chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Изолиране на EGR-системата - 1.9 JTD 105, и др.
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Има и друго, при работещ ЕГР, когато същия е отворен, той реално ти прави байпас на турбината. Второ, при пълна газ, ЕГР-ът трябва да затвори, обаче на практика дори и с чисто нов ЕГР, пластината му не е в състояние да изолира напълно газовете да проникват през тръбата към смукателния колектор, от там надува и в двата случая пак е по-малък и вървежът е по-малък.
-
Общо взето и двамата говорите неща, които не са реално така :DAirfan написа:Има и друго, при работещ ЕГР, когато същия е отворен, той реално ти прави байпас на турбината. Второ, при пълна газ, ЕГР-ът трябва да затвори, обаче на практика дори и с чисто нов ЕГР, пластината му не е в състояние да изолира напълно газовете да проникват през тръбата към смукателния колектор, от там надува и в двата случая пак е по-малък и вървежът е по-малък.chaveto написа:При работещ ЕГР се намалява входящият въздух към двигателя в дадени режими. Двигателя си работи в режими който са зададени от производителя.Като се затапи се увеличава въздуха, щом има увеличение на въздуха следователно има и увеличение на горивото.Щом има увеличение на въздуха... смоук лимитера няма да ограничава и заради всичките неща които се получават след затапването... двигателя става по динамичен в ниските обороти.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
И също така е зададена корекцията за ЕГР-а, както си има и дебитомер който подава информация за входящия свеж въздух в който не е включено количеството отработени газове. Както и да е, няма да се убеждаваме, просто се замислете какво дишат децата Ви, благодарение на такова мислене !Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Отвори ни очите, за да разберем в такъв случай.BO написа:Общо взето и двамата говорите неща, които не са реално така :DAirfan написа:Има и друго, при работещ ЕГР, когато същия е отворен, той реално ти прави байпас на турбината. Второ, при пълна газ, ЕГР-ът трябва да затвори, обаче на практика дори и с чисто нов ЕГР, пластината му не е в състояние да изолира напълно газовете да проникват през тръбата към смукателния колектор, от там надува и в двата случая пак е по-малък и вървежът е по-малък.chaveto написа:При работещ ЕГР се намалява входящият въздух към двигателя в дадени режими. Двигателя си работи в режими който са зададени от производителя.Като се затапи се увеличава въздуха, щом има увеличение на въздуха следователно има и увеличение на горивото.Щом има увеличение на въздуха... смоук лимитера няма да ограничава и заради всичките неща които се получават след затапването... двигателя става по динамичен в ниските обороти.
Коментар
-
Няма смисъл, в алфа форума се опитвах да им кажа, че турбината се разтоварва.... когато работи ЕГР-а.На входа вкарваш 3 на изхода от тези три вземаш 1 и минават само 2 през турбината. Спираш да взимаш по едно на изхода и започват да минават по 3 през турбината и тя не е натоваренаAirfan написа:Отвори ни очите, за да разберем в такъв случай.
Старата ми турбина която беше много звучна..... го показваше много ясно. Затапен ЕГР и хората се въртяха да видят какво свири зад тях, свалям ламаринката и всичко си беше почти нормално от звуци.
Коментар
-
Има такова нещо.BO написа:Общо взето и двамата говорите неща, които не са реално така :D
А и тук не съм много съгласен с начина, по който си формулирал "тезата" си.chaveto написа:Няма смисъл, в алфа форума се опитвах да им кажа, че турбината се разтоварва.... когато работи ЕГР-а.
Ама вижте първо при какви условия отваря и затваря ЕГР-а при edc15c5 и c7.Какъв е % на изгорели газове,които се рециркулират.После вижте как работи GT1544H и GT2256V.ПС:разтоварващ клапан е блоу-офа,а както вградените така и външните уестгейтове са байпасни клапани,а пък ЕГР-то е нито едното нито другото
Коментар
-
Всъщност не се прави байпас на нагнетения въздух, а на нагнетяващите газове, т.е. част от газовете ,които трябва да бият по турбината се връщат в смукателния колектор, т.е. напора върху лопатките в топлата част е по-слаб, съответно нагнетяването в студената част е по-малко.Аз поне така си го обяснявам.Освен това при пълна газ ЕГР-а се изключва, тъй като се предполага, че ти трябва пълна мощност. Ако ЕГР-ът не влияеше на мощността, то тогава същия нямаше да бъде изключен при подаване на пълна газ.janyboy написа:Има такова нещо.BO написа:Общо взето и двамата говорите неща, които не са реално така :D
А и тук не съм много съгласен с начина, по който си формулирал "тезата" си.chaveto написа:Няма смисъл, в алфа форума се опитвах да им кажа, че турбината се разтоварва.... когато работи ЕГР-а.
Ама вижте първо при какви условия отваря и затваря ЕГР-а при edc15c5 и c7.Какъв е % на изгорели газове,които се рециркулират.После вижте как работи GT1544H и GT2256V.ПС:разтоварващ клапан е блоу-офа,а както вградените така и външните уестгейтове са байпасни клапани,а пък ЕГР-то е нито едното нито другото 
Коментар
-
Всъщност ако беше чак толкова "ЕКО" тоя EGR нямаше ли да го оставят да работи на 100% от времето и да е с по-голям дебит? Не 1/8 от общото сечение на въздуховодите, а 1/4 примерно? Целият този спор е излишен до степента на "износване" на нашите автомобили - моят е на 12 години вече и определено ЕКО-то му отдавна е далеч от заводското. Да не казвам, че и фабричните настройки след 12 години надали са толкова добри при цялото износване на системата - помпи, инжектори, турбина и прочие...?Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Е за това си много прав :D Обаче пък да работи ЕГР на 100% ... а въздух няма ли да му дадем да дишне :Djenshen73 написа:Всъщност ако беше чак толкова "ЕКО" тоя EGR нямаше ли да го оставят да работи на 100% от времето и да е с по-голям дебит? Не 1/8 от общото сечение на въздуховодите, а 1/4 примерно? Целият този спор е излишен до степента на "износване" на нашите автомобили - моят е на 12 години вече и определено ЕКО-то му отдавна е далеч от заводското. Да не казвам, че и фабричните настройки след 12 години надали са толкова добри при цялото износване на системата - помпи, инжектори, турбина и прочие...?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Бях ви питал малко по назад колко милиметра да си направя пластинката за затапването, та моя познат я направи по малко от 1 милиметър /около 0.9 мм може би/, но я е направил от клингерит. Аз така като гледам това нещо ще изгори на 10-ят км. Има ли смисъл да го слагам или да му кажа отново, да го прави, само че от ламарина. Според него това щяло да издържи много повече от ламарината.
Коментар
-
Изобщо не го слагай това ! Ще се разхвърчи и ще ти блокира някой смукателен клапан, после ... Моя ЕГР беше затапен с една доста тънка ламаринка, но беше изключено и упралението на клапана. Така няма големи натоварвания върху тенекето, но щом си решил да затапваш, сложи поне 1 мм неръждаема ламарина, че започва да се натрупва киселинен конденз върху нея от страната на изгорелите газове.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
ЕГР също може да е разтоварващ, защото облекчава работата на турбината в дадени режими. Всичко зависи от къде ще го погледнеш.Също така може да е байпас, защото част от изгорелите газове не ги прекарва през турбината. Отново зависи от къде гледашjanyboy написа:ПС:разтоварващ клапан е блоу-офа,а както вградените така и външните уестгейтове са байпасни клапани,а пък ЕГР-то е нито едното нито другото
Всеки сам си преценява турбината му която е накрая на живота си... дали да я тормози допълнително. Разбира се има значение и стила на каране.
Коментар
-
Чавес,то от много страни може да се гледа.Важното е как е най-правилно.Я напиши в гуглето разтоварващ турбо клапан и после байпасен турбо клапан и ми кажи дали някъде ще се появи ЕГР като резултат
Всеки да си тълкува нещата както иска тогава и да си прави с колата какво иска.Нали е домокрация,или вече не е
Коментар
-
И как точно ще изхвърчи, колега? Аз съм с клингирит от 2 години и не е мръднал грам!Dido_Lyubenov написа:Изобщо не го слагай това ! Ще се разхвърчи и ще ти блокира някой смукателен клапан, после ... Моя ЕГР беше затапен с една доста тънка ламаринка, но беше изключено и упралението на клапана. Така няма големи натоварвания върху тенекето, но щом си решил да затапваш, сложи поне 1 мм неръждаема ламарина, че започва да се натрупва киселинен конденз върху нея от страната на изгорелите газове.
Коментар
-
[quote="chaveto"]ЕГР също може да е разтоварващ, защото облекчава работата на турбината в дадени режими. Всичко зависи от къде ще го погледнеш.Да!- но има една малка подробност, а тя е че цапа смукателните колекторни тръби.Пък тоя разторварващ клапан за какво е сложенjanyboy написа:ПС:разтоварващ клапан е блоу-офа,а както вградените така и външните уестгейтове са байпасни клапани,а пък ЕГР-то е нито едното нито другото
-за красота ли?...Щом ЕГР-ра може да изпълнява две функций, тогава защо слагат тези разтоварващи клапани,таман ще има повече място в двигателния отсек да си човъркаме колите си
.Истината е че автомобилните гиганти не смеят да си признаят за ненужността от ЕГР , защото от някъде трябва да се налива пари за таз екология
,или е заради новите джажи в колите, които не са от издръжливите, точно там ни бият в портфейлите!
Fiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар