Предполагам че е тоя белия на снимката по горе. Не се сещам вече. Бе доста отдавна когато разглобявах тоя възел. Мисля че е той. Скобите не се чупят толкова лесно, а при неправилен подход. При мен едната се счупи, но това не е проблем, тъй като уплътнителният пръстен в нея, стяга доста добре.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
вакум в резервоара
Collapse
X
-
При пунтот май са само 2 маркучаPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Не мога да съм сигурен в нищо, защото умният човек винаги се съмнява, но така ми отговориха във официален фирмен сервиз на Фиат - че е недопустима директна връзка на горивото в резервоара с атмосферата. Ако има, то тя е в посока отвън навътре само.Stefan Hadjov написа:Сигурен ли си??А индеректна връзка има ли??Airfan написа:Просто отдушник няма. Няма директна връзка на резервоара с атмосферата.
Коментар
-
Нещо не разбирам."Недопустима е директна връзка на горивото в резервоара с атмосверата" и в същото време "ако има то тя е в посока от вън навътре".Хем недопустима,хем я има.Дали от вън навътре или от вътре навън е все едно-има я фактически.Но се реализира по различни начини.Airfan написа:Не мога да съм сигурен в нищо, защото умният човек винаги се съмнява, но така ми отговориха във официален фирмен сервиз на Фиат - че е недопустима директна връзка на горивото в резервоара с атмосферата. Ако има, то тя е в посока отвън навътре само.Stefan Hadjov написа:Сигурен ли си??А индеректна връзка има ли??Airfan написа:Просто отдушник няма. Няма директна връзка на резервоара с атмосферата.
Коментар
-
Връзката на резервоара с околната среда е еднопосочна(ако изобщо я има) и тя е от вън на вътре. Реализира се чрез клапан - най-често в капачката. Целта е, когато налягането в резервоара стане под атмосверното, да се отвори и да се изравнят. В противен случай помпата в резервоара се товари и може да изгори. Отделно може да загасне двигателя. Винаги ще се получи вакуум ако от резервоара изчезва гориво а не влиза въздух. Скоро един познат имаше повреден такъв клапан и пътуваше за Варна. Наложи му се през 50км да спира и отвива капачката за да работи нормално колата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Това ... написаното от Стефан не съм го прочел!Stefan Hadjov написа:...Нещо не разбирам...Дали от вън навътре или от вътре навън е все едно...Много точен и логичен отговор. Благодаря колега!Danchojn написа:...Реализира се чрез клапан - най-често в капачката. Целта е, когато налягането в резервоара стане под атмосверното, да се отвори и да се изравнят. В противен случай помпата в резервоара се товари и може да изгори. Отделно може да загасне двигателя. Винаги ще се получи вакуум ако от резервоара изчезва гориво а не влиза въздух. ...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Да,точно така е и значи излиза че има връзка с атмосверата а не както колегата писа,че е недопустимо. Има разлика при бензин и дизел.При бензиновите в капачката няма нищо.Затваря се хермет. резервоара,но там си има специална система за вентилиране на бензиновите пари от резервоара и връзката с атмосверата е фактически индиректана.Danchojn написа:Връзката на резервоара с околната среда е еднопосочна(ако изобщо я има) и тя е от вън на вътре. Реализира се чрез клапан - най-често в капачката. Целта е, когато налягането в резервоара стане под атмосверното, да се отвори и да се изравнят. В противен случай помпата в резервоара се товари и може да изгори. Отделно може да загасне двигателя. Винаги ще се получи вакуум ако от резервоара изчезва гориво а не влиза въздух. Скоро един познат имаше повреден такъв клапан и пътуваше за Варна. Наложи му се през 50км да спира и отвива капачката за да работи нормално колата.
Коментар
-
Напротив, и при бензиновите си има! Поне колите които аз съм имал а те са само бензинови. Пандата също има заводски!Stefan Hadjov написа:Да,точно така е и значи излиза че има връзка с атмосверата а не както колегата писа,че е недопустимо. Има разлика при бензин и дизел.При бензиновите в капачката няма нищо.Затваря се хермет. резервоара,но там си има специална система за вентилиране на бензиновите пари от резервоара и връзката с атмосверата е фактически индиректана.Danchojn написа:Връзката на резервоара с околната среда е еднопосочна(ако изобщо я има) и тя е от вън на вътре. Реализира се чрез клапан - най-често в капачката. Целта е, когато налягането в резервоара стане под атмосверното, да се отвори и да се изравнят. В противен случай помпата в резервоара се товари и може да изгори. Отделно може да загасне двигателя. Винаги ще се получи вакуум ако от резервоара изчезва гориво а не влиза въздух. Скоро един познат имаше повреден такъв клапан и пътуваше за Варна. Наложи му се през 50км да спира и отвива капачката за да работи нормално колата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар