Объркахте човека. Всеки сам си преценя. Мнението е наше, решението негово. Ако човек не слуша сърцето и душата си никой не може да му помогне.Когато брат ми караше дизел аз си мислех, че рано или късно ще изреве...но не и не. Беше ергенче и всеки ден пътуваше от Бургас до Сунгурларе ( 160 км - двупосочно) да " боцка" гаджето си. Караше Ескорд 1,6 Д. За 5 години навъртя 200 000 км. и колата му... изгни, но не се развали. Мина на друг дизел ( не споменавам марката ) и така до ден днешен. Аз карах служебна - ТД. Яздехме я нон стоп. Тази количка беше слуга на 10 господари и ни удържа напъна... Как да не предпочета дизела за своя кола впоследствие ? ПС: До момента с Бравата винаги съм имал бензинки.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за покупка на дизелов Фиат
Collapse
X
-
Абе ти си най прав колега всеки си казва какво е видял и само объркахме човека...Жена и кола на късмет.Но аз поне си казах какво съм видял и ви уверявам че няма нищо измислено или добавено от мен както колегата 15 години 8 коли по 150-160 000км че на колите ти ТИР ли пише бе колега?Ще ме извиняваш за иронизацията ама някои неща имам чувството че ги пишеш напред назад...Bravo TD_100 GT
Коментар
-
Обръщам се към Оги и другите колеги, които се опитват да "отказват" хората от дизели, за да поевтинее нафтата. Вие това сериозно ли го вярвате? И мислите ли, че това е правилния подход? Представете си, че влезе нов потребител и потърси съвет, може и едно рамо да му трябва за да се насочи в най-правилния избор, а тука го скъсвате от лигавения и от подмятания. Жалко. Големи хора сме, дайте малко по-зряло. С тези познания които имат някои от Вас, биха били много полезни на нови и настоящи юзъри. Не само да ги пренасочвате към 1.6 16в или други подобни изказвания.Не съм искал да засегна никой. Просто исках да го напиша.
"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Да, разконспирирахте ме. Май и аз бях подробен. Но не това е мисълта ми. Всичко е късмет, а и аз вече знам, че ДИЗЕЛА е двигателя за всичко що се търкаля на пътя. Не казвам, че някой е застрахован да не случи на лошо подържана кола, но колкото и да е скъпа подръжката на "печката" тя си заслужава всеки лев. Тя ( печката ) се отблагодарява подобаващо. Дадох пример с брат ми, който се качи на първия си дизел преди 10 години. Беше млад, буен, без пари и все на път...а аз си правех сметката, че с моята бензинка при неговото каране трябваше да оставя жена си гладна :P (малко преувеличено, но горе - долу си беше така)ПС: Брат ми винаги е признавал качествата на ФИАТ. Дори се цели в Стило ЖТД и нищо чудно да дойде скоро в "нашето семейство", но и аз не мога да си изкривя душата за неговите немски возила до този момент. Всичко е късмет.Stefan Hadjov написа:Аз се сещам за марката...........ntodorov написа:Мина на друг дизел ( не споменавам марката ) и така до ден днешен..........A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Вие сте егати готините хорица: 4 странци тема ми направихте, всичко ама всичко обяснихте. Аз просто не се сещам за какво да питам повече :D На всичкото отгоре и на кола ми предлагате да се кача (Емзо). Трябва да Ви призная че съм върл привърженик на немските автомобили и съм малко субективно настроен към Фиат, но ако си взема фиат, то ще да е заради Вас!
Коментар
-
Някои колеги казват, че дюзите са по 1000. Преди бях гледал в online каталог на Bosch за България цени от по 3-400 лева. Примерно миналата година беше това. Според мен не са чак такива цените. А ГНП-то беше нещо от рода на 1998 лева без ДДС.Мятай се на JTD, колега, независимо дали е Фиат, Алфа или Ланчия
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Не си разбрал политиката на ЖТД-сектата - ако някой се колебае - задължително му се препоръчва еноишес. ЖТД е за хора които знаят че искат точно ЖТД, а не се колебаят м/у бензин и дизел. Както виждаш - човекът ИСКА ЖТД, и се постарах да съм малксимално подробен. Ако някой иска еноишес, и му кажа - вземи си ЖТД, веднага поне трима ще кажат че му е скъпа поддръжката, на принципа една жена ми каза че.... , а поне още петима ще кажат - вземи си еноишес, аз карам такъв вече 3000 км с газова и нямам никакви ядове. Което е супер сериозен аргумент. Ето - аз карам ЖТД 15 000 км, имах на моменти доста ядове, но нито за миг не съм си казвал - защо не си взех еноишес. Още отначало исках, и знаех че ЖТД е Двигателят на Брава! Не еноишес, нито еноиосмЕто , ако не вЕрваш - подкрепата ми за бензинка, за човек който се колебае, е безрезервна: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=434767#434767 , а той даже и не се колебае, иска си бензинка.tyson написа:Обръщам се към Оги и другите колеги, които се опитват да "отказват" хората от дизели, за да поевтинее нафтата. Вие това сериозно ли го вярвате? ...
Коментар
-
Ами извиняваи колега, но не беше уточнил.Пак то ако беше карал само единия мисля че щеше да имаш проблеми.Колегата дето каза за Форда 200 000км е възможност защото по старите също са добри само дето не вървят.Моето мнение е просто че тия който ние караме от 1990-2004г. примерно моторите с турбина след 300-400 000 км се обажда по нещо сериозно така мисля аз това съм виждал.Bravo TD_100 GT
Коментар
-
Абе пич ,ти не разбра ли че ЖТД на ФИАТ е твоят бъдещ автомобил ,рипкай бързо на него докато са на поносими цени,че четох някъде ИМПЕРИЯТА Краислер +Даймлер искат да се съюзяват с ФИАТ та да и потръгне бизнеса ааааааааааа ! От 10 г. съм на ФИАТ и само дразня приятелите си ,че не правя ремонти . Ми като не се троши какво а ?Една ТЕМПРА ме слуша 9 г. Сменени амортисьори,биалетки,накладки и гарнитура на капака на клапаните.Изминати км. -87000 ."НОВАТА" ми МАРЕА -6 месеца-9500 км. нищо /говорим без задължителни консумативи /.Вади ЕЛКАТА и сметай :DFIAT MAREA WEEKEND 1.9 JTD 2002 81kw ELX 110 катърчета FIAT TEMPRA SX 1.6i.e.cat 1991 тънка пиличка,която не е мирисала бензин от 2005 г.
Коментар
Реклама
Collapse


)

Коментар