Споко не си закачила нищо при мен удара откърти цялата пробка и 5 санта около нея(маслото ми изтече за 1 мин.)
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спукан картер фиат браво - 1.9 ТД
Collapse
X
-
Цена на картерmiss211 написа:...също и къде продават и ,ако имате представа цените какви са
благодаря и ЧНГ
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
u_bo
е ти я успокоиTornado написа:Цена на картерmiss211 написа:...също и къде продават и ,ако имате представа цените какви са
благодаря и ЧНГ
за 525 лв. .... дано да има каско
Коментар
-
Ами такава си е цената за нов.Иначе аз съм пукал два пъти картера и ремонта ми е струвал за двата пъти общо 50 лв.Монтажа и демонтажа си е от мен.u_bo написа:за 525 лв. .... дано да има каско
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Моя ремонт беше 50лв без труда...като ми отляха и нова пробка която стои в положение "НАЗАД" а не с лек наклон както е фабрично....Завариха ми го в Стамболииски но....НО се оказа тогава че е много напукан и на други места и маистора си игра 3 часа някаде...и всичко го отля наново щото неможах да си намеря парчето с пробката....В твоя случаи да ти излезе 20 лв.ако както казваш че откъртеното парче си го имаш...
Коментар
-
Ще си позволя и аз един коментар. Имам опит с двг и това съм правил дълги години. Първо ако колата е карана няколко километра без масло това е лошо само за коляновия вал и лагерите.Не за сегменти и бутала ако говорим само за няколко километра! Сваля се картера и се разхлбват черупките, а после се оценява състоянието на детайлите. Посинели капачки на биелите водят до извода за висока температура и подмяна на цяла биела,лагери и шлайф на вала. Биелите се подменят защото са се нарушили съосност и радиалност. Мисля че в нашия случай биелите не са запресовани с буталния болт а само лагеруват с него посредсвом втулка и не е необходима подмяна на бутала и сегменти.За ФИАТ до 5-6 км. за биелните и основни лагери не са фатални без масло. След това вече е лошо. Сегментите също няма да се износят от липса на масло за няколко километра каране. Те даже биха издържали и стотина. Ако двигателя преди това не е харчил масло, то няма нужда и от смяната им. От друга страна ако се прави основен ремонт на коляно-мотовилков мвханизъм е по добре и целесъобразно да се сменят и сегменти но само с оригинални такива!!! Казвам го защото едни сегменти оскъпяват ремонта само със стотина лева. Естествено че в тоя случай е целесъобразно да се притрият и клапаните на главата, с подмяна на вложки. Тук пак се внимава за оригинални такива, защото турско производство (както се вика -от южна франция) водят до бързото им прегаряне и от там пак разход на масло и лощи последствия и изводи по отношение на извършения ремот! И накрая ще отбележа че подобен ремонт не е лек но не и чак за 2000 лева. За части от 400- 600 лв и труд още толкова тоест не повече от 1000 за озновен ремонт.miss211 написа:Сега пък ми казаха,че имало вероятност да съм закачила някъква помпа в картера
то павето си беяе доста голямо...беше до "легнал полицай" и се натресох лошо...
голяма беля направих с бейби брво
Fiat Marea TD100
Коментар
-
лошо!!!
Здравейте пак....решихме да залепим въпросният картер...но се оказа,че стените на самата дупка са се изкривили навътре,а от самият удар картера се е пропукал от дупката в дясно до горе е напукан....Кажете какво да правя, вече ще откача...Звънях на някакъв майстор.който се занимава със заварки и му обясних за дупката и каза 45лв,но след нагряването темп. ставала 600градуса и се пропуквал на още места..а сега и с тази пукнатина...Нчкой има ли идея къде мога да намеря 2ра употреба картер за браво 99г,1.9 ТД?И какви пари..
Коментар
-
Здравейте, Много ми беше омаслен картера и не само той, а и тръбата за изгорелите газове и покрай скоростната кутия.Ходих в Итал сервиза, да погледнат, защото не знаех дали е турбото, семеринга на коляновия вал или нещо друго.Там ми обезмаслиха със спрей и ми казаха да ида след няколко дни да видят откъде тече, обаче веднага е потекло и човека ми каза, че най - вероятно е от картера. Спукан или от силикона.Цените няма да ги коментирам.Днес погледнах как е положението и според мен пропуска от силикона близо до единия болт.Сложих един парцал от където предполагах, че тече. Парцала се беше напоил точно там.Ето и снимките.Според вас ?04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар