Значи чета темата и аз чакам да видя какво ще е развитието, ама много ме съмнява проблема да е изобщо в турбото или в нещата покрай турбото. Това че то не работи правилно не значи че колата няма да си вдигне километрите по книжка. И да работи и да не работи турбото - спокойно трябва да си вдигне над 130. Ела в Ямбол и иди при специалиста. Мисля, че той ще ти помогне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиата не вдига повече от 130 км/ч
Collapse
X
-

Майстора не е само дизелжия,оправя всякакви коли ,но определено подобри доста рабоата на колата сега без проблем си вдига около 160 км/ч,но самия той каза ,че може още да се иска от колата просто той няма уреди за мерене на налягането на турбото и определено каза че си има само хора които правят турбини и разбират от тях ,но има нещо което до сега не бях констатирал колата определено забива муцуната когато сложа летите джанти докатао ми оправяха колата бях сложил 14-ките 185/60 ,а 15-ките си ги сложих на Алфата и една седмица карах нея
)Когато взех колата от майстора беше с 14 ките и варвеше много повече ,но когато сложих 15 ките отново видя зор
)195/50 са 15 ките
0и се оказва че има голяма разлика с единия цолаж и с другия
Коментар
-
u_bo
Re:
разликата между диаметрите на 2-те гуми (185/60/14 и 195/50/15) е САМО 2 ММ .това е под половин процент, разлика в диаметъра и обиколката.Ако има разлика във вървежа ГАРАНТИРАНО не е от размера на гумите !!!Scar_face написа:Майстора не е само дизелжия,оправя всякакви коли ,но определено подобри доста рабоата на колата сега без проблем си вдига около 160 км/ч,но самия той каза ,че може още да се иска от колата просто той няма уреди за мерене на налягането на турбото и определено каза че си има само хора които правят турбини и разбират от тях ,но има нещо което до сега не бях констатирал колата определено забива муцуната когато сложа летите джанти докатао ми оправяха колата бях сложил 14-ките 185/60 ,а 15-ките си ги сложих на Алфата и една седмица карах нея
)Когато взех колата от майстора беше с 14 ките и варвеше много повече ,но когато сложих 15 ките отново видя зор
)195/50 са 15 ките
0и се оказва че има голяма разлика с единия цолаж и с другия 
Коментар
-
Re:
абсолютно съм съгласен с колегата че размера няма почти никакво значение и моето браво е абсолютно със същите размери гуми който каза и не съм видял разлика във вървенето, а между другото вече няколко човека ти казваме да си намериш свестен майстор ама ти си упорит , втълпил си си някакви глупости и упорито ги преследваш но все пак дано случиш на човек и успееш да си оправиш колатаu_bo написа:разликата между диаметрите на 2-те гуми (185/60/14 и 195/50/15) е САМО 2 ММ .това е под половин процент, разлика в диаметъра и обиколката.Ако има разлика във вървежа ГАРАНТИРАНО не е от размера на гумите !!!Scar_face написа:Майстора не е само дизелжия,оправя всякакви коли ,но определено подобри доста рабоата на колата сега без проблем си вдига около 160 км/ч,но самия той каза ,че може още да се иска от колата просто той няма уреди за мерене на налягането на турбото и определено каза че си има само хора които правят турбини и разбират от тях ,но има нещо което до сега не бях констатирал колата определено забива муцуната когато сложа летите джанти докатао ми оправяха колата бях сложил 14-ките 185/60 ,а 15-ките си ги сложих на Алфата и една седмица карах нея
)Когато взех колата от майстора беше с 14 ките и варвеше много повече ,но когато сложих 15 ките отново видя зор
)195/50 са 15 ките
0и се оказва че има голяма разлика с единия цолаж и с другия 
Коментар
-
Re:
Е сега ако без проблем си вдига 160, то тогава не можеш да очакваш нищо повече, толкова си може.Scar_face написа:Майстора не е само дизелжия,оправя всякакви коли ,но определено подобри доста рабоата на колата сега без проблем си вдига около 160 км/ч,но самия той каза ,че може още да се иска от колата просто той няма уреди за мерене на налягането на турбото и определено каза че си има само хора които правят турбини и разбират от тях ,но има нещо което до сега не бях констатирал колата определено забива муцуната когато сложа летите джанти докатао ми оправяха колата бях сложил 14-ките 185/60 ,а 15-ките си ги сложих на Алфата и една седмица карах нея
)Когато взех колата от майстора беше с 14 ките и варвеше много повече ,но когато сложих 15 ките отново видя зор
)195/50 са 15 ките
0и се оказва че има голяма разлика с единия цолаж и с другия
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Re:
Абе как ще може само толкова.. Аз със 16 годишно карбураторно Типо правя 160!OFFTOPIC: Скоро повeче :D Днес разглобих карбуратора напълно и го изчистих ... утре-другиден го сглабям с нови мембрани и гарнитури!Стискаите ми палци!! :DBO написа:Е сега ако без проблем си вдига 160, то тогава не можеш да очакваш нищо повече, толкова си може.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Re:
Карал ли си въпросния автомобил с този двигател, че се изказваш толкова сигурно?Executer написа:Абе как ще може само толкова.. Аз със 16 годишно карбураторно Типо правя 160!OFFTOPIC: Скоро повeче :D Днес разглобих карбуратора напълно и го изчистих ... утре-другиден го сглабям с нови мембрани и гарнитури!Стискаите ми палци!! :DBO написа:Е сега ако без проблем си вдига 160, то тогава не можеш да очакваш нищо повече, толкова си може.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Здравейте,отново
Приятели здравейте,най-после си реших проблема с Бравото и подобряване на варвенето му.След толкова проверки ,обиколки и ходене по мъките се оказа че решението на проблема изобщо не е в двигателя,съединителя помпата или където и да е било по двигателя,а в капака на колата
или по точно ватата която служи за изолация на предния капак след затварянето му пропада и запушва въздуховода на колата и от тама нататък се сещает всички за кво става въпрос>И защо колата когато е при майсторите и я гледат всичко е наред,но доесега никой майстор не е я е гледал на затворен капак
)И така искренно Благодаря на Борето
от не знам си къде
Стар ТИР-аджия ,които откри пробелма на Хепи-то на магистаралата до Пловдив и го отстрани с нож от 2 лева
Само не мога да си обесня как може един Тиражия със 30 годишен стаж да стои на 5 метра от колата и когато си тръгвах от паркинга ме спря и ми каза колега тая кола не е в ред
нещо не смучи както трябва
Евалла на пича
И колеги ако имате подобен на моя проблем със вървенето на колите си
)Първо вижте тая гнусха вата на предния капак дали не е пропаднала и не затапва въздуховода
преди да тръгнете по майстори защтото както каза и тиражията
)кой знае колко годинки италианеца я е карал така и там
)и ме успокои че пооне турбото ще е доста запазено
)хахахахах Благодаря ви на всички които се опитахте да ми помогнете
)Дано след този разказ и аз помогна на някой с Браво ТурбоДизелче
)
Коментар
-
u_bo -
Re: Здравейте,отново
Хехе и с това сме се сблъсквали вече.Проблема мога да твърдя ,че го открих аз преди около 2 години на моята Мареа.Изолацията на предния капак запушва отвора за въздуховодаScar_face написа:Приятели здравейте,най-после си реших проблема с Бравото и подобряване на варвенето му.След толкова проверки ,обиколки и ходене по мъките се оказа че решението на проблема изобщо не е в двигателя,съединителя помпата или където и да е било по двигателя,а в капака на колата
или по точно ватата която служи за изолация на предния капак след затварянето му пропада и запушва въздуховода на колата и от тама нататък се сещает всички за кво става въпрос>И защо колата когато е при майсторите и я гледат всичко е наред,но доесега никой майстор не е я е гледал на затворен капак
)И така искренно Благодаря на Борето
от не знам си къде
Стар ТИР-аджия ,които откри пробелма на Хепи-то на магистаралата до Пловдив и го отстрани с нож от 2 лева
Само не мога да си обесня как може един Тиражия със 30 годишен стаж да стои на 5 метра от колата и когато си тръгвах от паркинга ме спря и ми каза колега тая кола не е в ред
нещо не смучи както трябва
Евалла на пича
И колеги ако имате подобен на моя проблем със вървенето на колите си
)Първо вижте тая гнусха вата на предния капак дали не е пропаднала и не затапва въздуховода
преди да тръгнете по майстори защтото както каза и тиражията
)кой знае колко годинки италианеца я е карал така и там
)и ме успокои че пооне турбото ще е доста запазено
)хахахахах Благодаря ви на всички които се опитахте да ми помогнете
)Дано след този разказ и аз помогна на някой с Браво ТурбоДизелче
)Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
здравеите колеги.аз имах същия проблем....
и съм със Фиат 1.9 тд 75.Колаа ми не вдигаше повече от 120км,и пушеше яко черен дим...и така...значи проблема при мен се оказа че колата няма от каде да дърпа въдух...Свали маркуча които се намира преди Въздушния филтър и виж колата как ще върви...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар