vsd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2.4 JTD за Градско Каране ?
Collapse
X
-
чета я темата, и ви благодаря за отговорите обаче не е за мен колата и не съм много фен на дизелите. нито съм фен на 156 алфите защото не са хечбек като фиата браво или голфа. Аз съм фен на алфа 147 обаче е много скъпа.Как може да си купиш 156 за града само заради двигатела,е не знамИначе чакаме един приятел да внесе от Швеицария някаква Алфа. за сега брат ми е със Опел Астра от старитеBravo GT 1.8
-
Да ти кажа и аз съм фен на хечбека, и някак не ми се връзва седан да карам. Затова бих си взел комби. Комбито на 156 е едно от най-красивите комбита правени някога, поне според мен. Братовчеда си взе преди месец и нещо и то не защото му трябвше комби, а защото го кефи дизайна и си взе точно 2,4 jtd 150 коня.
Страшна кола със страшен звук. При много леко каране дава доста нисък разход. При настъпка го вдига, но за този вървеж пак е много нисък. Успех в търсенето.
Коментар
-
Понеже става въпрос за 156 на Алфа,лично аз бих предпочел 1,9 ЖТД 16V-140 кс.Върви колкото цитираната и е по-икономична.Има я и в изпълнение 150 кс.vsd написа:Да ти кажа и аз съм фен на хечбека, и някак не ми се връзва седан да карам. Затова бих си взел комби. Комбито на 156 е едно от най-красивите комбита правени някога, поне според мен. Братовчеда си взе преди месец и нещо и то не защото му трябвше комби, а защото го кефи дизайна и си взе точно 2,4 jtd 150 коня.
Страшна кола със страшен звук. При много леко каране дава доста нисък разход. При настъпка го вдига, но за този вървеж пак е много нисък. Успех в търсенето.
Коментар
-
Е това вече е multijet, и е само с външния файслифт. Тези бройки са доста по-скъпи от 2,4 150 коня. Ако се намери ще е на цена около 15000, а 2,4 го взехме за 9000. Специално за 1,9 140 не ми се вярва да върви много повече от 2,4 150 коня. Между другото и 1,9 140 и 2,4 150 се намират доста трудно, като 1,9 ми се струва че са по-рядко срещани. За разхода на мулитджета не знам как ще е, но като гледам 159-ките на колегите от алфа форума, разхода не е никак нисък. Ако някой има впечатления моля да ги сподели
Коментар
-
До сега не сън срещал инфирмация,където да ги обявяват като multijet.vsd написа:Е това вече е multijet, и е само с външния файслифт. Тези бройки са доста по-скъпи от 2,4 150 коня. Ако се намери ще е на цена около 15000, а 2,4 го взехме за 9000. Специално за 1,9 140 не ми се вярва да върви много повече от 2,4 150 коня. Между другото и 1,9 140 и 2,4 150 се намират доста трудно, като 1,9 ми се струва че са по-рядко срещани. За разхода на мулитджета не знам как ще е, но като гледам 159-ките на колегите от алфа форума, разхода не е никак нисък. Ако някой има впечатления моля да ги сподели
Коментар
-
Това ДВГ със 175-те коня е със сигурност доста добър но не е ли малко лаком за града особено за София ...? Чувал съм че разхода може да скочи до към 10-12 на сто км.Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Колега,защо ирония.Самия факт е,че когато по някакъв повод в твой пост изтъкващ предимствата на ЖТД-двигателите казваш,че с ремап може да се постигне доста отгоре.Ами ето ти повод да реализираш предимствата.А що се касае да направиш ремап на 156-цата 175,бъди сигурен че няма да се получи.Взети са сериозни мерки против ремапа.vsd написа:Ми не. Купувам си едно 175 коня и му правя ремап. Нали имам опит в тази работа. Ти кога ще престанеш с ироничните изявления.
Коментар
-
Хехехехе, да "изтъкнал" съм го в един два поста. И това май много ти пречи като гледам. Но това няма значение, всички се убедиха че ефект от ремапа има. По-добре да не я започваме тази тема отново. Само ще ти подскажа че моето браво върви горе долу наравно с 156 2.4 150 коня. А колкото до ремапа на 175, не се притеснявай, има си хора за всичко.
Коментар
Реклама
Collapse


ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар