Да, така е, но сети се по колко масло наливат трабантите, че да не се износвали
Ако наливат колкото трябва, нямаше да им се носи славата за най-дълата кола - 300 метра с пушека
Тук си говорим за 3 4 мл/1л , а не за 30 - 50 мл/1л както при двтактовите машини. Ако трябва пък да съм откровен, с нетърпение очаквам да се появят електромобили на нормална за доходите ни цена, и да забранят всички ДВГ, ама аде, тогава петролните шейхове ще умрат от глад
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двутактово масло в нафтата
Collapse
X
-
Тогава си купи тролей , а не дизел :DDido_Lyubenov написа:Да, така е, но сети се по колко масло наливат трабантите, че да не се износвали
Ако наливат колкото трябва, нямаше да им се носи славата за най-дълата кола - 300 метра с пушека
Тук си говорим за 3 4 мл/1л , а не за 30 - 50 мл/1л както при двтактовите машини. Ако трябва пък да съм откровен, с нетърпение очаквам да се появят електромобили на нормална за доходите ни цена, и да забранят всички ДВГ, ама аде, тогава петролните шейхове ще умрат от глад
Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
Не ща електромобил...Като не ми запее турбалана под капака, да ми напълни душата...Да ми замирише на изгорели газове, да има вибрации и бучене!Dido_Lyubenov написа:Да, така е, но сети се по колко масло наливат трабантите, че да не се износвали
Ако наливат колкото трябва, нямаше да им се носи славата за най-дълата кола - 300 метра с пушека
Тук си говорим за 3 4 мл/1л , а не за 30 - 50 мл/1л както при двтактовите машини. Ако трябва пък да съм откровен, с нетърпение очаквам да се появят електромобили на нормална за доходите ни цена, и да забранят всички ДВГ, ама аде, тогава петролните шейхове ще умрат от глад
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Ша му сложа турбинно охлаждане и ша пей кат слвейчИYavor написа:Не ща електромобил...Като не ми запее турбалана под капака, да ми напълни душата...Да ми замирише на изгорели газове, да има вибрации и бучене!Dido_Lyubenov написа:Да, така е, но сети се по колко масло наливат трабантите, че да не се износвали
Ако наливат колкото трябва, нямаше да им се носи славата за най-дълата кола - 300 метра с пушека
Тук си говорим за 3 4 мл/1л , а не за 30 - 50 мл/1л както при двтактовите машини. Ако трябва пък да съм откровен, с нетърпение очаквам да се появят електромобили на нормална за доходите ни цена, и да забранят всички ДВГ, ама аде, тогава петролните шейхове ще умрат от глад 
Мислих си за тролей, ама няма жици до нашия паркинг, а на улицата пред нас дето са жиците е забранено паркирането
Ще ми го вдигнат с паяка
Той и шефа (бившия) ми вика един ден, за пари плачеш, пък с кола идваш на работа. Идвай с автобус ! Па аз мувикам - скъпи са бе шефе, от де пари за автобус, че и гражданската му колко ли е ...
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз смятам,че маслото в дизеловото гориво повишава леко компресията затова и двигателя става по тих.Това важи за по износени двигатели.При по запазените мотори почти няма разлика.Спомнете си какво правим при цилиндър с по ниска компресия.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Нц. Маслото в горивото няма как да повиши компресиятаFGRC написа:Аз смятам,че маслото в дизеловото гориво повишава леко компресията затова и двигателя става по тих.Това важи за по износени двигатели.При по запазените мотори почти няма разлика.Спомнете си какво правим при цилиндър с по ниска компресия.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Аз тях и сега си ги "благославям", че толкова проблеми с ел. захранването не сме имали преди тея да се пръкнат в БГ.S_BANKOV написа:Абе те новите тролей освен на ток имат и ДВГ, Пък като си накупите електромобили ще псувате ЕОН и ИВН вместо ЛУКОЙЛОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Това важи повече за бензиновите ДВГ, и то старите, които са за оловен бензин. Оловото се добавяше точно с тази цел - да смазва и уплътнява между цилиндъра и сегментите. При бензиновите, също така горивото се подава в такт засмукване, след това в такт сгъстяване може да подейства като смазка. При дизела, горивото се подава в такт сгъстяване, няколко градуса преди ГМТ, след което се възпламенява и изгаря в такт работа. Просто няма кога да маже цилиндрите.FGRC написа:Цилиндъра освен от маслото се смазва и от горивото.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Тетраетилоловото се добавя в бензина не за мазане, а за повишаване на октановото число. Бензинови капки полепват само по стените на студен цилиндър и така отмиват масления филм, който всъщност маже.Имам някъде една стара книга за подготовка на автомобилни и мотоциклетни двигатели за състезание, там се препоръчва на форсирани двигатели да се слага масло в бензина, за смазване на клапаните.А на дизела наистина горивото не стига до цилиндрите - ако стигаше, нещо няма да е наред в разпръсквачите, а разхода ще е...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Би ли се обосновал защо при добавяне на масло в нафтата ще повиши компресията?FGRC написа:Нещо не разбрах,провери си отговора.Става въпрос за добавяне на двутактово масло в нафтата,а скороста на изгаряне и е по голяма от на маслото.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар