Airfan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
При мен остана лагер на климатика... ама надали е от там... ще видим.sevenfifty написа:Същото е като при теб от първия клип от първия ти пост - няма никаква разлика !Airfan написа:При мен щурец няма, но и дъждове няма. Развитие ще има като се позахлади и стане по-влажно. Ти един клип не можеш ли да направиш да чуем и видим?
Коментар
-
Сега като се замисля при мен песента на "щуреца" се чува най-ясно и отчетливо, като се наведеш над двигателя от страната на десния калник най-отляво , там където ремъците са най-близко до купето, а не до предницата на колата.Там мисля долу се намира генератора, но не съм сигуренAirfan написа:При мен остана лагер на климатика... ама надали е от там... ще видим.sevenfifty написа:Същото е като при теб от първия клип от първия ти пост - няма никаква разлика !Airfan написа:При мен щурец няма, но и дъждове няма. Развитие ще има като се позахлади и стане по-влажно. Ти един клип не можеш ли да направиш да чуем и видим?
`98 FIAT Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
Абе както по-напред писах - при мен си се оказа точно алтернатор/генератор/динамо
Както искаш го наричай.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Сутринта направих тест с плюнкаsevenfifty написа:Снощи направих теста с водата и след като запалих студения двигател, "щуреца" запя веднага, но като капнах съвсем малко вода на ремъка веднага утихна и повече не скръцна изобщо, докато си загря колата
спира моментално, но след няколко секунди пак почва. За сега според разни мастери било от шайбата на алтернатора.
Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Аз минах по тоя път и пак скърца... та не разчитай особено.TIP написа:Сутринта направих тест с плюнкаsevenfifty написа:Снощи направих теста с водата и след като запалих студения двигател, "щуреца" запя веднага, но като капнах съвсем малко вода на ремъка веднага утихна и повече не скръцна изобщо, докато си загря колата
спира моментално, но след няколко секунди пак почва. За сега според разни мастери било от шайбата на алтернатора.
Коментар
-
Хайде и аз да съм от скърцащите. Преди 2 месеца за сефте чух едно прискърцване в Банско ( много дъжд и влага ни спохождаше ). Но това се чу 1-2 пъти при сутрешното ми припалване. Сега преди 2 дена ни удави в Бургас и от два дена на сутрешното палене се чува щуреца за около 10-20 секунди и толкова.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Ами може в ЕКУ така да е зададено :D ...Абе, я да си караме така - музика на макс, а то ще се чуй.cokata_23 написа:Според мен всичко идва от динамото, но колеги казаха че не е то....незнам вече и при мен е за 20 тина секунди...A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Странно но в тия дъждовни дни веднъж щуреца се чу за кратко, после ни следа от него.Днес обаче леко се затопли и пак посвири за кратко.А в най-големите жеги го няма.Появява се при някаква средна температура и влажност на въздуха
п.с.Тъкмо си виках"удави се да го ева" обаче тц
now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
За "скърцане" на ремъка.
Здравейте колеги !Пиша за първи път във форума, но следя и чета с интерес темите. Аз имах същият проблем с поскърцването на пистовият ремък. Колата ми е Мареа Уикенд ЖТД 105. бях се насочил към подмяна на ремъка и евнтуално ролки, но вчера след сваляне на ремъка и преглед, се показа друг проблем. Беше блокирала шайбата на алтернатора. След смяна на въпросната шайба /на място, без да се сваля генератора/ поскърцването изчезна. В сервиза ме увериха че проблема е идвал от там, а за да се избегнат бъдеши проблеми с тази шайба е желателно да и бъде поставена и пластмасовата тапа предпазител, която защитава лагера от навлизането на прах и намокряне, въпреки че е капсулован. при мен тази тапа липсваше, а лагера беше ръждясал и напълно блокирал. Дано съм бил полезен.Успех на всички !
Коментар
-
Re: За "скърцане" на ремъка.
Благодаря ти за отговора! За съжаление аз смених тази шайба като си сложих тапата, която върви с нея и скърцането не изчезна! Също така на старата шайба тапата си беше на мястото непокътната. В моя случай остана за смяна лагер на компресора на климатика, който доказано не скърца и лагерите на оста на алтернатора, които на вид бяха здрави, когато го свалих последния път.nikolaj tihov написа:Здравейте колеги !Пиша за първи път във форума, но следя и чета с интерес темите. Аз имах същият проблем с поскърцването на пистовият ремък. Колата ми е Мареа Уикенд ЖТД 105. бях се насочил към подмяна на ремъка и евнтуално ролки, но вчера след сваляне на ремъка и преглед, се показа друг проблем. Беше блокирала шайбата на алтернатора. След смяна на въпросната шайба /на място, без да се сваля генератора/ поскърцването изчезна. В сервиза ме увериха че проблема е идвал от там, а за да се избегнат бъдеши проблеми с тази шайба е желателно да и бъде поставена и пластмасовата тапа предпазител, която защитава лагера от навлизането на прах и намокряне, въпреки че е капсулован. при мен тази тапа липсваше, а лагера беше ръждясал и напълно блокирал. Дано съм бил полезен.Успех на всички !
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар