Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Различна мощност при различни обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Различна мощност при различни обороти

    Проблема е такъв, че при ускорение (усеща се най вече на 4-та и 5-та) от 1800-2000 об/м има ряз между 2000-2200 изведнъж спира да набира бързо от 2200-2500 отново се усеща повече как ускорява и от 2500-2800 отново намалява ускорението от 2800 нагоре няма такива колебания. Получава се все едно давам газ да ускоря, след това я връщам леко, после отново давам и така през всичките тези обороти докато не мине 2800 об/м На диагностика нищо не излиза като грешки.

    #2
    Kaто си върнеш дебиЛомера в заводско състояние ..... ???
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      Re: Различна мощност при различни обороти

      chaveto написа:
      Проблема е такъв, че при ускорение (усеща се най вече на 4-та и 5-та) от 1800-2000 об/м има ряз между 2000-2200 изведнъж спира да набира бързо от 2200-2500 отново се усеща повече как ускорява и от 2500-2800 отново намалява ускорението от 2800 нагоре няма такива колебания. Получава се все едно давам газ да ускоря, след това я връщам леко, после отново давам и така през всичките тези обороти докато не мине 2800 об/м На диагностика нищо не излиза като грешки.
      Колега,много пипаш колата.Три режима на мощност,три режима на разход и т.н.Кой знае сега в какъв режим си я вкарал и после защо това онова.

      Коментар


        #4
        В момента си е в заводско състояние и нищо не е пипано по нея. Не би трябвало да и вредя като и променям стойностите на датчиците и я лъжа да работи по различен начин след като не натрупва грешки. А и сега се сетих за да не пускам нова тема в нета гледах един клип в който беше демонстрирано с променянето на налягането в рейла как двигателя си сменя звука (става по мек) все едно е сипано масло в нафтата. Ако се промени налягането според вас дали ще има някакъв проблем. Не разбрах само дали като се увеличи или намали става по мек звука.

        Коментар


          #5
          chaveto написа:
          В момента си е в заводско състояние и нищо не е пипано по нея. Не би трябвало да и вредя като и променям стойностите на датчиците и я лъжа да работи по различен начин след като не натрупва грешки. А и сега се сетих за да не пускам нова тема в нета гледах един клип в който беше демонстрирано с променянето на налягането в рейла как двигателя си сменя звука (става по мек) все едно е сипано масло в нафтата. Ако се промени налягането според вас дали ще има някакъв проблем. Не разбрах само дали като се увеличи или намали става по мек звука.
          Щом си такъв експериментатор, хората за това взимат много пари.Нали си чувал за "пауръ бокс".Е точно това прави. Лъже ЕКУ-то за реалните стойности. Обикновено се заиграваш с налягането в рейла, като го правиш да показва по-малко от реалното.След това натам започват проблемите.Ако ти се иска пробвай, нищо ново няма да направиш. Само, че в този си опит имаш вече реален шанс да си "прецакаш" малко колата. За дебитомера там каквото и да правиш не е кой знае какъв проблема, ама да пипаш това, което искаш не е много хубаво.Просто като съвет. Знам, че обикновено съвети не приемаш и съм се отказал да ти ги давам, ама ме е жал за ЖТД-то
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Аре и аз да спамна малко ама ..... няма как.Следващата ти тема да не е :Прецаках електрониката, двг или т.н.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Не знам защо, но на мен ми стана смешно вече.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #8
                iuly_vn написа:
                Не знам защо, но на мен ми стана смешно вече.
                Какво ти е толкова смешно см..............Колега @БО какво толкова ще стане като се увеличи налягането в рейла като ги разбираш толкова много

                Коментар


                  #9
                  chaveto написа:
                  Колега @БО какво толкова ще стане като се увеличи налягането в рейла като ги разбираш толкова много
                  Ами примерно може да почнеш да гаснеш като мен!
                  ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

                  Коментар


                    #10
                    може би за същото време на отваряне ще влиза повече гориво, което поради липсата на кислород за него няма да може да изгори, и ще пуши. Предполагам само.

                    Коментар


                      #11
                      Аз пък мисля че освен по горното, може да се случи и нещо друго. Например е възножно при комон рейла,(а и не само при него) при налягане в инжектора над работното, последния да прокапе, да си смени характеристиките на струята-геометрията и големината на капчиците мъгла на впръсканото гориво, вследствие на което: Ще се промени скороста на горене на сместа;ще се промени пълнотата на изгаряне на горивото към по лошо; ще се повиши температурата на горене в самия цилиндър; двигателят ще работи по-твърдо от което ще се износва и повече; както и да си изпържеш клапаните и да пострадат буталата; ще се нагрява повече изпускателната уредба и съответно износва по бързо; повече сажди и пострадал катализатор; ще се износват и самите инжектори в пъти по-бързо; могат да запекат сегменти и сигурно още куп все злини, за които не се сещам. И накрая двигателят ти ще заприлича на тая емотикона- . тъ........
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #12
                        Много ми е интересно защо последният ще прокапе и кой е последният Би ли го обяснил просто като за прост човек

                        Коментар


                          #13
                          Най вероятно ще си увеличиш разхода на гориво, и ще ти падне мощноста още няколко коня.Причината за това е, че не можеш да нагласиш оптималната горивна смес, играеки си с налягането, а няма ли оптимална смес, двигателя гори много и пуши..
                          Форум на българските неспециалисти.

                          Коментар


                            #14
                            chaveto написа:
                            Много ми е интересно защо последният ще прокапе и кой е последният Би ли го обяснил просто като за прост човек
                            Абе мен, карай си колата и не се занимавай с глупости
                            FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                            Коментар


                              #15
                              Аз не искам да я правя да върви повече от това което е в момента, искам да я накарам ако може да работи по меко. Много ме дразни как щрака точно като старите дизели. Не знам дали някога когато са били нови дюзите така са щракали но определено звука като за коман рейл не ме кефи. Определено като се повиши налягането ще се повиши и горивото но и работата ще стане още по твърда. Като се намали налягането работата омеква и въпроса е до колко може да се намаля налягането и увеличава налягането примерно за ниските обороти. И днес като се замислих се сетих, че съм изолирал резонатора на смукателният колектор, дали е възможно от това да се променя мощността при оборотите. Изолирал съм го защото маркуча към него е скъсан.

                              Коментар

                              Working...
                              X