Проблемите с тоя ремък нямат край....след всичко ролко...шайби и тем подобни...след 2 скъсвания на ремъка....още преди се бях оплаквал, че нещо продължава да чука....днеска сваляхме ремъка и се оказа пак демпферната шайба на коляновият вал(за втори път трябва да я смениям)....Лошото е че чука все повече и повече и трябва да се сменя, за да не стане пак белята.....Честно казано ми омръзна от тая кола...толкова пари налях в нея, а така и не стана перфектна
....Най-фрапантното беше с боядисването...таман я боядисах и ме захапа едно куче...след някой друг месец една мацка спря в мен.
....а сега пак старият ми познайник - ремъка
....край нямат мойте мъки....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Айде пак демпферната шайба :-(
Collapse
X
-
Абе на един човек, като не му върви и жена му не умира... Моята е нова /шайбата де, не жената/ и явно е маркова, щото няма проблем нито с нея нито с ремъка. Така че трябва да гледаме като избираме и купуваме
Аз имах наистина един проблем с ремък (на DAIKO), който се накъса по крайщата след 200км. Но като поразмислих достигнах до извода, че проблема е в самия ремък - явно суров и некачествен материал. Сега вече около 1000км няма грижи. Така че много трябва да се внимава, че ако беше станало това с агренажния... Щото и той беше на същата фирма. После от страх отворих и него за да го проверя, но там всичко бе наред.
Fiat Marea TD100
-
Re: Айде пак демпферната шайба
На ПОП тази кола водил ли си я?Аз си карам с пистов ремък Фленор и ролки Бреда нали много ги оплюват и нямам проблеми.Geraka написа:Проблемите с тоя ремък нямат край....след всичко ролко...шайби и тем подобни...след 2 скъсвания на ремъка....още преди се бях оплаквал, че нещо продължава да чука....днеска сваляхме ремъка и се оказа пак демпферната шайба на коляновият вал(за втори път трябва да я смениям)....Лошото е че чука все повече и повече и трябва да се сменя, за да не стане пак белята.....Честно казано ми омръзна от тая кола...толкова пари налях в нея, а така и не стана перфектна
....Най-фрапантното беше с боядисването...таман я боядисах и ме захапа едно куче...след някой друг месец една мацка спря в мен.
....а сега пак старият ми познайник - ремъка
....край нямат мойте мъки....Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Само 1 ролка сложих на бреда от няма и къде и след 12 000км свиреше и тракаше като кастанети
А тази повредена шайба нова ли я купи? Кажи каква марка е да знаят колегите да не се набутват.
Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

Коментар
-
Колега кажи каква марка купи...да знам да взимам и аз такава...определено пари не мисля да пестя този път, че много скъп вече ми излиза тоя ремък и съм решил да се отърва от проблемите с него веднъж завинаги.iuly_vn написа:Абе на един човек, като не му върви и жена му не умира... Моята е нова /шайбата де, не жената/ и явно е маркова, щото няма проблем нито с нея нито с ремъка. Така че трябва да гледаме като избираме и купуваме
Аз имах наистина един проблем с ремък (на DAIKO), който се накъса по крайщата след 200км. Но като поразмислих достигнах до извода, че проблема е в самия ремък - явно суров и некачествен материал. Сега вече около 1000км няма грижи. Така че много трябва да се внимава, че ако беше станало това с агренажния... Щото и той беше на същата фирма. После от страх отворих и него за да го проверя, но там всичко бе наред.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Признавал съм си и друг път, че грешката до някъде е и моя....тая шайба я взех на старо....но гаранция беше карана много малко преди да я взема аз...със сигурност обаче беше от евтините около 150лв нова...та реших да спестя някой лев(тогава и нямах, а колата ми трябваше) и сега ще си я платя двойно, ама какво да се правиMadHead написа:Само 1 ролка сложих на бреда от няма и къде и след 12 000км свиреше и тракаше като кастанети
А тази повредена шайба нова ли я купи? Кажи каква марка е да знаят колегите да не се набутват.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Ами сега съм с Фленор и засега е добре. Нямам оплаквания. Карал съм и с Гейтс, ама друга кола- също. То по принцип Дайко уж не били лоши ремъци ама при мен така се случи. Може да е било от лоша партида и някой търгаш да ги е изнесъл за продаване. Представям си какво щеше да стане ако бе ангренажен. Отиваш купуваш си нов ремък, уж за добро за колата си а той се къса и ти смазва двигателя. После да ги изтрепиш тия в магазините, малко им е!Geraka написа:Колега кажи каква марка купи...да знам да взимам и аз такава...определено пари не мисля да пестя този път, че много скъп вече ми излиза тоя ремък и съм решил да се отърва от проблемите с него веднъж завинаги.iuly_vn написа:Абе на един човек, като не му върви и жена му не умира... Моята е нова /шайбата де, не жената/ и явно е маркова, щото няма проблем нито с нея нито с ремъка. Така че трябва да гледаме като избираме и купуваме
Аз имах наистина един проблем с ремък (на DAIKO), който се накъса по крайщата след 200км. Но като поразмислих достигнах до извода, че проблема е в самия ремък - явно суров и некачествен материал. Сега вече около 1000км няма грижи. Така че много трябва да се внимава, че ако беше станало това с агренажния... Щото и той беше на същата фирма. После от страх отворих и него за да го проверя, но там всичко бе наред.
Fiat Marea TD100
Коментар
-
Не винаги вината е в този който ти е продал стоката.Представете ,че ангренажния ремък се поставя от майстор на който ръцете са му тотално омазани от масло и използва остри предмети за монтажа на самия ремък.Е този ремък ще има доста кратък живот.Така ,че не плюйте само марката ами и този който ви извършва смяната.iuly_vn написа:Ами сега съм с Фленор и засега е добре. Нямам оплаквания. Карал съм и с Гейтс, ама друга кола- също. То по принцип Дайко уж не били лоши ремъци ама при мен така се случи. Може да е било от лоша партида и някой търгаш да ги е изнесъл за продаване. Представям си какво щеше да стане ако бе ангренажен. Отиваш купуваш си нов ремък, уж за добро за колата си а той се къса и ти смазва двигателя. После да ги изтрепиш тия в магазините, малко им е!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Не знам. Сигурно си прав. Аз лично сам си правя колите. Никога не съм ходил при майстор. Поне десетина съм имал. Завършил съм ДВГ преди да следвам и съм бил настройчик във В. Коларов. Можех да направя двигател от парче желязо (заготовка) после да го сглобя. Знам къде се пази хигиена и къде не. Преди повече от 25 години, когато за пръв път си купих кола (една жигула), не знаех от къде се налива маслото и комшията който бе механик в сервиза на лада, ми се смееше като ме видя да го наливам, с една фунийка през отвора на маслоизмервателната щека.Tornado написа:Не винаги вината е в този който ти е продал стоката.Представете ,че ангренажния ремък се поставя от майстор на който ръцете са му тотално омазани от масло и използва остри предмети за монтажа на самия ремък.Е този ремък ще има доста кратък живот.Така ,че не плюйте само марката ами и този който ви извършва смяната.iuly_vn написа:Ами сега съм с Фленор и засега е добре. Нямам оплаквания. Карал съм и с Гейтс, ама друга кола- също. То по принцип Дайко уж не били лоши ремъци ама при мен така се случи. Може да е било от лоша партида и някой търгаш да ги е изнесъл за продаване. Представям си какво щеше да стане ако бе ангренажен. Отиваш купуваш си нов ремък, уж за добро за колата си а той се къса и ти смазва двигателя. После да ги изтрепиш тия в магазините, малко им е!
Една година по късно, вече идваше при мен да се консултира за хлабината на основните лагери. После се научих да си правя и скоростните кутий и всичко по колата. Не се хваля но за нищо не ходя при майстори. Просто колите и в частност ДВГ са ми хоби и ми доставя огромно удоволствие когато си оправям нещо.. Тя жена ми все вика, че в тая къща по добре кола да си... И сигурно е права.
Fiat Marea TD100
Коментар
-
В "Александър Ауто", вече почти всичко е ОК!, ако не е ти казват , че е китайско. Не съм очаорван от тези хора, като познания, но частите им са добри!И още нещо - напоследък имат и добри цени, защото преди, всичко качествено беше много скъпо. Решили са да внасят по-големи количества, качествени части и явно могат да си позволят по-нормални цени.....ако за "нормална цена" може да се счита 63лв за задна чистачка за "Marea 1.9JTD" :D. Имаше и по 20лв, просто ти дават ИЗБОР, а това е ВАЖНО!Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Мисля да купя Дайко от AXM... http://axm-auto.com/index2.php?brand...l=1&show=1От както имат магазин в София само там пазарувам и за сега съм доволен
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Точно от там си взех и именно "Дайко" по препоръка на Христо!!! Сам си я смених ,като важното е самото напасване на фиксиращата пъпка и леглото на шайбата. Трябва много хубаво да се почисти мястото и плътно да прилепне. Така де това си го знаеш,но пак ,за всеки случай - успех!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Мерси колега...това не го знаех....какви опастности има ако не прилепне плътно....може ли предишната да се е скапала от неправилен монтаж....много искам аз да си сменям всичко по колата(пене по-простите работи), но за съжаление нямам условия и винаги на майстор я карам...Jimy написа:Точно от там си взех и именно "Дайко" по препоръка на Христо!!! Сам си я смених ,като важното е самото напасване на фиксиращата пъпка и леглото на шайбата. Трябва много хубаво да се почисти мястото и плътно да прилепне. Така де това си го знаеш,но пак ,за всеки случай - успех!Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Ами опастностите са: ексцентрично въртене,"биене" на шайбата...както при всяко нещо което се върти на бързи обороти иска прецизен монтаж. Не е нещо велико като манипулация, но два прости примера: на пежото "мастори" ми смениха предните дискове БЕЗ да почистят леглото...последва изхвърляне на комплект дискова на няма и 300 км и последваща смяна лично от мене! И вторият : когато монтирах шайбата за пръв път подходих по-несеризно и реших, че болтовете ще я приберът достатъчно...да ама не! Свалих я и с мнооого ситна шкурка натърках ръба на шайбата...там където ляга на коляновия вал. РАВНОМЕРНО И МНОГО ЛЕКО. Почистих и "леглото" на коляновия вал...пак леко ,зада не променя нещо по геометрията. Просто свалих налепите! Ефекта от повторният ми монтаж: много по-чиста работа на шайбата ,демек въртене в ос с ремъка. по принцип тая шайба е с "подвижна" външна част и съвсем гладък ход трудно ще постигне...така си мисля аз де!Geraka написа:...какви опастности има ако не прилепне плътно...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар