Скъпи колеги... колата я взех от Ямбол за 3100лв. за добро или за лошо сега ще си чукам главата с нея и така... две думи по въпроса няма.. една английска поговорка гласи "Евтиното излиза скъпо! " в което все повече се обеждавам, каквото такова... та... относно проблема.. както каза колегата "Торнадо" оказа се клапан авансатор... каза ми го човек който има и Браво и Мареа и е сменял клапана и на двете... и е наясно със симптомите после за да съм сигурен отидох и до един който се занимава с дизелови помпи и той потвърди...така че остава само да го купя и да се смени... благодаря на всички за отзивите като го сменя ще кажа дали се е оправила колицата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странни аномалии с ТД100???
Collapse
X
-
Колега тоя филтър ми писна да го гледам... гледал съм го 893247 пъти.. не е от него... , а до колкото разбрах вчера авансатора се чува като работи и не трябва да прекъсва, а моя прекъсва и спира да "църка" ... ако е така то моята кола затова се дави, придърпва, губи мощност и пуска сив дим когато тракането породено от промяната на центровката поради изкихал авансатор се появи..мале мале как се изразих.. ужасTihomir78 написа:На мене ми прилича на горивен филтър ....... Дори и да си го сменял скоро, ако ти е замърсен резервоара пак ще имаш проблеми. Свали го и виж в какво състояние е.
Fiat Brava TD100
Коментар
-
сменях си 2-пъти горивния филтър, възможно ли е да не съм обезвъздушил системата както трябва и в него да е останал въздух, който да не може да излезе през двигателя... незнам как точно да се изкажа...проблеми с колата имах до днес... отидох при един приятел който ме светна как да обезвъздушя... излезе доста въздух от към болта на филтъра... възможно ли е този въздух да е проблема в колата... забелязах и че авансатора ми е просълзил през кабелчето, но след обезвъздушаването колата се държи прекрасно... възможно ли е авансатора да не е все още за изхвърляне и да го изчакам ли съвсем да изкиха и тогава да го сменя...п.п. два пъти съм отварял и сондата в резервоара за да си почистя цедката тъй като беше запушена... след това не съм обезвъздушавал.. казвам го като допълнение към въпроса ми.. че тъкмо се сетихп.п. (2) да се кнкретизирам че стана много объркано.. Възможно ли е в системата да е останал въздух, който да бърка нормалната раабота на помпата и авансатора??Fiat Brava TD100
Коментар
-
..
Колега аз също чистих сондата в резервоара и без да обезвъздушавам каквото и да е просто си продължих да карам.Навремето като почвах трудовия си път във военния завод имах един майстор откогото съм научил доста казваше,,Престараването моето момче ебава мамата на старанието,,.Винаги си го спомням в гадни ситуации и до сега не ме е подвеждало.Да не обличаме знанията си в купешки фрази.Достатъчни са ни политиците.Извинявам се зе грубия тон.
Коментар
-
И аз имам сходен проблем, но се появява изключително рядко. Казаха ми, че може да е от замърсяването в нафтата. Започна да го прави когато реших да сменя бензиностанцията и да сипвам добавки отгоре, но поради много рядкото случване на промяната на оборотите, не мога да бъда сигурен дали е от смяната на нафтата .. или пък от това, че добавката нещо е започнала да действа
Сега се връщам на старото гориво и ще видим какво ще стане.
Fiat Marea TD100, 1.9, 1997, седан
Коментар
-
Колеги.. ужасно е !! вчера смених авансатора с авансатор HOFFER 155лв. Резултата... същия прекъсва припушва... имам въпрос относно работата на авансатора... чува ли се и нормално ли е да прекъсва.. защото аз го чувам как "църка" и изведнъж спира и колата губи мощност... така се получава и с новия ... може ли това да се получава и от въздух в системата ????Помощ колеги моля ви!!!Fiat Brava TD100
Коментар
-
Днес направих следния опит... за да огранича възможните места откъдето колата да взима въздух... взех една бутилка 10л. с нафта нахаках мъркучите за нафтата.. този който взима и този който връща нафта.. колата поработи нормално, но в момента в който загря до полувина започна да придърпва и да припушва(ПОЯВИХА СЕ СЪЩИТЕ СИНДРОМИ КАТО ПО-ГОРЕ )... следователно не е въздух... КАКВО МОЖЕ ДА Е??ПИШЕТЕ НЕ СЕ СРАМУВАЙТЕ... НИКОЙ НЕ МИ ПИШЕ В ТЕМАТА! ТОЛКОВА ЛИ НИКОЙ НЕМОЖЕ ДА ДАДЕ НЯКАКВО ПРЕДПОЛОЖЕНИЕ ??!Fiat Brava TD100
Коментар
-
Колега подсказах ти кой е човека на личноparalesa написа:аз пък залагам ,че "майсторите" олигофрени в Б-я,повече ще ти развалят колата отколкото да я оправят,намери ЕДИН човек(сервиз),на който да нзаеш,че имаш вяра и го остави да ти оправи колицата! Аз засега не съм ползвал услугите на никой за марийка,но чувам само добри думи за един човек и завбъдеще смятам ако се наложи само неговите услуги да ползвам!!! Вече се опарих с предната си кола,като човека който ми праи основен ремонт на ДВГ(не знам колко го направи защото тая кла така и не тръгна повече като хората) после го накарах да ми смени бензинова помпа и той ми демонтира поплавъка за горивото,твърдейки,че ТОВА е помпата!!! Аман от некадърници
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Ей ей ей колега, не отваряй двигателя още... щом новия прави като стария - погледни управляващия кабел да не е някъде протрит или полупрекъснат. Не съм се ровил и не знам параметрите на упр. напрежение, което иде по кабела от ЕКУ, но по метода на изключването - за да изключиш авансатора 100%, като евентуален виновник, изрови диапазона на напрежението и го измери на кабела(аз търсих тук в каквито литератури имам, но не намерих). Аз лично с авансатора не съм патил, съветвам те малко "по принцип", моят го гледам, че не е мазен и не чувам никакви звуци от него.TD_100, че е кръгло число.
Коментар
-
колега nylon ще погогледам утре кабела... както ме съветваш, а и имам съсед, който има същия двигател, та ще взема да замеря моя,а после и неговия... само един съвет, на волтове ли да сложа уреда??? а ако може и някой колега да замери авансатора си, че да има и трето мнение...Благодаря предварително... утре ще пиша резултатите.Fiat Brava TD100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар