Здравейте.Слагах веднъж синята Редекс - колата беше мощна и бях доста доволен, само че като се изгори и край на всичко си дойде по старому, какар че колата в продължение на два, три месеца се държеше идеално, сега пак се появи присяцането от време на време на 4-та скорост, прекалената чувствителност на газта и твърдата работа на двигателя (след редекса около 2 месеца тези неща отшумяха) купих сега една нова американска Casite , но освен по-меката работа на двигателя друга разлика не усещам (а това е най-лесно постижомото, понеже всяка добавка има масълце и влияе омекотяващо на шума на двигателя) , сипах с нея и 35 литра гориво.Сега резервоара ми е наполовината и мисля дали да не се сложа едно Лики Моли SUPER DIESEL ADDITIVE /мисля, че това е универсалната добавка за чистене, поддържане, смазване, икономия, мощност на дизелката/ , защото чух че имало и друго Лики Моли DIESEL PURGE , давало много мощ, но и горело много нафта.Лошо ли ще е ако сипя Лики Моли или Редекс сътветно сега, като вече има друга добавка в горивото?Или да изчакам да се позипрани още резервоара?Колата ми е Fiat Punto 2001 1,9 DКоя от добавките:1.Redex синя Diesel Treatment2.Liqui Moly SUPER DIESEL ADDITIVE3.Liqui Moly Diesel Spulungбихте ми препоръчали, като търся следните ефекти:1.Мощност2.Мека работа на двигателя, липса на пресяцания, тракания, насечки при махане крака от газта - тоест една мека, плавна работа.3.Почивстване на мръсотиите по системата и най-вече по помпата - знаете Лукас са проблемни и искам да се погрижа за моята.4.Икономия на горивотоБлагодаря Ви и съжалявам , че пускам тази тема, но просто наистина не открих точната добавка за моята колаП.С. Лики Моли имат добавка за Common Rail двигатели, което ще ме извините но не знам какво е - моята кола такава ли е или не / предполагам не, но все пак.../Мерси отново
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Лики Моли или Редекс за Дизелката?Само за изпитали ефекта им
Collapse
X
-
Ето ти една тема,която може да помогне
....И преди да започнеш някоя тема пробвай с търсачката
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E1%E0%E2%EA%E8
Bravo 1.9 JTD със 105 магаренца!
Пътят не е мястото,където можеш да покажеш агресивността си...
-
Re: Лики Моли или Редекс за Дизелката?Само за изпитали ефект
ТОЧНАТА "добавка" е следната:1.Двигател в добро състояние2.Точни настройки на двигателя по фабрични данни3.Масло 10W40 с клас на качество SL.Всичко останало което си решил да слагаш,само може да развали работата,а в най добрия случай нищо да не помогне и само пари на вятъра.От много мераци си разваляте колите.coolboy написа:бихте ми препоръчали, като търся следните ефекти:1.Мощност2.Мека работа на двигателя, липса на пресяцания, тракания, насечки при махане крака от газта - тоест една мека, плавна работа.3.Почивстване на мръсотиите по системата и най-вече по помпата - знаете Лукас са проблемни и искам да се погрижа за моята.4.Икономия на горивотоБлагодаря Ви и съжалявам , че пускам тази тема, но просто наистина не открих точната добавка за моята кола
Коментар
-
Re: Лики Моли или Редекс за Дизелката?Само за изпитали ефект
Ееееееее, не така колега. Тези разпръсквачи имат нужда от чистене от време на време. Особено от нафтата в България.Stefan Hadjov написа:ТОЧНАТА "добавка" е следната:1.Двигател в добро състояние2.Точни настройки на двигателя по фабрични данни3.Масло 10W40 с клас на качество SL.Всичко останало което си решил да слагаш,само може да развали работата,а в най добрия случай нищо да не помогне и само пари на вятъра.От много мераци си разваляте колите.coolboy написа:бихте ми препоръчали, като търся следните ефекти:1.Мощност2.Мека работа на двигателя, липса на пресяцания, тракания, насечки при махане крака от газта - тоест една мека, плавна работа.3.Почивстване на мръсотиите по системата и най-вече по помпата - знаете Лукас са проблемни и искам да се погрижа за моята.4.Икономия на горивотоБлагодаря Ви и съжалявам , че пускам тази тема, но просто наистина не открих точната добавка за моята кола
Коментар
-
Re: Лики Моли или Редекс за Дизелката?Само за изпитали ефект
Сменяй си редовно горивния филтър и няма никаква нужда от чистене.Заблуда е че трябва да ги чистиш с добавки.Ако се запушат в резултат на лошо филтриране,никаква добавка няма да ти ги изчист.А нафтата в BG е както навсякъде другаде.naskobg написа:Ееееееее, не така колега. Тези разпръсквачи имат нужда от чистене от време на време. Особено от нафтата в България.Stefan Hadjov написа:ТОЧНАТА "добавка" е следната:1.Двигател в добро състояние2.Точни настройки на двигателя по фабрични данни3.Масло 10W40 с клас на качество SL.Всичко останало което си решил да слагаш,само може да развали работата,а в най добрия случай нищо да не помогне и само пари на вятъра.От много мераци си разваляте колите.coolboy написа:бихте ми препоръчали, като търся следните ефекти:1.Мощност2.Мека работа на двигателя, липса на пресяцания, тракания, насечки при махане крака от газта - тоест една мека, плавна работа.3.Почивстване на мръсотиите по системата и най-вече по помпата - знаете Лукас са проблемни и искам да се погрижа за моята.4.Икономия на горивотоБлагодаря Ви и съжалявам , че пускам тази тема, но просто наистина не открих точната добавка за моята кола
Коментар
-
Re: Лики Моли или Редекс за Дизелката?Само за изпитали ефект
Колега, пообиколил съм доста държавици и да ти кажа не е еднаква нафтата. А колкото до смяната на филтъра - да сменям си го, но като казвам, че добавката чисти нямах в предвид че чисти от сламки и шума а от нагари. Преди около 20 години ги отваряхме и чистихме с шлайф паста.Stefan Hadjov написа:Сменяй си редовно горивния филтър и няма никаква нужда от чистене.Заблуда е че трябва да ги чистиш с добавки.Ако се запушат в резултат на лошо филтриране,никаква добавка няма да ти ги изчист.А нафтата в BG е както навсякъде другаде.naskobg написа:Ееееееее, не така колега. Тези разпръсквачи имат нужда от чистене от време на време. Особено от нафтата в България.Stefan Hadjov написа:ТОЧНАТА "добавка" е следната:1.Двигател в добро състояние2.Точни настройки на двигателя по фабрични данни3.Масло 10W40 с клас на качество SL.Всичко останало което си решил да слагаш,само може да развали работата,а в най добрия случай нищо да не помогне и само пари на вятъра.От много мераци си разваляте колите.coolboy написа:бихте ми препоръчали, като търся следните ефекти:1.Мощност2.Мека работа на двигателя, липса на пресяцания, тракания, насечки при махане крака от газта - тоест една мека, плавна работа.3.Почивстване на мръсотиите по системата и най-вече по помпата - знаете Лукас са проблемни и искам да се погрижа за моята.4.Икономия на горивотоБлагодаря Ви и съжалявам , че пускам тази тема, но просто наистина не открих точната добавка за моята кола
Коментар
-
Re: Лики Моли или Редекс за Дизелката?Само за изпитали ефект
Не е вярно това. Не дава много мощ и не харчи повече. Просто прочиства системата и дюзите. Ако не са били мръсни, няма да усетиш ефект. По чуждите форуми много я хвалят, а и тук колеги я харесаха. Това е добавка която не се слага всеки път, а по рядко като целта й е да прочисти системата. Синия редекс заедно с SUPER DIESEL ADDITIVE на Лики Моли се водят един вид да подобрят нафтата и съответно ефекта от тях е докато изгори добавката. При DIESEL PURGE ефекта е по-продължителен или поне докато отново се "нацапат" дюзите. Синята добавка на редекс съм я ползвал няколко пъти, но никога не съм усещал разлика. Преди имаше една зелена на редекс. С нея ми харчеше около 0,5 литра по-малко, но вече не я намирам.Ако искаш да си изчистиш горивната система от нагар и отлагания си вземи DIESEL PURGE (SPULUNG). Ефекта от нея ще е най-продължителен.coolboy написа:защото чух че имало и друго Лики Моли DIESEL PURGE , давало много мощ, но и горело много нафта.
Коментар
-
Re: Лики Моли или Редекс за Дизелката?Само за изпитали ефект
И аз съм обиколил и продължавам да обикалям и до сега не съм усетил разлика нито в нафтата нито в бензина.Какви ли експерименти не съм правил и разлика никаква,освен в парите.Може и да има,но пусто не я усещям нито по вървене,нито по някакви последствия след каране.Никога до сега не съм ползвал кавито и да било добавки било зима,било лято и не съм имал никакви проблеми от зацапвания на дюзи или каквото и да било.Ако съм имал проблеми,то те са били от проблеми в двигателя.За мен всички видове добавки са хвърлени пари в канала.Ще го разбереш това и ти,но ти трябва време.naskobg написа:Колега, пообиколил съм доста държавици и да ти кажа не е еднаква нафтата.
Коментар
-
Re: Лики Моли или Редекс за Дизелката?Само за изпитали ефект
Така мислех и аз, ама ми трябваше време. И аз продължавам да обикалям и разлика има. Не знам къде обикаляш ти та не я намираш, ама е явно в комшиите и то не във всички.Stefan Hadjov написа:И аз съм обиколил и продължавам да обикалям и до сега не съм усетил разлика нито в нафтата нито в бензина.Какви ли експерименти не съм правил и разлика никаква,освен в парите.Може и да има,но пусто не я усещям нито по вървене,нито по някакви последствия след каране.Никога до сега не съм ползвал кавито и да било добавки било зима,било лято и не съм имал никакви проблеми от зацапвания на дюзи или каквото и да било.Ако съм имал проблеми,то те са били от проблеми в двигателя.За мен всички видове добавки са хвърлени пари в канала.Ще го разбереш това и ти,но ти трябва време.naskobg написа:Колега, пообиколил съм доста държавици и да ти кажа не е еднаква нафтата.
Коментар
-
Колега Stefan Hadjov - този път не мога да се съглася с теб за това че няма нужда от добавка, особено като виждам, усещам, и чувам ефекта на добавката лики моли дизел спулунг на моята кола. Резултатът е много, много по-мека работа на двигателя, намалляха вибрациите, намаля притрисането при потегляне с малко газ, шумът намаля драстично, "цифра хора" се изредиха да ме питат дали това наистина е дизел. Разходът ми в сравнение с миналата година по това време е с около литър надолу, но може и от друго да е, едва ли е от добавката. Все пак споделям мнението че с качествени горива и масла няма нуда от такова нещо
Но доколко са такива в България....
Коментар
-
Re: Лики Моли или Редекс за Дизелката?Само за изпитали ефект
Всичко добре, но не препоръчвай SL клас за дизел и то за двигател без хидравлични повдигачи на клапаните.Всичко останало така. Само нафта, изправен автомобил и хиляди километри.п.п. Защо си мислите, че като наливате добавки, евентуално бихте изчистили боклуците в нафтата, ако ги има?Stefan Hadjov написа:3.Масло 10W40 с клас на качество SL.....A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Благодаря на всички за съветите - очаквам още такива тук
Реших го, ще изчакам да се пизпразни сегашната добавка и ще направя прочистване с Liqui Moly SPULUNG /Purge/След това смятам в продължение на няколко месеца да третирам профилактично двигателя с добавки за продължително позлване.Четох, че CASTROL TDA е именно такава добавка, както и синият Redex Diesel, Liqui Moly SUPER DIESEL ADDITIVE Правилно ли съм разбрал?
Коментар
-
Да,доволен съм все пак,че друг път си бил съгласен с мен,но този път не си.Трябва да има и изключения.Направи тест сега без добавки за да видиш разликите.А резултатите ти от добавките са в крайна сметка са както казваш самия ти "може и от друго да е,едвали е от добавките".Съвсем точни са ти съмненията и съм сигурен,че след време ще се съгласиш с мен.Минал съм по твоя път,правил съм сериозни проучвания за тези добавки и за това си позволявам да правя подобни твърдения.И в крайна сметка как разбра обективнo,че горивата в BG не са качествени.Нямам в пред вид това,което се говори от уста на уста,че са много лоши.Нещо обективно,изпитание, тест от лаборатория,или други източници да посочиш.Пътувам често по западни магистрали,зареждам къде ли не,идвам на Калотина зареждам с неше гориво,е как не усетих един път някаква разлика да му се не види.От празни приказки и бръквежи,нали знаш че сме общество на слухове и няма полза.Масово например ще чуеш,че най лошите дизели са Фиатовите.Защо не започнеш да ги говориш и ти тези приказки.За качества на горивата може с часове да говориме.Поздрави от мен и приятен weekend.ogi28b написа:Колега Stefan Hadjov - този път не мога да се съглася с теб за това че няма нужда от добавка, особено като виждам, усещам, и чувам ефекта на добавката лики моли дизел спулунг на моята кола. Резултатът е много, много по-мека работа на двигателя, намалляха вибрациите, намаля притрисането при потегляне с малко газ, шумът намаля драстично, "цифра хора" се изредиха да ме питат дали това наистина е дизел. Разходът ми в сравнение с миналата година по това време е с около литър надолу, но може и от друго да е, едва ли е от добавката. Все пак споделям мнението че с качествени горива и масла няма нуда от такова нещо
Но доколко са такива в България.... 
Коментар
-
Re: Лики Моли или Редекс за Дизелката?Само за изпитали ефект
Аз не препоръчвам,фирмите производители на масла препоръчват масло по API:SL/CF и не правят разлика между хидравлични и нехидравлични повдигачи.Пример:в момента ползвам масло YACCO 10W40 ПО API:SL/CF и единствения текст към него е че е 100% полусинтетично масло за бензинови и дизелови многоклапанови двигатели/GТI,DCI,TDI,HDI,без DPF/с или без турбокомпресор и катализатор.Заклапановите повдигачи нито дума от какъв вида са.Да не би да си прочел някакъв преводен текст на български залепен от вносителя,който си е позволил да прави добавки с цел привличане на клиенти на които им чукат хидр.повдигачи и да си мислят че с ползване на подобно масло ще спре чукането.BO написа:Всичко добре, но не препоръчвай SL клас за дизел и то за двигател без хидравлични повдигачи на клапаните.Всичко останало така. Само нафта, изправен автомобил и хиляди километри.п.п. Защо си мислите, че като наливате добавки, евентуално бихте изчистили боклуците в нафтата, ако ги има?Stefan Hadjov написа:3.Масло 10W40 с клас на качество SL.....
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар