Колега i4kin преди имаше , ама последния път като си сменях маслото на мойто Браво , търсих навсякъде ама греда . Така че купуваш 6 л. сега , а другия път купуваш само 4 :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD-масло
Collapse
X
-
Да и това е вариант..!PeacemakeR написа:Колега i4kin преди имаше , ама последния път като си сменях маслото на мойто Браво , търсих навсякъде ама греда . Така че купуваш 6 л. сега , а другия път купуваш само 4 Very Happy
Обаче като отворя кутията и останат 1.1/1.2 литра ....после след около година,като дойде време за следващата смяна...няма ли да му изчезнат свойствата и качествата.?Въпреки,че пак ще стои затворено??
Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
Коментар
-
Не знам, но всички различно коментирате. Аз като купих колата и налях Селения 15w/40 ТD. Така пишеше на металните кутий. За 6000 км. не мръдна докато не спуках наскоро картера. Мерих го много често и както го налях до средата на щеката така си и стоеше. Сега след ремонта на картера налях на Visko, понеже са единствената фирма, която е предложила на пазара нов клас за турбо дизели, но бе с вискозитет 10W/40. Оня ден след 2000 км се оказа че е на долната граница на щеката. Сами си направете извода. Сега ще си купувам пак на Селения и това на Wisko ще го изхвърля.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Първо се извинявам,че поствам цялото ти мнение и второ: не съм съгласен със забележката ти свързана с "вискозитета". Не съм разбирач или пък се занимавам в тази сфера,но ще споделя моя опит. Автомобила ми ,само по километраж е на 182 000 км ... колко десетки хиляди са скрити ... нямам представа. Но и да не са -какво значение има колко "тънко" масло ще налееш в един иначе изправен двигател. От 7000+ км съм със "selenia WR t.d. *5/40* " и мога да те уверя че не е мръднало. Е ,какъв е извода?Аз мисля ,че трябва да огледаш мнооого обстойно двигателя си. Моят е омаслен и налепкан с прахоляци,но винаги може да се установи от къде сълзи в повече от "нормалното".iuly_vn написа:Не знам, но всички различно коментирате. Аз като купих колата и налях Селения 15w/40 ТD. Така пишеше на металните кутий. За 6000 км. не мръдна докато не спуках наскоро картера. Мерих го много често и както го налях до средата на щеката така си и стоеше. Сега след ремонта на картера налях на Visko, понеже са единствената фирма, която е предложила на пазара нов клас за турбо дизели, но бе с вискозитет 10W/40. Оня ден след 2000 км се оказа че е на долната граница на щеката. Сами си направете извода. Сега ще си купувам пак на Селения и това на Wisko ще го изхвърля.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Да Jimy, прав си в интерес на истината! Миналата седмица забелязах че си капе от сглобката между фланеца на филтъра и блока. Така е било 4-5 месеца и затова е спаднало нивото на маслото. Сега като спрях теча ще долея пак nа Visko. С него забелязах, още като го налях, че двигателя работи по безшумно. То е с клас по АPI SL/CF. Моят съвет е винаги слагайте масло от висок клас на любимките си, като мисля че не е толкова важно дали е 5 или 10W40, спрямо нашите климатични условия.
Fiat Marea TD100
Коментар
-
И на 15000 клм да го сменяш,пак няма да имаш проблеми.Аз го сменявам на толкова,и слагам Приста.За едно масло съдя за качествата му,като след един период на смяна, сваля капака на клапаните и проследя каква е чистотата от вътре по механиката на двигателя.Ако няма отлагания и гадостии,значи маслото е добро.M_SkI написа:Колеги аз имам brava JTD от година и половина.До сега съм и слагал selenia TD 10w/40 иси го сменям на всеки 10000км. Да ви кажа честно нямям проблеми за сега. :D
Коментар
Реклама
Collapse


не съм карал с друго, и не искам 
Коментар