Спамерите в друга тема !
Не си ми виждал колата, че да и знаеш километрите !Моля модератор да изтрие този и предния пост !!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За придърпването - 1200-1400рпм - FIXED - резюме в 1ви пост
Collapse
X
-
Колега не се ядосвай за глупости-това беше шега. Щом казваш,че километрите на колата ти са реални- така да бъде. Не казвам,че всички коли, които се продават в БГ са с връщани километражи, но на повечето са пипани със сигурност- особено на дизелите.emzo написа:Спамерите в друга тема !
Не си ми виждал колата, че да и знаеш километрите !Моля модератор да изтрие този и предния пост !!!SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
-
Колега с мареа ми сподели че са му сменили разпръсквачите с нови или май че целите дюзи ще го питам при първа възможност но придърпването си е останало. Направо не очаквах да се намерят толкова придърпващи JTDта та чак гласуване да се заформи. При колегите ми от Alfa Romeo форума темата ми не намери никакъв отзвук. Дли техните коли не придърпват или никой не му е направило впечатление!?J T D написа:Май май на доста хора от форума им придърпва бравока!Но аз си оставам за разспръсквачи!???Не мисля,че е от нещо друго Емцо!AR 145 JTD
Коментар
-
Да не се окаже тогава омекнали пружини на маховикаAirfan написа:...никакво придърпване няма при моята Мареа. JTD105 - набор 05/1999
Малииии ако е тва...!
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Демпферните пружини на съединителя при JTD са вградени вътре в маховика, а не на феродовия диск както в обикновените автомобили - викат му демпферен маховик и не е от най-евтините части.naskobg написа:Кои пружини на маховика визираш колега?Jimy написа:Да не се окаже тогава омекнали пружини на маховикаAirfan написа:...никакво придърпване няма при моята Мареа. JTD105 - набор 05/1999
Малииии ако е тва...!
Коментар
-
Нищо не съм казал...
! Мислих си и друго: този съединител е хидравличен и като такъв възможно ли е за части от секундата да губи налягане и от там да се получава неравномерна работа? Принципно хидравликата трябва да работи само за отделяне, но възможно ли е да оказва влияние и на зацепването?
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Не мисля. При пуснат съединител ходравликата му не влияе.Jimy написа:Нищо не съм казал...
! Мислих си и друго: този съединител е хидравличен и като такъв възможно ли е за части от секундата да губи налягане и от там да се получава неравномерна работа? Принципно хидравликата трябва да работи само за отделяне, но възможно ли е да оказва влияние и на зацепването?
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар