В сервизния бюлетин за Стило JTD, e даден като причина за щуреца, обтяжния механизъм и ролката.-------Eдно интересно клипче:http://youtu.be/cW_wpE3hG5k
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
Момчета, смених си ремъците преди 5000км , карах 1 месец с тва скърцане, и познайте кво стана?!Ново динамо 300 евро (щото в БГ е 300 лева, в италия е 300евро)Как е изгоряло ли?Маркуч през който минава нафта е капел капел и динамото дроб
ся другата седмица ще я водя, и искам да видя ще трака ли пак така, понеже ми разправяха , че може да е оптегателната ролка, ама май май не е , понеже като не работи динамото много трака , трактора пасти да яде.Моя съвет е гледайте проверявайте ако трябва във фиат отидете поне за разкритие на проблема, щото сякви майстори има, дет хал хабер си нямат от коли, сменят 1 полуоска и вече майстори... тая вечер на аварийни без фарове се прибрах заради тва динамо, незнам, дали може да я карам така ама 3-4 км ще я карам как мислите :D
Коментар
-
ако съм в българия, ще го поправят, ново ще стане, но в италия обикновено в сервизите ти казват - ново 300 кинта и там 30-40-50 за монтажа и та скубят, а, който е по хитър отива на авто моргата взема от там сменя лагерче и ролка и става ново, а маркуча който е търкала кората, ме води до извода, че карах 2-3 месеца със строшени тампони и от там дойде цялата работа, ся ще му взема мъркуч със 2-3 пласта гума и или напрао ше резна куратаchaveto написа:Всичко зависи от състоянието на акумулатора. А алтернатора ако ще и всичко да е изгоряло по него пак няма да стигне 300лв пълно рециклиране.Airfan написа:И повече от 3-4 км ще изкараш дори и на фарове. Не се притеснявай.
Коментар
-
не съм се занимавал да го снимам човек, само ги видях при механика и тва беше, а и забравих да кажа - в българия тоя дето ми е сменял филтрите 1во, че не е сменил ролката на динамото , второ , че е взел филтър от някакъв мерцедес , резнал го е, и го е мушнал вместо да вземе филтър от 10 кинта. Та исках да кажа, че ако имате познати или възможност докато ви праят колата и вие да сте там, е поне 100% сигурно, че е сменено тва, онова и трето.Извода ми от цялата тая работа е, че "майсторите" са пълни лъжци и колкото и пари да им дадеш пак могат да те излъжат, ако не се прайш на отворен да искаш да ти покажат работата за която си платил (може... МОЖЕ , да има изключения но аз за сега не мога да се доверя на механик дори и в сервиз на фиат, понеже смених полуоските и въобще цялото окачване, и вчера видях дясната пак е издала багажа, точно там, дето се свързват полуоска и там кво е другото незнам, едно кръгло такова се разбило...emzo написа:Дай снимки, ако имаш.
)p.s. Неможе да отидеш ти на майстор и да ти каже, че, като караш над 80 и вие от лагери, и в същото време да идеш при друг, да ти я дигнат и да ти покаже , че гумата ти е крива а лагерите са перфектни ...
Коментар
-
Здравейте колеги,при мен също се появи същият проблем (Пунто 1.2 2000г.). Разликата е, че със сигурност не е от климатика, защото нямам такъв
Другото е, че при мен не се чува откъм страната на ремъка, както е на клипчето, а от страната на шофьора. Също така забелязах, че като натисна съединителя и спира... Дано не е нещо от съединителя, знам, че е с помпа, а не с жило... Най-вероятно в сряда ще я карам на доктор и ако открият какво е ще пиша пак.
Коментар
-
И така, върнахме се на изходно положение. Тази сутрин скърцах осезателно - по малко по-различен начин, но пак си скърцаше. За сведение - от няколко месеца карам с къс ремък и съм изолирал климатика, тъй като само онзи лагер не бях сменил. Изводът е, че не скърца от там, така че остава само фалшив обтягащ механизъм на пистовия ремък.
Коментар
-
Нали ?! :D или проблема също може да е в самия ремък , понеже диаметъра му на оригиналния е един а на другите марки друг , тва е целия филм на фиат мистериятаAirfan написа:И така, върнахме се на изходно положение. Тази сутрин скърцах осезателно - по малко по-различен начин, но пак си скърцаше. За сведение - от няколко месеца карам с къс ремък и съм изолирал климатика, тъй като само онзи лагер не бях сменил. Изводът е, че не скърца от там, така че остава само фалшив обтягащ механизъм на пистовия ремък.
Коментар
-
Някой намирал ли е обтяжен механизъм с различна марка от дайко. Гледах сигурно 5-6 различни марки и в кутията все е дайко. Последно си взех QH от Англия и пак е дайко. Според мен се изкривява леко целия обтяжен механизъм, от там натиска на ремъка не е равномерен по площта му и затова почва да скърца. При мен си скърца непрекъснато вече.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар