Аз пък усещам, че тук става въпрос за някакъв бас. Човек на пръв поглед, би казал: Лапешка история.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вакум на турбо
Collapse
X
-
Усета ти е грешен :D Проблема е в това, че на угасен двигател при изваждане на маркуча който отива от ел.клапана към турбото един път има вакум (задържан си е в с-та) друг път няма. Поне според мен вакум от ел. винтила до турбото не трябва да има, вакум трябва да има когато трябва да се разтовари. Ако остава вакум има вероятност и турбото да остава в някакво колебливо положение. Ще сложа някакъв уред с който да следя нивото на вакума и ще наблюдавам.............................iuly_vn написа:Аз пък усещам, че тук става въпрос за някакъв бас. Човек на пръв поглед, би казал: Лапешка история.
Коментар
-
Смени си елклапана.Не пипай турбото.То не ти е виновно.chaveto написа:Усета ти е грешен :D Проблема е в това, че на угасен двигател при изваждане на маркуча който отива от ел.клапана към турбото един път има вакум (задържан си е в с-та) друг път няма. Поне според мен вакум от ел. винтила до турбото не трябва да има, вакум трябва да има когато трябва да се разтовари. Ако остава вакум има вероятност и турбото да остава в някакво колебливо положение. Ще сложа някакъв уред с който да следя нивото на вакума и ще наблюдавам.............................iuly_vn написа:Аз пък усещам, че тук става въпрос за някакъв бас. Човек на пръв поглед, би казал: Лапешка история.
Коментар
-
Re: турбо
Ако загасиш двигателя,не трябва да има вакум/а колегата твърди че има/.Ако има вакум значи че елклапана не може да се разтоватва след спиране на управлението му.Което значи че има някакво запушване и най добре е да се подмени.ldm2 написа:Ако турбото е с променлива геометрия почти винаги има вакум,който управлява лопатките на турбото
Коментар
-
Този вакуум управлява лопатките които регулират потока на изгорелите газове към турбината(това е при турбини с променлива геометрия).Ако го откачиш ще ограничиш развъртането на турбината и ефдекта ще е такъв какъвто ти го описа колегата specialista.Същото ще се получи и ако извадиш мъркуча и оставиш смукателната система без налягане.Това което си замизлил се обезмисля или трябва да търсиш начин да лъжеш контролера.chaveto написа:Идеята ми е да спра турбото да работи. Искам просто да пробвам как ще е без турбо, мислех си, че от въпросният вакум се управлява, а някъде си има клапан (бай пас) който разтоварва. Или по точно искам компа да не се намесва в работата на турбото.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Точно при такава промяна на Ауди А4 1.8т едно приятелче си издуха катализатора и ламбда сондата за отрицателно време. Променя се съпротивлнието на изпускателната система, и това води до нарушаване на горивния процес, вследтвие на което му се качи и разхода на гориво. Всяка промяна по изпускателната система трябва да се прави така, че да се запази нейното съпротивление. Включително и при изхвърляне на катализатора, както често правят колегите, щото бил скъп.Stefan Hadjov написа:Ами като искаш да си задоволиш любопитството как е без турбо ио откачи от двигателя и дай на късо изпускателния колектор с ауспухната тръба.Но не виждам какво толкова интересно има от това мероприятие.chaveto написа:Идеята ми е да спра турбото да работи. Искам просто да пробвам как ще е без турбо.......Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Днес отново си играх и на запален двигател на ниските обороти има малък вакум като извадя маркуча. Като го сложа и гледам на турбото механизма дето се движи от вакума как постепенно се издърпва и стига до някакво ниво. На изгасен двигател един път си има вакум друг път няма, явно наистина самият клапан наистина не се разтоварва. На ниските обороти трябва ли да има вакум към турбото
Коментар
-
И каква точно опасност го грози турбото при такава ситуация, освен да засмуче някой боклук от двигателния отсек?ldm2 написа:Ей това е един от най-сигурните начини да си прецакаш турботоtrustworthy написа:Щом искаш да изолираш турбото, най-сигурният начин е да разкачиш въздуховода след дебитомера и този, който влиза в смукателния колектор. Може и само към всмукателния колектор да разкачиш, но ще пуши яко чернилка. Ако кажеш каква е целта на занятието, ще е по-лесно. Да разкачаш управлението на турбината не е от най-свежите идеи, а и няма да ’изолираш’ турбината така
Аз не твърдя, че е безопасен подходът, но не мисля, че разкачането на управлението на турбината е по-добра идея. Това, че компютърът осигурява защита на двигателя в случай на пренадув не би трябвало да е успокоение. Най-безопасният начин го каза вече колегата Хаджов - байпас на турбината
_______
146 JTD
Коментар
-
Колеги ако правилно съм разбрал, ако вакума към турбото е максимален значи турбото е разтоварено. И сега ако му закача маркуча от вакум помпата да му дава вакум постоянно, би трябвало турбото да си е разтоварено и да не работи :D Има ли проблем ако я покарам така стотина километра.П.С искам просто да изолирам турбото с макс. малко работа по системата. Ясно ми е, че ако махна въздуховодите и т.н ще стане. П.С2 и да не пускам друга тема да попитам в тази, нормално ли е турбото да свири толкова много, че вечер и не само вечер всички се обръщат за да видят какво идва. Не издувам да ръмжа и да излитам просто я настъпвам до 2000об/м и набързо и изреждам скоростите. Чувал съм много други но толкова не свирят
Коментар
Реклама
Collapse


ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар