Ето и данни за 110jtd.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа след 2000 год с двигател 1,9JTD-110 PS
Collapse
X
-
@AirfanМоите поздравления и благодарности колега за обширната информация.Ти си роден за адвокат.И не се засягай толкова за този разход,все едно ти си произвел колата.Наистина до преди години в контекста на тези изисквания се даваше разхода от фирмите производителки в три позиции:градско,при 90 клм/час и при 120 клм/час.От известно време се дава само разход извънградски без да се уточнява нито скорост,нито средна скорост на движение/в случая 4,5 л/100 клм/,градски и смесен.Смесен не ме интерисува/относителна преценка/,градски за всички е ясен.Аз питам и до сега никой не ми отговори има ли някой който да е постигал този разход с тази кола и не само един единствен път инцидентно,но и да го е повтарял,което е гаранция за достоверност.Да,един единствен ми отговори,но се касаеше за Ауиди А3.Аз също карам такава кола като твоята,но не мога да се похваля с такъв постиган разход-4,5 л.независимо дали от Пловдив до София или европейските магистрали.Може би с 60 клм/час с изключително много малко подадена газ,движейки се по магистрала на 5-та без насрещен вятър да се достигне тази цифра,но освен за рекламна цел не виждам практическа стойност.
Коментар
-
Да,тук вече попадам на различна информация от моята.Градския разход вече е обявен не 7,3 както е при мене,а 7 л/100.На кое да се вярва е неясно.Най сигурно е на собствени резултати,много често разминаващи се с официалните.Независимо тези спорове около разхода много ми харесва двигателя на 1,9ЖТД след 2000 год.Същия двигател е и на Стило.Разликата е само 5 кс в полза на Стилото,иначе са еднакви.Хвърлил съм му мерака,ама да видиме.............TIP написа:Ето и данни за 110jtd.
Коментар
-
Да, няма проблеми, просто не обичам да си ги говорим ей така... Според мен на 5-та с 60 км/ч ще изгориш повече, от колкото на 5-та с 90 км/ч. Аз лично съм постигал стойност под 5/100 винаги, когато съм карал умерено със скорости 90-110 км/ч. При тези скорости с климатик ми вдига около 5.3/100. Не разбирам защо не вярваш на тези данни, може би ги сравняваш с разликите, които се получават с при немските автомобили, но очевидно при Фиат и при Рено (и от там имам впечатления), нещата са точни.ПоздравиStefan Hadjov написа:@AirfanМоите поздравления и благодарности колега за обширната информация.Ти си роден за адвокат.И не се засягай толкова за този разход,все едно ти си произвел колата.Наистина до преди години в контекста на тези изисквания се даваше разхода от фирмите производителки в три позиции:градско,при 90 клм/час и при 120 клм/час.От известно време се дава само разход извънградски без да се уточнява нито скорост,нито средна скорост на движение/в случая 4,5 л/100 клм/,градски и смесен.Смесен не ме интерисува/относителна преценка/,градски за всички е ясен.Аз питам и до сега никой не ми отговори има ли някой който да е постигал този разход с тази кола и не само един единствен път инцидентно,но и да го е повтарял,което е гаранция за достоверност.Да,един единствен ми отговори,но се касаеше за Ауиди А3.Аз също карам такава кола като твоята,но не мога да се похваля с такъв постиган разход-4,5 л.независимо дали от Пловдив до София или европейските магистрали.Може би с 60 клм/час с изключително много малко подадена газ,движейки се по магистрала на 5-та без насрещен вятър да се достигне тази цифра,но освен за рекламна цел не виждам практическа стойност.
Коментар
-
Защото съм малко особен човек. На всичко вярвам по принцип,но трябва сам да се убедя в това.И най-малко в рекламни материяли.Професионална обремененост,какво да се прави.И понеже лично аз в експериментите,които съм провеждал не съм постигал такъв разход,за това зададох въпроса.Беше ми любопитно.Благодаря ти още веднъж за изчерпателната информация.Airfan написа:Не разбирам защо не вярваш на тези данни.......
Коментар
-
Няма смисъл да се спори дали е реален този разход. Колите ни отдавна не са нови и такъв разход на 4.5/100 едва ли е постижим вече. Освен това отдолу със ситните букви си пише, че този разход е условен. Зависи от маршрута, пътните условия, начин на шофиране, атмосферни условия, оборудване и главно от състоянието на автомобила.Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
А при Пежо??Да кажем 2,0HDI.Имаш ли впечатления.И от къде според теб идват разликите??В интересна посока насочи темата.Airfan написа:Не разбирам защо не вярваш на тези данни, може би ги сравняваш с разликите, които се получават с при немските автомобили, но очевидно при Фиат и при Рено (и от там имам впечатления), нещата са точни.
Коментар
-
Да колега,прав си напълно,но как никой не успя да събере всички тези условности и да постигне обявения резултат от фирмата.Прави ми впечатление,че при някой други модели коли се постигат обявяваните резултати независимо условностите.TIP написа:Няма смисъл да се спори дали е реален този разход. Колите ни отдавна не са нови и такъв разход на 4.5/100 едва ли е постижим вече. Освен това отдолу със ситните букви си пише, че този разход е условен. Зависи от маршрута, пътните условия, начин на шофиране, атмосферни условия, оборудване и главно от състоянието на автомобила.
Коментар
-
Нямам впечатления от този двигател, но започнах да трупам от 206SW с 1.4 16V двигател (набор 30.12.2002). Според мен ако се шофира с 90-100-110 км/ч и не се попада в големи колони от бавно движещи се автомобили, е напълно постижим разходът, който е даден в "рекламните материали".А от къде идват разликите - не мога да знам, дори само предполагам, че има разлики при немските (съдейки по твоите думи), защото никога не съм притежавал немски автомобил и честно казано, надали ще си купя някога.Stefan Hadjov написа:А при Пежо??Да кажем 2,0HDI.Имаш ли впечатления.И от къде според теб идват разликите??В интересна посока насочи темата.Airfan написа:Не разбирам защо не вярваш на тези данни, може би ги сравняваш с разликите, които се получават с при немските автомобили, но очевидно при Фиат и при Рено (и от там имам впечатления), нещата са точни.
Коментар
-
За 3 години експлоатация на Мареа Уикенд 1.9 JTD 110 2002 г. - комбиниран разход 5л./100 км., мерен многократно по метода "пълно-пълно". Но колата е карана само в Италия, предполагам пътища и горива имат значение. В България за 1000 км. се запуши ЕГР-а от чудната лукоилска нафта...Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Aз никога не съм споменавал за някакви разлики и правил сравнение с немски автомобили.Понеже ти спомена,помислих че имаш някаква информация по интересна и ме заинтерисува.Още повече че разбрах,че се ровиш в доста материяли.Но явно не е така.Извинявай.P.S.Аз харесвам немските автомобили с изключение на някои модели,но и аз няма да си купя.Не им харесвам цените.Airfan написа:Нямам впечатления от този двигател, но започнах да трупам от 206SW с 1.4 16V двигател (набор 30.12.2002). Според мен ако се шофира с 90-100-110 км/ч и не се попада в големи колони от бавно движещи се автомобили, е напълно постижим разходът, който е даден в "рекламните материали".А от къде идват разликите - не мога да знам, дори само предполагам, че има разлики при немските (съдейки по твоите думи), защото никога не съм притежавал немски автомобил и честно казано, надали ще си купя някога.Stefan Hadjov написа:А при Пежо??Да кажем 2,0HDI.Имаш ли впечатления.И от къде според теб идват разликите??В интересна посока насочи темата.Airfan написа:Не разбирам защо не вярваш на тези данни, може би ги сравняваш с разликите, които се получават с при немските автомобили, но очевидно при Фиат и при Рено (и от там имам впечатления), нещата са точни.
Коментар
-
Аз има впечатления за 2.0 HDI 90 коня слаган на ситроен берлинго. От 5-6 коли няма нито една която да прави разход по книжка на междуградско и то при съвсем нормално каране. Разхода винаги е по-голям поне с половин литър даже и с повече. Един колега даже успя над 7,5 да го докара, но с идиотско каране.Интересно ми е коя кола от по-новите си прави разхода който дава производителя. При повечето има поне 2-3 литра отгоре на градското.Stefan Hadjov написа:А при Пежо??Да кажем 2,0HDI.Имаш ли впечатления.И от къде според теб идват разликите??В интересна посока насочи темата.
Коментар
-
Извинявай, без да искам сложих думи в устата ти, които не си казал (за немските автомобили). Интересува ме как да разберем кой автомобил отговаря на Евро 2, Евро 3 и т.н.?Stefan Hadjov написа:...Aз никога не съм споменавал за някакви разлики и правил сравнение с немски автомобили.Понеже ти спомена,помислих че имаш някаква информация по интересна и ме заинтерисува.Още повече че разбрах,че се ровиш в доста материяли.Но явно не е така.Извинявай.P.S.Аз харесвам немските автомобили с изключение на някои модели,но и аз няма да си купя.Не им харесвам цените.
Коментар
-
Берлинго е специално изпълнение и го слагам в категорията-частен случай.Това е кола с голямо напречно челно съпротивление и много лош коеф.на обтекаемост,разтоварена предавка за по-голями товари.Тя никога няма да има нисък извън градски разход.Не знам какъв и дава фирмата,но за мен е ясна.Коректно е да се прави сравнение с модела 306,който е в същия клас на Браво/а.В момента не мога да се сетя какъв разход му дават.За градските разходи,на която и да е кола не искам да коментираме.Но за извън градските има коли,ако човек от любопитство тръгне да провежда експеримент за нисък разход се покрива или приближава плътно до обявения фирмен.vsd написа:Аз има впечатления за 2.0 HDI 90 коня слаган на ситроен берлинго. От 5-6 коли няма нито една която да прави разход по книжка на междуградско и то при съвсем нормално каране. Разхода винаги е по-голям поне с половин литър даже и с повече. Един колега даже успя над 7,5 да го докара, но с идиотско каране.Интересно ми е коя кола от по-новите си прави разхода който дава производителя. При повечето има поне 2-3 литра отгоре на градското.Stefan Hadjov написа:А при Пежо??Да кажем 2,0HDI.Имаш ли впечатления.И от къде според теб идват разликите??В интересна посока насочи темата.
Коментар
-
Ако колата идва от чужбина,в Брифа и за собственост е отразено задължително това.В експл.и описание също е отразено.По принцип всички коли в Европа произведени от 2001 год за бенз.коли е задължително с Евро 3.За дизели задължението е от 2003 год.Аналогично на това което беше от 1993 год-задълж.всички коли да са с Евро2.Разбира се някои фирми имаха готовност за производство преди тези срокове и пуснаха модели преди това.Какъвто е случая с Мареа 2000 год със 100 и 110 кс с ЖТД двигателите.Отнася се и за Браво/а.Те са с Евро 3.При бенз.коли се разбира много лесно като се вдигне капака на двигателя и се погледне:ако е с 2 Ламбда-сонди и катализатора е поставен непосредствено след изпускателния колектор,значи е Евро 3.При дизелите нещата са по-трудно визуално различими,защото за Евро3 измененията са основно в софтуера и системата ЕЖР.Airfan написа:Извинявай, без да искам сложих думи в устата ти, които не си казал (за немските автомобили). Интересува ме как да разберем кой автомобил отговаря на Евро 2, Евро 3 и т.н.?Stefan Hadjov написа:...Aз никога не съм споменавал за някакви разлики и правил сравнение с немски автомобили.Понеже ти спомена,помислих че имаш някаква информация по интересна и ме заинтерисува.Още повече че разбрах,че се ровиш в доста материяли.Но явно не е така.Извинявай.P.S.Аз харесвам немските автомобили с изключение на някои модели,но и аз няма да си купя.Не им харесвам цените.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар