Здравейте, купих си Jeep Compass 1.6 Multijet2 120 коня - 2018г. Преди това съм карал Multijet 1.9 120коня и бях много доволен много здрав мотор. Имам следния проблем дава ми грешка P0520, смених маслото и грешката изчезна, но след около месец пак се появи. Не съм сменил датчика за налягане на маслото, което сега го виждам като голяма грешка т.к. е струвал само 15лв. Мога да сменя датчика като за първо време, след това виждам че има уплътнение на картера към маслената помпа, а може и да в маслената помпа. Искам да попитам дали някой е имал същия проблем, за да знам откъде да започна?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Multijet 2 - 1.6D 120hp
Collapse
X
-
След като прегледах клипчета, мисля да се смени тази гумичка при следващата смяна на маслото, все пак колата е на 7 години и ще има изхабяване.dobrujanetza написа: Преглед на мнениетоПо думите на моя майстор - двигателя е като при 2.0 мджет - с гумичка на смукателя на маслената помпа. Може и там да е проблема.
Коментар
-
Иди в добър , честен сервиз и като ти свалят картера нека задължително погледнат някой от лагерите на коляновия вал.1skamk1nta написа: Преглед на мнениетоТя колата е внос от Италия с редовна сервизна книжка, но не мисля че някой е свалял картера на всеки 2-3 смени на маслото. Особенно след като са правени по 30 хил. км на година.
Ако наистина масло е сменяно на 30к км, най-вероятно ще си за нови лагери. И то ако имаш късмет.
И задължително искай снимки на лагера да ти пратят докато проверяват.
Коментар
-
Може ли снимка на тази втулка с О пръстени? Да видим как става.BO написа: Преглед на мнениетоСложи втулка с О пръстени, за да забравиш. Махни тая гумичка.
Коментар
-
Писал съм, че маслото е сменяно на време поне това ми казаха по вин номера. Минавани са по 30 000 на година, не че маслото е сменяно на толкова. На 220 000 е колата.PM_u_bo написа: Преглед на мнението
Иди в добър , честен сервиз и като ти свалят картера нека задължително погледнат някой от лагерите на коляновия вал.
Ако наистина масло е сменяно на 30к км, най-вероятно ще си за нови лагери. И то ако имаш късмет.
И задължително искай снимки на лагера да ти пратят докато проверяват.
Коментар
-
'маслото е сменяно на време' - означава, че е сменяно на 30 000 км.
Но той се обижда - наистина ли мислиш, че ще оправи фабричния дефект - колата му е перфектна.
На мен на кола на 380 000 са ми показвали по ВИНа че е на 205 000 км....
НО - ако 1.6 е издържал до 220 000 и не тропа , то най-вероятно това с гумичката е оправено. Или са я сменяли навреме или са сложили доработката.Последна редакция от PM_u_bo; 09.05.2025, 11:57.
Коментар
-
То не е идеята да се заяждаме тук. Писал съм си въпроса и моля за мнение, аз си вземам решението какво да правя по колата си!PM_u_bo написа: Преглед на мнението
'маслото е сменяно на време' - означава, че е сменяно на 30 000 км.
Но той се обижда - наистина ли мислиш, че ще оправи фабричния дефект - колата му е перфектна.
На мен на кола на 380 000 са ми показвали по ВИНа че е на 205 000 км....
НО - ако 1.6 е издържал до 220 000 и не тропа , то най-вероятно това с гумичката е оправено. Или са я сменяли навреме или са сложили доработката.
Относно километрите в сервиза на Jeep са я закачали и на друг сервиз с Bosch диагностика са я закачали за момента, всичко е нормално. Мое мнение е че като се купува кола от Италия, най-добре да е от дилър (върната от лизинг), иначе техните автокъщи са същите като нашите - завършени измамници.
Коментар
Реклама
Collapse

ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар