BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Турбото и проблема с луфтовете....Решено - ново турбо.
Collapse
X
-
Някой има ли си на идея как мога да си промия новотопо турбо, понеже има доста нагар на топлата част и тук там масълце.Идеята ми е - Мога ли да го накисна в керосилн примерно и да го оставя една нощ да преседи?...Има ли някаква опастност да съсипе нещо тоя кероселин, понеже ще навлезе там къде по принцип трябва да е маслто, или да съсипе някакви семеринги и уплатнения, ако има?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
колега продължаваш да измъчваш частите и колата по всевъзможен начин. това дето казваш ми звучи страшничко по-добре питай в турбо сервиз как да процедираш и не си прави експерименти, че току виш си отишъл да купуваш още едно турбоGeraka написа:Някой има ли си на идея как мога да си промия новотопо турбо, понеже има доста нагар на топлата част и тук там масълце.Идеята ми е - Мога ли да го накисна в керосилн примерно и да го оставя една нощ да преседи?...Има ли някаква опастност да съсипе нещо тоя кероселин, понеже ще навлезе там къде по принцип трябва да е маслто, или да съсипе някакви семеринги и уплатнения, ако има?
FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98
Коментар
-
До сега нищо не съм измъчвал по-колатаslavy_ivanov написа:колега продължаваш да измъчваш частите и колата по всевъзможен начин. това дето казваш ми звучи страшничко по-добре питай в турбо сервиз как да процедираш и не си прави експерименти, че току виш си отишъл да купуваш още едно турбо
А и за това първо питам, преди да почна да го правя
...иначе от сервизи ми е омръзнало
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
То май няма проблеми стига да не се вдигат много обороти - примерно, ако е заплая и я оставя за малко да си поработи.Хит-ко, когато ми даваше съвети какво да гледам, като си търся турбо ми беше препоръчал да го вържа с някакъв въздуховод към ауспуха и да форсирам малко, за да му чуя "гласа" и каза, че при такъв режим и за няколко секунди няма да е проблем.По ме притеснява да няма някакви гумени уплатнения, които да съсипяДругият вариант е да го напръскам външно с Меглио, където може и с паростуиката - така мисля, че няма опасност да му навредя?Airfan написа:Това, което ми идва на прима виста е, че след като го почистиш, трябва да го смажеш добре, защото ще заработи на сухо в първия момент и не се знае как ще му се отрази това.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
u_bo
и нищо не пречи да му пръснеш малко масло със спринцовка в маслената магистрала на турбото - преди монтажа,че и при вързването с аспуха за проба - също може да го направиш
Коментар
-
Не искам да те шашкам, но само да споделя, че преди 4 години смених моето турбо, защото се строши тотално месец след, като бях взел колата. Купих втора употреба, като теб. Маркучите постепенно ми се омазаха с масло, а разхода ми е много малък. Вече четири години си бръмча с него и не ми пука! :DFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Мда...ти ми каза за твоята случка. И аз 2 години и 40000км бръмчах с моето и не ми пукаше, но сега вече се усеща, че колата няма тяга във високите обороти, турбото вие, маркучите са силно омаслени, разхода на масло ми се вдига все повече, а за тоя луфт се допитах до доста хора и се оказа, че е недопустим и така реших, че е дошло време за смяна преди тотално да се е разпаднало(което както знаеш си е голям филм с изгарянето на маслото)....В същото време изпадна тая оферта от един пич във форума - 100лв....това си е смешна цена.Сега остава само да го сменя, но не знам кога ще имам време, а и възможности понеже заедно с турбото трябва и ангренаж и масло да сменям :DVladim написа:Не искам да те шашкам, но само да споделя, че преди 4 години смених моето турбо, защото се строши тотално месец след, като бях взел колата. Купих втора употреба, като теб. Маркучите постепенно ми се омазаха с масло, а разхода ми е много малък. Вече четири години си бръмча с него и не ми пука! :DEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Това което си очертал с червено е наистина изхода към генерацията и там ако изпуска не е особено фатално!На прехода между изпускателния колектор и турбината хич не е добре ако изпуска!Според мен и на двете места трябва да има метални гарнитури, а защо в епер-а не са показани си нямам и на идея.Пак ти казвам-според мен там разни силикони нямат място-трябва да има гарнитури (както има гарнитура между главата и изпускателния колектор).
Коментар
-
И според мен трябва да има и на 2-те места гарнитури....трябва да поразпитам по магазините дали предлагат.biser_as написа:Това което си очертал с червено е наистина изхода към генерацията и там ако изпуска не е особено фатално!На прехода между изпускателния колектор и турбината хич не е добре ако изпуска!Според мен и на двете места трябва да има метални гарнитури, а защо в епер-а не са показани си нямам и на идея.Пак ти казвам-според мен там разни силикони нямат място-трябва да има гарнитури (както има гарнитура между главата и изпускателния колектор).Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Погледни как е монтирано твоето турбо и дали има гарнитура.Geraka написа:И според мен трябва да има и на 2-те места гарнитури....трябва да поразпитам по магазините дали предлагат.biser_as написа:Това което си очертал с червено е наистина изхода към генерацията и там ако изпуска не е особено фатално!На прехода между изпускателния колектор и турбината хич не е добре ако изпуска!Според мен и на двете места трябва да има метални гарнитури, а защо в епер-а не са показани си нямам и на идея.Пак ти казвам-според мен там разни силикони нямат място-трябва да има гарнитури (както има гарнитура между главата и изпускателния колектор).
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар