Колеги ако откача вакума който управлява турбото и го запуша дали ще има някакъв проблем. Искам да го откача за да покарам без турбо и да установя нещо. Става въпрос за 2.4 Jtd 103kw
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вакум на турбо
Collapse
X
-
Колега, турбината е механичен елемент. Няма "включване" - "изключване"... Има само разтоварване - т.е. изпускане на излишното налягане..., но това е когато към турбината има и управляващ модул, наричан "соленоид"...chaveto написа:Аз защо си мислех, че от този вакум компа определя кога да се включи турбото.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ама защо ще го правиш? Обясни ти се вече - турбото ще си работи и ще надува, но няма да се "разтоварва"!Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Щом искаш да изолираш турбото, най-сигурният начин е да разкачиш въздуховода след дебитомера и този, който влиза в смукателния колектор. Може и само към всмукателния колектор да разкачиш, но ще пуши яко чернилка. Ако кажеш каква е целта на занятието, ще е по-лесно. Да разкачаш управлението на турбината не е от най-свежите идеи, а и няма да ’изолираш’ турбината така_______
146 JTD
Коментар
-
..
Правил съм го това на предишната си кола Tempra1.9TD и ефекта на извънградско е поне 0,5литра от разхода надолу и малко по кофти динамика.Предполагам,че се дължи на постоянния излишък на въздух поради това ,че няма кой да ,,съобщи,,на LDA да коригира горивоподаването поради прекъсване на връзката смукателен колектор-LDA. Личен опит.
Коментар
-
Ей това е един от най-сигурните начини да си прецакаш турботоtrustworthy написа:Щом искаш да изолираш турбото, най-сигурният начин е да разкачиш въздуховода след дебитомера и този, който влиза в смукателния колектор. Може и само към всмукателния колектор да разкачиш, но ще пуши яко чернилка. Ако кажеш каква е целта на занятието, ще е по-лесно. Да разкачаш управлението на турбината не е от най-свежите идеи, а и няма да ’изолираш’ турбината така
Коментар
-
Re: Вакум на турбо
Единственото което ще установиш е ,че ако смачкаш колата,то тя ще забие в следстви от МАП който е засекал стойности над допустимите и колата ще влезе в авариен режим до спадане на налягането.Ще останат записани и две грешки и после ще се вкараш в друго приключение и т.н.По-добре сподели какво искаш да установиш,освен ако не смяташ че някой ще ти открадне идеята.chaveto написа:Колеги ако откача вакума който управлява турбото и го запуша дали ще има някакъв проблем. Искам да го откача за да покарам без турбо и да установя нещо. Става въпрос за 2.4 Jtd 103kw
Коментар
-
Ами като искаш да си задоволиш любопитството как е без турбо ио откачи от двигателя и дай на късо изпускателния колектор с ауспухната тръба.Но не виждам какво толкова интересно има от това мероприятие.chaveto написа:Идеята ми е да спра турбото да работи. Искам просто да пробвам как ще е без турбо.......
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар