ако правилно сьм те разбрал ти трябва товааиде сега ако деиствително си чел и нещо разбрал направи работните режими за жтдhttp://www.squirrelpf.com/turbocalc/там има gt 1544
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Относно турбото на Фиат Браво-JTD
Collapse
X
-
Значи тези мап сензори могат да отчитат бууст съответно до 1,5бара, и 2бара.С голям интеркулер би имало смисъл и оригиналното турбо би трябвало да може да достигне до към 1,4бара, но това значи развъртане над оптималните обороти.В някой случаи когато режима е в дясно извън картата, може да се получи критично преразвъртане и турбото да се счупи.vsd написа:Чел съм за турбото и т.н.Въпроса е че не искам да си сменям турбото, а да видя до къде може да стигне това.Това с калкулаторите е ясно. Но като си сметнеш нещата, нали пак ти трябва картата на турбото за да видиш дали става за теб или не.За map-а при нас май мери до 2,5 или 2,55 бара, а на 16/20v са до 3 бара. Ама не гарантирам изобщо за данните, щото са цитирани по спомен от форуми, а не от литература.
Коментар
-
Колега,имам два въпроса: 1.За какво налягане става въпрос за цитираните от теб стойности:абсолютно или манометрично налягане.Ако става въпрос за МАР-сензорите,те мерят само абсолютно налягане.И тези стойности не могат да са верни. 2.Кажи кои обороти според теб са оптималните на двигателя за да се разбере какво искаш да кажеш.При 1,9 ЖТД имаме номинални обороти,които са 4000 и максимални,които са около 4800-5000 и минимални които са около 850 об/мин.Не е ясно кои са оптималните.ici написа:Значи тези мап сензори могат да отчитат бууст съответно до 1,5бара, и 2бара.С голям интеркулер би имало смисъл и оригиналното турбо би трябвало да може да достигне до към 1,4бара, но това значи развъртане над оптималните обороти.В някой случаи когато режима е в дясно извън картата, може да се получи критично преразвъртане и турбото да се счупи.
Коментар
-
Точно за работните режими ми трябва помощ и още четене.На това, което ти си дал, трябва да е нещо такова. Въпреки че доста неща ми се губят.PS: В момента нямам много време, затова ще питам после някои неща.kombito-tdi написа:ако правилно сьм те разбрал ти трябва товааиде сега ако деиствително си чел и нещо разбрал направи работните режими за жтдhttp://www.squirrelpf.com/turbocalc/там има gt 1544
Коментар
-
Ами то оптимални обороти и за турбото си е много относително.Зависи за какви режими говориме.А пък два бара манометрично налягане на турбината си е бая висока стоиност за да може да кажем кои са и оптималните обороти.vsd написа:До колкото разбрах, ici има предвид оптималните обороти на турбото, не на двигателя.За map-а пак предполагам че цитира не абсолютни стойности, с други думи като извадите атмосферното налягане.
Коментар
-
За map-а, това е максималното което може да премери датчика. Мисля че това питаше колегата kombito-tdi.Последно, за JTD 105 8v е до 1,5 (или 2,5 абсолютно), нали?Моля за критики по изчислението на работните режими, за да си изясня нещата.kombito-td написа:ако искаш да ми помогнеш малко и да ми кажеш мапа до какво налягане показва
Коментар
-
Благодаря на всички,който успяха да отговорят на някой въпроси!А сега друг въпрос,то се е видяло че с фаброчното турбо трудно можеш да постигнеш няква цел без да го прецакаш,та някой имали идея кой модел на Garrett за печка ще стане без много усложнения,не говорим за нови колектори,то е ясно че ще се правят нови,говоря за модел близък до стандартния GT1544 който горе долу ще е съвместим,и на който без проблем можеш да си го караш на по високо налягане!???Ако някой има идея нека е сподели!Виждам,че колегата "ici" ги чатка доста!Ако може да напиши нещичко!Поздрави!ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Ето почти всички отговори:http://www.turbomustangs.com/turbotech/main.htmA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
@vsdToва е тема,която си заслужава да си загуби човек времето за да я прочете.А не тази,която си ми цитирал снощи за забавленията на колегата ici.BO написа:Ето почти всички отговори:http://www.turbomustangs.com/turbotech/main.htm
Коментар
-
Мнооого смешноStefan Hadjov написа:@vsdToва е тема,която си заслужава да си загуби човек времето за да я прочете.А не тази,която си ми цитирал снощи за забавленията на колегата ici.BO написа:Ето почти всички отговори:http://www.turbomustangs.com/turbotech/main.htm
Ама докато се получи резултата от забавлението, доста материал като този трябва да се изчете
Само да наблегна на избора на турбо, че с турбокалкулатори се получава бегла представа за резултата.И друго, един модел турбо има няколко опции за А/Р на турбинния корпус, а и на типа фланец които рефлектират много силно върху мощността и респонса съответно.Общо казано мотора има вход и изход, всмукване и изпускане.Дебита зависи от рестрикциите там.И привид еднакви мотори, но правени от различни хора могат да имат драстична разлика в представянето си.То в това е смисъла на тунинга - човешкия фактор, ръката която изпипва до перфекционизъм, а не машинната обработка и конвейрната ширпотреба
Коментар
-
Колега,четенето на подобни материяли също влиза в забавлението.Без това не може.ici написа:Мнооого смешноStefan Hadjov написа:@vsdToва е тема,която си заслужава да си загуби човек времето за да я прочете.А не тази,която си ми цитирал снощи за забавленията на колегата ici.BO написа:Ето почти всички отговори:http://www.turbomustangs.com/turbotech/main.htm
Ама докато се получи резултата от забавлението, доста материал като този трябва да се изчете...............
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар