интересното
...... http://www.vwclub.bg/forum/search.ph...ll&author=&fid[]=24&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t= 0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B 5
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
http://www.vwclub.bg/forum/search.ph...ll&author=&fid[]=24&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t= 0&submit=%D0%A2%D1%8A%D1%80%D1%81%D0%B5%D0%BD%D0%B 5EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Аз имам и седи в избата. не подлежи на ремонт, според мен. Никъде няма болтове, винтове или каквото и да било, чрез което може да се отвори това чудо. Поне аз не виждам. По-долу ви пускам една снимка на чисто нов маховик монтиран на вала. Стария съм го снимал, но не откривам снимките. При интерес, тия дни мога да го нащракам и да ви покажа как изглежда.chaveto написа:Според мен няма смисъл да се опитваме да сложим обикновен маховик и т.н. по добре да наблегнем на това дали може да се ремонтира и как да го направим. Сега е момента някой който има такъв маховик и е непотребен да го снима и да сподели дали подлежи на ремонт според него.
Коментар
-
Колега на Стило-то ми има както демпфер така и пружини на самият феродов диск.И за твое сведение съм карал колата както със счупен демпфер така и със заварен и мога да те уверя,че няма абсолютно никаква разлика!!!!chaveto написа:Правиш се на много интересен, но се прави на някой друг. Колегата ти го каза къде са пружините след като не са на маховика. И за твое сведение съм карал автомобил със счупени пружини и искам да ти кажа, че няма каране и след като толкова ги разбираш е редно сам да се досетиш какво ще стане ако се завари демпферният маховик и не се сложи феродов диск с пружини. Много се съмнявам, че има място къде да се завре феродов диск с пружини при изпълнение с демпферен маховик. А и сигурно след като намесваш Нм трябва да ти е ясно, че с променянето на тежината на маховик, феродо и притискател се променят много неща, но защо ли ти обяснявам ти си специалиста в тази област.iuly_vn написа:Че на ТД100 като няма денпфер, да не би да ,,сеца като каруца" или се къса всичко живо по...............chaveto написа:И тогава кое ще играе ролята на демпфер
Или ще сецаме като каруца и ще късаме всичко живо по...............Motorracing is a sickness the only way to get over it is to die!
JTD115....
Коментар
-
Я метни ВИН-а на Стилото, че ми стана любопитно.Stilo_cK написа:Колега на Стило-то ми има както демпфер така и пружини на самият феродов диск.И за твое сведение съм карал колата както със счупен демпфер така и със заварен и мога да те уверя,че няма абсолютно никаква разлика!!!!chaveto написа:Правиш се на много интересен, но се прави на някой друг. Колегата ти го каза къде са пружините след като не са на маховика. И за твое сведение съм карал автомобил със счупени пружини и искам да ти кажа, че няма каране и след като толкова ги разбираш е редно сам да се досетиш какво ще стане ако се завари демпферният маховик и не се сложи феродов диск с пружини. Много се съмнявам, че има място къде да се завре феродов диск с пружини при изпълнение с демпферен маховик. А и сигурно след като намесваш Нм трябва да ти е ясно, че с променянето на тежината на маховик, феродо и притискател се променят много неща, но защо ли ти обяснявам ти си специалиста в тази област.iuly_vn написа:Че на ТД100 като няма денпфер, да не би да ,,сеца като каруца" или се къса всичко живо по...............chaveto написа:И тогава кое ще играе ролята на демпфер
Или ще сецаме като каруца и ще късаме всичко живо по...............
Коментар
Реклама
Collapse


ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар