chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Различна мощност при различни обороти
Collapse
X
-
Старите работили разпръсквачи са нормално поразтворени/много или по-малко/ и не разпрашават добре шприцваната нафта в цилиндъра,което е много важно за меката работа на двгателя.При лошо разпрасяващи разпръсквачи двигателя работи по твърдо и пуши.Почистването ги оправя само ако за запушени или клеясали,но подобрение в разпрашаването не се постига.chaveto написа:Понеже съм Тома неверни и ако не съм на 100% сигурен, че ако си сменя разпръсквачите ще стане по тиха от колкото е сега би ли казал каква е причината да утихне след смяната. Не може ли само да се почистят.
Коментар
-
Днес си почистих МАР датчика (датчика за налягане в смукателният колектор) и проблема с колебанията при ускорение изчезнаха. Сега само набира при подаване на газ. Беше целият омазан с масло и сажди, избърсах го внимателно и после с контактен спрей го напръсках. Вкарах тръбичката на спрея в дупката на датчика и пръсках докато не почна да излиза само чиста течност.
Коментар
-
Имам две снимки но не с добро качество и няма смисъл да ги качвам. Не мога да кажа какво ще стане ако се накисне в нещо а и не виждам смисъл да се кисне. С тръбичката на спрея както казах го напръсках обилно докато спре да изкарва гняс от отвора където се намира сензора. Не знам какво има вътре и да не се увреди, че не е от най евтините :D Контактният спрей който ползвам си е предимно спирт, а доколкото знам спирта си е най добрият и безопасен обезмаслител ако изсъхне бързо.На фиестата съм си отварял комп. и там този сензор беше залят с нещо като желе но с голяма здравина.
Коментар
-
koлега имаш ли снимка на този мап датчик ,да го видя къде е за да го почистя и аз.мерсиchaveto написа:Днес си почистих МАР датчика (датчика за налягане в смукателният колектор) и проблема с колебанията при ускорение изчезнаха. Сега само набира при подаване на газ. Беше целият омазан с масло и сажди, избърсах го внимателно и после с контактен спрей го напръсках. Вкарах тръбичката на спрея в дупката на датчика и пръсках докато не почна да излиза само чиста течност.
Коментар
-
Двигателят разбира се е същия ката на колегата chaveto - 2.4 jtdogi28b написа:Колата няма значение каква е, има значение двигателят, защото ако е атмосферен бензинов, МАП-а е съвсем различен.moni написа:Мерси на колегата за бързия отговор.колата е алфа 166 ,май трябва да си сменя подписа вече
Коментар
-
Отново започна да прави мизерии и установих, че имам грешка Р0235 нещо свързано си с турбото. Изчистих грешката, датчика на външен вид си е добре и всичко отново си беше ОК докато не я нагазин на няколко пъти и отново започва да има колебания в засилването и записва грешката отново. Дали проблема е в датчика или самото турбо. Четох, че турбините с променлива геометрия било хубаво да се почистят иначе правели мизерии. Колко трябва да надува турбото на място и колко в движение за да е нормално всичко.
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар