TIP написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съвет за покупка на дизелов Фиат
Collapse
X
-
Абе как не можете да разберете какво съм написъл.Com.r. технологията може да е раработена и в 50-години,но е приложена първо в бензин.коли,защото там технол.проблеми са малко.В дизелите се прилага и по специално при леките коли,където оборотите са доста над товарните едва след като Bosch създаде дюза управлявана от контролер работеща при 1000-2000 бара налягане и 5000 об/мин и нагоре,а не 3 бара както при бензините.Иначе щяха да го въведът още по времето на Роберт Хубером.10 години проблема да се въведе беше дюзата кой ще създаде и накрая Bosch я постави на масата и започна доставки както на Фиат,така и на Пежо,след кратко и на Рено и т.н.
-
Колега, наистина не се впускай в спор въпреки резервите сиStefan Hadjov написа:Много резерви и неточности имам към написаното от теб,но не искам да се впускам в спорове,защото темата е много дълга и знам какво ще се получи....
Всичко, което е написал vsd го пише мотамо в английската секция на wikipedia и със сигурност е по-точно от нашите знания. Приносът на Centro Ricerche Fiat се състои в адаптирането на системата common rail за работа под управлението на ECU. След това технологията се продава на Bosch поради тогавашните финансови затруднения на Фиат. Казва се също нещо от рода - погледнато в ретроспекция, това едва ли е бил от успешните финансови ходиве на Фиат, защото днес почти всички съвременни дизели използват именно ТЯХНАТА технология. Т.е. - пропуснатите ползи на Фиат възлизат на милиарди евра. Но такъв е животът...
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Ти явно още не си разбрал,че феновете на Фиат знаят повече от инженерите ДВГ.То Фиат са го измислили и понеже не могат да го направят са го възложили на Bosch.Но не че не могат да го направят,а пари нямали/финансови затруднения имали,нещо като финансова криза били/.Ами да бяха го възложили на Магнети Марели.Но как да го възложат на Marelli като от всичко което произвежда Fиат е ясно следното: -1,2/16V-Bosch -1,4/12V-Bosch -1,6/16V-Marelli -1,8/16V-Hitachi -2,0/20V-Bosch -1,7D-Bosch -1,9D-Bosch -1,9TD100-Lucas -1,9TD75-Bosch -1,9JTD-Bosch -2,4TD-Lucas -2,4JTD-BoschОт тази статистика е ясно,че Фиат не могат да разчитат на никой друг за нещо сериозно освен на Bosch,Hitachi,Lukas.И добре че е така и за това карам Фиат.laizark написа:Между другото и аз така знам от баща ми (инженер ДВГ), че common rail е разработка на BOSH. И е купена от Фиат още преди началото на проекта.
Коментар
-
Сега ако напишеш същата таблица за Рено, Пежо и всички останали марки и картинката ще е точно същата.Stefan Hadjov написа:Ти явно още не си разбрал,че феновете на Фиат знаят повече от инженерите ДВГ.То Фиат са го измислили и понеже не могат да го направят са го възложили на Bosch.Но не че не могат да го направят,а пари нямали/финансови затруднения имали,нещо като финансова криза били/.Ами да бяха го възложили на Магнети Марели.Но как да го възложат на Marelli като от всичко което произвежда Fиат е ясно следното: -1,2/16V-Bosch -1,4/12V-Bosch -1,6/16V-Marelli -1,8/16V-Hitachi -2,0/20V-Bosch -1,7D-Bosch -1,9D-Bosch -1,9TD100-Lucas -1,9TD75-Bosch -1,9JTD-Bosch -2,4TD-Lucas -2,4JTD-BoschОт тази статистика е ясно,че Фиат не могат да разчитат на никой друг за нещо сериозно освен на Bosch,Hitachi,Lukas.И добре че е така и за това карам Фиат.laizark написа:Между другото и аз така знам от баща ми (инженер ДВГ), че common rail е разработка на BOSH. И е купена от Фиат още преди началото на проекта.
Коментар
-
Абсолютно прав си.Така е.Ако цитираш и японските коли е същото.И това потвърждава кои са водещите в тази област и на кои може да се разчита.Airfan написа:Сега ако напишеш същата таблица за Рено, Пежо и всички останали марки и картинката ще е точно същата.Stefan Hadjov написа:Ти явно още не си разбрал,че феновете на Фиат знаят повече от инженерите ДВГ.То Фиат са го измислили и понеже не могат да го направят са го възложили на Bosch.Но не че не могат да го направят,а пари нямали/финансови затруднения имали,нещо като финансова криза били/.Ами да бяха го възложили на Магнети Марели.Но как да го възложат на Marelli като от всичко което произвежда Fиат е ясно следното: -1,2/16V-Bosch -1,4/12V-Bosch -1,6/16V-Marelli -1,8/16V-Hitachi -2,0/20V-Bosch -1,7D-Bosch -1,9D-Bosch -1,9TD100-Lucas -1,9TD75-Bosch -1,9JTD-Bosch -2,4TD-Lucas -2,4JTD-BoschОт тази статистика е ясно,че Фиат не могат да разчитат на никой друг за нещо сериозно освен на Bosch,Hitachi,Lukas.И добре че е така и за това карам Фиат.laizark написа:Между другото и аз така знам от баща ми (инженер ДВГ), че common rail е разработка на BOSH. И е купена от Фиат още преди началото на проекта.
Коментар
-
Всичко трябва да се чете колега,всичко.Когато човек не може да разбере написаното е нормално да му се стори дрън,дрън.Но това не пречи да продължава да чете.Настъпва момент когато започва да разбира написаното.Повярвай ми.vsd написа:Абе, не знам за другите ама на мен ми писна да ти чета ироничните постове. Всеки втори пост ти е няква ирония към нещо и някой. Разбрахме че нищо не знаем, няма нужда да пишеш че ние феновете сме големи разбирачи и дрън дрън.
Коментар
-
С производителите на електроника не е точно така.Няма да коментирам какво е Бош и защо те са направили инжектора.В примера тук все бяха някакви "народни", ако мога така да се изкажа, коли.Просто има цена има търсене - финансови/икономически причини - парите въртят света.Да вземем електрониката на един болид от Ф1 - Там ако трябва да сравняваме Бош и Марели, то Бош ще са една компанийка, която прави само капачката на резервоара примерно
А в един болид има толкова електроника, гледано като технологии, колкото няма да има в близките 30 години в "народен" автомобил.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз не мисля,че става въпрос за народни коли а въобще.Ще дам примери много:Алфа не е народна кола и Ланча също.Да не говориме за Мерцедес,БМВ,Фолксваген/във високите класове/които не са народни коли.Няма да споменавам Форд и Опел.Пежо 607 и 807 са най скъпите коли на фирмата,Рено Лагуна 2 с 2,2 DCi двигателя и Рено Еспейс IV също,Волво V40,60,70,80,XC70,XC90 ako минава за народна кола,SAAB 9-3,9-5-мнго скъпa колa.Не знам дали да изброявам още.Всичко това е BOSCH. A що се касае за спортните специални изпълнения,там традицията е много важен фактор .И Ферари си я подържа много настървено и устойчиво за сега.И не трябва да забравяме че спора тръгна не за спортните бенз.изпълнения,а за дизели и по -специално за Com.rail-двигателите.Изработката на дизеловата горивна апаратура е изключително сложно нещо и е определено е High-technology дейност,която не е за всяка уста лъжица.А от там идва и по-скъпата цена на дизеловите коли.Факта,че до сега руснаците не са произвели дизелова лека кола е доказателтво за това.А останалите ползват горивната апаратура на Бошш,също говори за това.Никой не отрича постиженията на Ферари в спортните си изпълнения,но да се отрича водещата роля на BOSCH при дизелите и да се преписва на Фиат е най малкото нереалистично.Първата дизелова и ТД кола с директен шприц и електронно управление на процеса с контролер излезе далече преди да се заговори за COM.rail-двигателите.И това беше моделите на ВАГ и БМВ,които се произвеждат до днес под TDI,a останалите започнаха само да разместват буквичките/DTI,TDi,i t.n./и да правят същото.Истната трябва да се гледа в 1:1 независимо,че може да не ни харесва.BO написа:С производителите на електроника не е точно така.Няма да коментирам какво е Бош и защо те са направили инжектора.В примера тук все бяха някакви "народни", ако мога така да се изкажа, коли.Дайте Ферари с управление на Бош - да да ама не.Просто има цена има търсене - финансови/икономически причини - парите въртят света.Да вземем електрониката на един болид от Ф1 - Там ако трябва да сравняваме Бош и Марели, то Бош ще са една компанийка, която прави само капачката на резервоара примерно
А в един болид има толкова електроника, гледано като технологии, колкото няма да има в близките 30 години в "народен" автомобил.
Коментар
-
Много се чудех какво да ти отговоря ама ще напиша само:Stefan Hadjov написа:Всичко трябва да се чете колега,всичко.Когато човек не може да разбере написаното е нормално да му се стори дрън,дрън.Но това не пречи да продължава да чете.Настъпва момент когато започва да разбира написаното.Повярвай ми.
И стига с тоя TDI, не знаеш ли че първия TDI, е съвсем различен от сегашния TDI и че това TDI не е технология, а запазена марка. Вземи си купи един TDI и си се радвай.
Коментар
-
Технология е,и то добра технология,а ТДИ му е само името. Влюбен съм в цените на ЖТД.Ако ТДИ беше на същата цена не бих се замислил и минута.За мене е важно дадени качества на една кола с цената на какво ги придобиваш,а съотношение качества/цена при Фиата е най-добро.Какво да се прави като не съм свикнал да давам повече от 3-4000 лв за купчина желязо. Мареа 2001-2002 год-1,9 или 2,4 ЖТД-3000 лв.VW пасат ТДИ за същото-13-14000 лв.Къде ме търсиш с твоите съвети.Трябва да съм ненормален за да те послушам.vsd написа:...... това TDI не е технология, а запазена марка. Вземи си купи един TDI и си се радвай.
Коментар
-
Точно запазена марка е - international trademark. Зад това име се крие не само помпа-дюза, но и common rail в последните по-големи дизели на ВАГ. Излишно е да обяснявам кое е технология и кое - име. Точно на технически грамотен човек като теб...Stefan Hadjov написа:Технология е,и то добра технология,а ТДИ му е само името.vsd написа:...... това TDI не е технология, а запазена марка. Вземи си купи един TDI и си се радвай.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
И всички бъдещи двигатели с наименованието "TDI" ще излизат с технология "common rail".Имаше официално изказване от ВАГ, че технологията с обща релса е по-рентабилна и с повече потенциал.Аз не виждам едно предимство на попа-дюзата пред общата камера.gantcho написа:Точно запазена марка е - international trademark. Зад това име се крие не само помпа-дюза, но и common rail в последните по-големи дизели на ВАГ. Излишно е да обяснявам кое е технология и кое - име. Точно на технически грамотен човек като теб...Stefan Hadjov написа:Технология е,и то добра технология,а ТДИ му е само името.vsd написа:...... това TDI не е технология, а запазена марка. Вземи си купи един TDI и си се радвай.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Добре де така е.Аз не го отричам.Но за времето си първите ТДИ-та бяха голяма революция-Първите с директен шприц,с електронна помпа и контролер.Фактически те проправиха пътя на Com.rail-двигателите.То фактически Com.rail си съществуваше при бенз.двигателите.Само беше прехвърлено върху дизелите и една помпа за високо налягане му туриха.Всичко останало е същото като на бензините.На новите ТДИ последната буквичка е вече в червен цвят за да се различава,а има и ТДИ като последната буквичка е малка и пак в червено TDi.BO написа:И всички бъдещи двигатели с наименованието "TDI" ще излизат с технология "common rail".Имаше официално изказване от ВАГ, че технологията с обща релса е по-рентабилна и с повече потенциал.Аз не виждам едно предимство на попа-дюзата пред общата камера.gantcho написа:Точно запазена марка е - international trademark. Зад това име се крие не само помпа-дюза, но и common rail в последните по-големи дизели на ВАГ. Излишно е да обяснявам кое е технология и кое - име. Точно на технически грамотен човек като теб...Stefan Hadjov написа:Технология е,и то добра технология,а ТДИ му е само името.vsd написа:...... това TDI не е технология, а запазена марка. Вземи си купи един TDI и си се радвай.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар