Замислим съм да си слпжа реплейсмън спортен филтър на колицата....Ще има ли някаква файда...може ли да навреди на двигателя....Абе общо взето има ли смисъл да го правя....Иначе филтъра си е като оригиналния и се слага в оригиналната кутия.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спортен филтър на тд100
Collapse
X
-
На двигателя няма да навреди с нищо. Само на джоба ти. Ако е някое менте може и да я спъне
Ако ще вземаш спортен филтър заложи на K&N (моя препоръка).Сменя се на 100 000 и се пере на 10-15 000. Ще ти качи 2-3к.с., които едва ли ще усетиш по някакъв начин.
Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
Powered by Total & Fobos LPG

-
MadHead, сменя се на 1 000 000 мили, и се пере на 50 000 км по препоръки за България. Хайде да не са 50 000, да са 30-40 000. Но няма смисъл да си хвърляш филтъра на 100 000км. При положение, че се пере, нищо не може да му стане за толкова малко километри. Аз не усетих някаква разлика с рипейсмънта. K&N е моя.
Коментар
-
Колега от БГ ли го купи твоят?vsd написа:MadHead, сменя се на 1 000 000 мили, и се пере на 50 000 км по препоръки за България. Хайде да не са 50 000, да са 30-40 000. Но няма смисъл да си хвърляш филтъра на 100 000км. При положение, че се пере, нищо не може да му стане за толкова малко километри. Аз не усетих някаква разлика с рипейсмънта. K&N е моя.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
От Impas56 е моя. Ако може да си ги намерите от ebay, някъде от америка трябва да са доста по евтини. Цената май беше около 130 лв. но не помня вече (аз го взех и с намаление). Има писано по други теми за цените и от къде може да се намери. При всички случаи, някакъв страшен вървеж след смяната на филтъра си е пълно внушение за мен или просто стария обикновен филтър е бил много мръсен и от там идва разликата.
Коментар
-
Оригиналната кутия, в която се поставя филтъра служи и за заглушител на шума от всмукателните колектори. Като сложите спортния турбото се чува по-ясно като просвирва отначало, но и колата става адски шумна и мен лично ме дразни и затова го махнах. Относно конете направо си въобразявате!www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Еми аз точно заради това искам да си сложа реплейсмънт филтър....демек да си е в оригиналната кутия, но просто да е с по-добра филтрация и да пропуска повече въздух....Точно какъвто съм посочил на снимката по-горе.crush написа:Оригиналната кутия, в която се поставя филтъра служи и за заглушител на шума от всмукателните колектори. Като сложите спортния турбото се чува по-ясно като просвирва отначало, но и колата става адски шумна и мен лично ме дразни и затова го махнах. Относно конете направо си въобразявате!Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
И аз да си кажа, защото съм с риплейсмънт на K&N. В мощността на автомобила не съм забелязъл разлика,но пък и аз не съм кой знае какво "мерило". По принцип двигателя "вдишва" мноого по-лесно и от там евентуално може и да има 1-2 кс в плюс,но разлика /да кажем при ускорение/ дори и да има е много малка...аз лично немога да преценя. Предполагам обаче, че при евентуално "тунинговане" на горивоподаването/по един или друг начин/ резултатът ще е по-ефективен, защото двигателя ще има нужда от повече въздух.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Абе пичовете с по 2-3-5 коня от един филтър - ако си смените и маслените филтри със спортни - ще дигнете направо 40-50-60коня. Вчера бях в София - един пич беше разпечатал обява от мобиле-то за някакъв голф, дето е с газово и турбина Гарет, дето му дигнала конете с 50 (и повече, но не съм ги мерил), разхода бил почти никакъв, но не ми обеща, че голфа за 8000лв (свалям само за сериозни клиенти) ще ме закара до Варна за 12лв и 30 минути. Смешно е това - някаква нагъната, омаслена хартия дето да дига коньовете... ми тея дето са ги мислили тия коли - толкоз ли са прости уа?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Е нали требе да има хлеб и за другите уа...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Jeni, нали това пишат повечето от нас - че няма ефект от увеличаване на мощността или поне не се усеща. Въпроса е и друг. Ако ще правиш нещо по двигателя, може да му се наложи да смуче повече въздух и тогава обикновения фитър става пречка. Това че спортния пропуска повече въздух не може да се спори. Съвсем друг е въпроса дали има кой да го засмуче този екстра въздух, но това е друга тема. Основната цел с която аз съм си сложил "спортен" филтър е да не го сменям през 5000 км в скапаната София. Дори и мръсен на вид, спортния си пропуска доволно количество въздух, за разлика от обикновения.jenshen73 написа:Абе пичовете с по 2-3-5 коня от един филтър - ако си смените и маслените филтри със спортни - ще дигнете направо 40-50-60коня. Вчера бях в София - един пич беше разпечатал обява от мобиле-то за някакъв голф, дето е с газово и турбина Гарет, дето му дигнала конете с 50 (и повече, но не съм ги мерил), разхода бил почти никакъв, но не ми обеща, че голфа за 8000лв (свалям само за сериозни клиенти) ще ме закара до Варна за 12лв и 30 минути. Смешно е това - някаква нагъната, омаслена хартия дето да дига коньовете... ми тея дето са ги мислили тия коли - толкоз ли са прости уа?
Коментар
-
jenshen73 написа:...
ама ти четеш ли постовете ни или само така ... по диагонал и после ни сипваш без основание,ми не съм съгласен!!!Това е важното в случая! Само с филтър не става, требе да има и гориво...ама тва е друга темаvsd написа:... Ако ще правиш нещо по двигателя, може да му се наложи да смуче повече въздух и тогава обикновения фитър става пречка. Това че спортния пропуска повече въздух не може да се спори. ... спортния си пропуска доволно количество въздух, за разлика от обикновения.
!
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
1.Никъде не е доказано,че спортния филтър пропуска повече въздух от добрия оргинален.Освен в рекламните материяли и във въобразяемите заключения на потребителите им.Може да ме убедиш в това което твърдиш само с цифри.Не знам защо,но много им вярвам.И хич не вярвам в митове и легенди.Най лесно може да си послужиш с цифри в това което твърдиш като направиш следния експеримент/ти знаеш как става/:Слагаш един чист оргин. филтър и мериш данните на Маф-сензора при високи обороти когато дебита е най голям.Това става с простя китайски мултицет на ogi за 5 лв.След това слагаш любимия си спортен филтър и мериш същото.Цифрите които ще отчетеш ще ряазрешът спора.Защото тогава и боговете мълчът. 2.Задавал ли си си въпроса дали спортния филтър пречиства входящия въздух по-добре от оргиналния.И за тук трябват цифри,но никой не ги цитира.Защото има опасност да спре бизнеса на произвидителите им.Но някои са го направили и се знае и това.3.Ако спортния филтър имаше по добри експлоатационни качества от оргиналните,всички производители на двигатели щяха за една седмица да ги въведът като задължителни.Отново производителите ги смятаме за по-прости от авто-феновете.4.А това че спортния филтър вдигал мощноста на двигателя не искам и да се спирам на това твърдение.Ако наистина пропуска повече въздух наистина щеше да има макар и малка разлика в мощноста.Но ти сам го отричаш.Значи:..............................4.В заключение как не разбра,че всичко което е извън фабричното оборудване е дъвка за шарани.Включително и многоброините добавки за какви ли не чудесии по двигателя.vsd написа:Jeni, нали това пишат повечето от нас - че няма ефект от увеличаване на мощността или поне не се усеща. Въпроса е и друг. Ако ще правиш нещо по двигателя, може да му се наложи да смуче повече въздух и тогава обикновения фитър става пречка. Това че спортния пропуска повече въздух не може да се спори. Съвсем друг е въпроса дали има кой да го засмуче този екстра въздух, но това е друга тема. Основната цел с която аз съм си сложил "спортен" филтър е да не го сменям през 5000 км в скапаната София. Дори и мръсен на вид, спортния си пропуска доволно количество въздух, за разлика от обикновения.jenshen73 написа:Абе пичовете с по 2-3-5 коня от един филтър - ако си смените и маслените филтри със спортни - ще дигнете направо 40-50-60коня. Вчера бях в София - един пич беше разпечатал обява от мобиле-то за някакъв голф, дето е с газово и турбина Гарет, дето му дигнала конете с 50 (и повече, но не съм ги мерил), разхода бил почти никакъв, но не ми обеща, че голфа за 8000лв (свалям само за сериозни клиенти) ще ме закара до Варна за 12лв и 30 минути. Смешно е това - някаква нагъната, омаслена хартия дето да дига коньовете... ми тея дето са ги мислили тия коли - толкоз ли са прости уа?
Коментар
-
1. Поинтересувай се и ще видиш, че при еднакви условия пропуска повече. Може да е с малко, но е повече. С това измерване, което си предложил, няма да се види нищо, защото разликите са малки, както казахме 100 пъти досега.2. Да, задавал съм си този въпрос много пъти. Намери някакви цифри и ги цитирай, щом имаш. Отварял съм си въздухопроводите след филтъра, след смяната му и са перфектно чисти. Няма и една прашинка. Поинтересувай се за историята на K&N и ще видиш нещо по въпроса за чистенето. 3. Хайде да престанем със заслепяването и да си развържем очите. Производителите, нямат интерес да ти сложат друг филтър, щото трябва да си го сменяш и да се въртят пари. Никой няма интерес да слага части по-колата, които са вечни. Разбери го това. Ако любимите ти инженери правеха, най-доброто на което са способни, тогава щяхме да си караме колите по 20-30 години, а не по 10-15, да не говорим за новите които и 5 години не могат да изкарат.4. Като дигне 1-2 коня ще ги усетиш ли. Нищо няма да усетиш. Нали това обясняваме досега.5. В заключение, как не разбра че има неща които може и да са по-добри от фабричните, поради ред причини. Колко по-добри и за каква пари е съвсем друг въпрос, който всеки сам си преценява.Ти на колко от колите ти си сложил "спортен" филтър и какъв. Кажи на базата на какъв опит говориш.PS: Опитах се да си напиша поста максимално незаядливо. Надявам се на същото от теб, щото ми омръзна от детски истории.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар