Обективно погледнато, една 200-ватова свещ трябва да показва около 700 милиома. През нея нормално протичат около 17 А. Никога не трябва да се разчита на китайски уред за точно измерване, само може да се разчита на това кога е нула, кога е безкрайност, и кога е някъде по средата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лампата за подгревателните свещи
Collapse
X
-
След смяна на свещ и десетина успешни старта, индикацията за грешка би трябвало да изчезне, зависи и колко пъти е палено с изгорялата свещ. Абе, натрупва някаква елементарна статистика и спира индикацяията, след определен брой успешни теста на всички свещи. Грешката си остава засписана, до изчситването и!Не е тук мястото, но да попитам, колко струва един инжектор за JTD, нямам проблем с тях, просто не намерих адекватна информация?!? И нещо чета, че разпръсквача отделно от електрониката и т.н...ако може кратичко някой разбирател да ме "светне"!МЕРСИ ПРЕДВАРИТЕЛНОFiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Това е най добрия начин за проверка и не по труден. Ще обесня защо! Много често в релето, което е монтирано на място където е изложено на влага, кородират връзките. На 100% съм сигурен че не са в добро състояние. Не казвам че причината е точно от там, но е хубаво от там да се замерят свещите за да се оправят и връзките, които са осигурени посредством болтове и точно там кородират. Така ще има и по-голям ток при старт, особено и ако акумулатора не е първа младост!Red Storm написа:Според мен по-лесния начин за диагностика е да се откачи куплунга,излизащ от подгряващото реле и през ампермер ,включен на обхват 20А,да се подава напрежение на всяка свещ.Която няма консумация-смяна.На самия куплунг има номерация от едно до шест,като последните две гнезда са празни.При мен нямаше консумация на пин 2.И аз,знаейки че цилиндрите се броят от ангренажния ремък надясно, веднага смъкнах втората свещ.Да ама не.Не работеше не втората,а третата свещ.Значи втората,но от страната на акумулатора.След това забелязах,че е възможно да се види и цвета на кабела и съответно да се проследи до дефектната свещ.Fiat Marea TD100
Коментар
-
На Стилото не са с гайка,а се закопчават с лек натиск,докато щракне.Има изолация и на самата закопчалка.Използвам метода с подаване на напрежение директно на всяка свещ.Вместо да се ровя да търся колко е съпротивлението.Или консумира/нагрява ,или не.По-сложно става,ако нагрява не върха,а някъде по корпуса.iuly_vn написа:Това е най добрия начин за проверка и не по труден. Ще обесня защо! Много често в релето, което е монтирано на място където е изложено на влага, кородират връзките. На 100% съм сигурен че не са в добро състояние. Не казвам че причината е точно от там, но е хубаво от там да се замерят свещите за да се оправят и връзките, които са осигурени посредством болтове и точно там кородират. Така ще има и по-голям ток при старт, особено и ако акумулатора не е първа младост!Red Storm написа:Според мен по-лесния начин за диагностика е да се откачи куплунга,излизащ от подгряващото реле и през ампермер ,включен на обхват 20А,да се подава напрежение на всяка свещ.Която няма консумация-смяна.На самия куплунг има номерация от едно до шест,като последните две гнезда са празни.При мен нямаше консумация на пин 2.И аз,знаейки че цилиндрите се броят от ангренажния ремък надясно, веднага смъкнах втората свещ.Да ама не.Не работеше не втората,а третата свещ.Значи втората,но от страната на акумулатора.След това забелязах,че е възможно да се види и цвета на кабела и съответно да се проследи до дефектната свещ.
Тогава само смяната е спасението.
Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Малко съм закъснял с поста си, но сега дойде време да си купя подгряващи свещи- 4бр. BERU. Живот и здраве ако разполагам с повече време при смяната ще направя снимки. При смяна и на четирите свещи ще продължава ли да свети индикацията за изгоряла свещ
Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
на каква цена тия свещи колега?dobrujanetza написа:Малко съм закъснял с поста си, но сега дойде време да си купя подгряващи свещи- 4бр. BERU. Живот и здраве ако разполагам с повече време при смяната ще направя снимки. При смяна и на четирите свещи ще продължава ли да свети индикацията за изгоряла свещ
ex.Мареа ТД100
Коментар
-
35 лв. бройката.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=547404#547404paralesa написа:на каква цена тия свещи колега?dobrujanetza написа:Малко съм закъснял с поста си, но сега дойде време да си купя подгряващи свещи- 4бр. BERU. Живот и здраве ако разполагам с повече време при смяната ще направя снимки. При смяна и на четирите свещи ще продължава ли да свети индикацията за изгоряла свещ
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар