Оги, това проблясване се забелязва на 1:30 до 1:40 , но сега си смъкнах клипа и го пуснах на медиа плеъра и се вижда, че проблясъците са от дъното на каналите, и то защото ремъка леко се калати хоризонтално и при определена позиция блести в камерата. Като гледам всички ролки се въртят без колебания, единствено обтяжната трепка. Струва ми се че ремъка не еднакво дебел по цялата дължина, и от това се получава това трептене. Може би като поработи известно време ще се оправи. Това виждам от клипа. Дугия вариант е да проверяваш всяка ролка и шайба / динамо, компресор ../ дали дава някакви отклонения като ги въртиш на ръка, но ми се струва безсмислено. По-добре ако ти се занимава, свали ремъка и го стисни съвсем леко с едно менгеме или нещо подобно, така че да може да го движиш между челюстите и го прекарай така целия на ръка да видиш дали няма да затяга някъде или да отпуска и се движи по-леко. Ако има разлики в дебелината, колкото и да са малки по този начин ще ги усетиш. А има ли ткива разлики обтегача няма как да не трепка.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
Не се отпуска, но се отпуска, не от разтягане ами от износване. Като се износи върешната му страна, вътрешния диаметър става по-голям и ако няма кой да го обтяга постоянно ще се отпусне.nsn написа:ogi пистов ремък не се отпуска,конусният и той не се отпуска но грапецът се износва и създава илюзия че се разтягаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ангренажния ремък, колега е назъбен от странта която задвижва ремъчните шайби, както и самите ремъчни шайби имат зъби в които се зацепват зъбите на ангренажния ремък. Това не позволява приплъзване, съответно и износване на ремъка по вътрешния диаметър, което да го отпусне. Сигурно и материала е по-устйчив, щом струва колкото няколко плоски ремъка ( пистови ). Ангренажния ремък също си има автоматичен обтегач.А плоския ремък както и трапецовидния предават движението с помоща на физичния процес ТРИЕНЕ, което води до по-бързото им износване, и допустимата промяна на вътрешният им диаметър е по-голяма.nsn написа:значи всички ангдренажни ремъци ще са се отпуснали с течение на времето защото и те ще се износят или те са от спешъл материалОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Дали е с ангренажен ремък или верига-няма никакво значение. Зъби има заради работните тактове на двигателя. Друга тема е, че в България се продават авточасти менте.Проблема е внекачествените резервни частиDido_Lyubenov написа:Ангренажния ремък, колега е назъбен от странта която задвижва ремъчните шайби, както и самите ремъчни шайби имат зъби в които се зацепват зъбите на ангренажния ремък. Това не позволява приплъзване, съответно и износване на ремъка по вътрешния диаметър, което да го отпусне. Сигурно и материала е по-устйчив, щом струва колкото няколко плоски ремъка ( пистови ). Ангренажния ремък също си има автоматичен обтегач.А плоския ремък както и трапецовидния предават движението с помоща на физичния процес ТРИЕНЕ, което води до по-бързото им износване, и допустимата промяна на вътрешният им диаметър е по-голяма.nsn написа:значи всички ангдренажни ремъци ще са се отпуснали с течение на времето защото и те ще се износят или те са от спешъл материал
.
Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Колега, dobrujanetza, от Тракийската равнина, :D предполагам, че тук на всички им е ясно за къв са му ангренажния ремък зъби. Казвам защо ангренажния ремък се износва по-бавно от плоския и трапецовидния, а не че има зъби за да се износва по-бавно.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Колега, dobrujanetza, от Тракийската равнина, :D предполагам, че тук на всички им е ясно за къв са му ангренажния ремък зъби. Казвам защо ангренажния ремък се износва по-бавно от плоския и трапецовидния, а не че има зъби за да се износва по-бавно.
Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
То има, ама не споменаваш за бонуса - главоболие в комплект с ремъка... И престани да му казвш ангДренажен ! Нищо не дренира тоя ремък. Е нормално и да не си виждал износен пистов ремък, а смао напукан ... ако ги купуваш от магазин "Всичко по 1 лев". Износва се пистовия ремък, но обтяжния механизъм компенсира това износване. Ако сравниш пистов ремък работил 50 000 км. с нов, ще видиш разликата.nsn написа:не съм виждал износен пистов ремък виждъл съм напукан но това е друго а за разликата в цените и има и няма пояснявам ангдренажен за голф 2 с 1.8 мотор цена 12лв пистов за фиат 1.9жтд цена 25лвОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
:D Колега, след още 5 - 6 хил. км. Ще трябва да сменям ангренажен, ше сменя и пистовия, че давта са слагани заедно и дано се сетя, ще ти снимам новите и старите ремъци да си им гледаш разликите, че не ми се спори за глупости. О’К ? Така като гледам как се развиват нещата, ще е идното лято, че в момента не ми се налага да навъртам километри, както до миналия месец. Ще си покаже
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Днес се наложи сменя тапата на 4-та дюза, на щуцера за излишната нафта, погледнах дали играе и намойта обтяжната ролка - мърда леко. А ремъка е вече на 40 000 + км. Няма шум от ролките, нищо което да напомня за проблем.ogi28b написа:За момента не мисля да се занимавам повече. Всичко ми изглежда както преди, не свири, обтегачът трепери много по-малко, направо нищожно спрямо предишния. За мен лично проблемът е разрешен. Airfan излезе прав в категоричното си мнение - обтегач.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар