Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно буксуване на нов съединител при Fiat Bravo 1.6 mJet 105 к.с.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно буксуване на нов съединител при Fiat Bravo 1.6 mJet 105 к.с.

    Привет, колеги!

    Преди няколко седмици ми потъна съединителя, при което се наложи неговата смяна както и подмяна на лагер помпа и маховик. След смяната имах пътуване София -Варна, при което съединителя почна да буксува при по-рязко подаване на газ. Най-отчетливо е при по-рязко подаване на газ на 4-та, или 5-та скорост. Малко след подаване и достигане на около 2000 оборота се получава въпросното боксуване, колата форсира но не набира и после пак зацепва. При по-плавно подаване на газ не се е получавало.

    Друго нещо, което намерих за странно, бе омазнената задница на колата. Когато я вземахме от сервиза (баща ми я взе, нямах възможност в него ден), нямаше никакво омазняване. След пътуването София - Варна всичко отзад беше мазно (броня, багажник, задното стъкло). Установихме, че лиспва доста антифриз, защото се наложи доливане (около 600-700 мл.). Предполагам, че това по задницата е било антифриз, но не съм сигурен.

    Всичко това се случи преди около 2-3 седмици. След въпросното доливане на антифриз следя дали нещо някъде тече, но няма никакви липси никъде (масло на двигател, спирачна течност, антифриз).

    Колата се кара почти ежедневно, повече градско, но не липсва и извънградското шофиране.

    Имате ли някакви предположения/съвети относно какъв може да е проблема? Първоначално мислех, да не капе отнякъде антифриз, който да причинява омазняване и това буксуване, но просто предположение.

    Новите части сложени на колата са Valeo.

    Успешен ден на всички и благодаря предварително!

    #2
    за омасляването ,
    - теч от семеринги на полуоските
    -теч от семеринга на първичният вал на ск ,
    предполагам смениха маслото на ск
    или доляха още ,браво 2 има щека
    за ниво на масло в ск ,проверете от там ,
    Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
    ESP ASR CC HH MSR 6AB

    Коментар


      #3
      pixelbs написа: Преглед на мнението
      браво 2 има щека
      за ниво на масло в ск ,проверете от там ,
      къде е щеката, не виждам на моята

      Коментар


        #4

        Click image for larger version

Name:	83b751c0-6bea-49b7-9085-e45edf9c9ebe.jpg
Views:	358
Size:	84,1 KB
ID:	2757137
        върху диференциала
        Linea .2009 .1,6 Mjet Emotion
        ESP ASR CC HH MSR 6AB

        Коментар


          #5
          Благодаря за отговорите.

          Оказа се, че ''майсторите'' са си оставили ръцете - направо си липсваше семеринг на скоростната кутия. От около 2 литра масло беше останало около 300мл. Феродовия диск е бил целия наквасен и е заминал един флакон да се обезмаслява, ще трябва и още. Маншонът на лагер помпата се е раздул и е за боклука, най-вероятно ще трябва нова лагер помпа.

          Прикачени файлове
          Последна редакция от gafinho; 22.08.2022, 17:13.

          Коментар


            #6
            А семеринг на колянов вал, сменихте ли? По спомен и той понякога протича и е добре да се смени, но пък ... щом няма загуба на моторно масло си е ок!
            Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
            Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
            http://www.keepfighting.ms

            Коментар


              #7
              Аз пък почти не съм виждал да има загуба на моторно масло от семеринг КВ, освен на 2.5 TD VM, на него наистина правеше петно.
              Масово JTD - тата са с омазан картер покрай маховика и маслото не мръдва на щеката за 15 000км. Просто сълзи семеринга и толкова, я загуби 50ml, я не.
              1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

              Коментар


                #8
                Съгласен! и ако протече, то не е много. При мен бе 200+ ml за 12к пробег. Но пък си правеше капка при по-дълго паркиран автомобил, което е тъпня.
                Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                http://www.keepfighting.ms

                Коментар


                  #9
                  Tempras написа: Преглед на мнението
                  Аз пък почти не съм виждал да има загуба на моторно масло от семеринг КВ, освен на 2.5 TD VM, на него наистина правеше петно.
                  Масово JTD - тата са с омазан картер покрай маховика и маслото не мръдва на щеката за 15 000км. Просто сълзи семеринга и толкова, я загуби 50ml, я не.
                  Може би аз съм единственият случай - доливах по 1,5 литра масло за 10 000 км. Сега колата е на 343 000 км и за 10 000км си гори по 0,5 л. масло.
                  Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

                  Коментар

                  Working...
                  X