jenshen73 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със запалването при Фиат Браво 1.9 JTD.Даите идеи
Collapse
X
-
Значи проблема може и да е от налягането.И други хора ми го казаха това.Сутрин можела да пали лесно защото нафтата била по гъста и помпата задържала налягане а когато се загреела нафтата ставала по рядка и помпата неможе да направи налягане.Ще пробвам с друга помпа да видя как е.То няма какво друго да е вече
Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH
-
300 бара си е идеална величина и толкова трябва да е, защото объркваш човека....jenshen73 написа:Нашите JTD-та всъщност не са ли над 600 бара? На мен ми се въртят едни друг цифри в главата, но посреднощ дори не помня къде да потърся за да ги сравня с това, което се върти...
П.П. Сега прерових старите теми - в една от тях се споменава, че налягането на горивото в комънрейла е от порядъка на до 2000 бара, та според мен 302бара спокойно се считат от компа за грешни.Това което са ти казали за гъстотата на нафтата е супер глупост.Има супер малка вероятност да е от помпата, ама това е крайния вариант.pimp написа:Значи проблема може и да е от налягането.И други хора ми го казаха това.Сутрин можела да пали лесно защото нафтата била по гъста и помпата задържала налягане а когато се загреела нафтата ставала по рядка и помпата неможе да направи налягане.Ще пробвам с друга помпа да видя как е.То няма какво друго да е вече
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ако и той не ти помогне, явно при теб няма друг, който да те излекува.peho написа:Свържи се с този човек specialista,той е от Ямбол и мисля че се занимава точно с дизели.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO, следващият цитат е за ТЕБ. Понеже от друга тема личи, че си падаш по точните цифри, а аз лично не виждам нийде 300бара:Код:Common-rail direct fuel injection is a modern variant of direct injection system for diesel engines. It features a high-pressure (over 1,000 bar/15,000 psi) fuel rail feeding individual solenoid valves, as opposed to low-pressure fuel pump feeding Unit Injectors (Pumpe-Düse or pump nozzles) or high-pressure fuel line to mechanical valves controlled by cams on the camshaft. Third-generation common-rail diesels now feature piezoelectric injectors for increased precision, with fuel pressures up to 1,800 bars (26,000 psi), although a new version of Delphi’s proven diesel common rail system will allow compliance with Euro 6 and US Tier 2 Bin 5 without costly next-generation injection technologies.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Благодаря за цитата, но на колко атмосфери работи ЖТД-то на празен ход?jenshen73 написа:BO, следващият цитат е за ТЕБ. Понеже от друга тема личи, че си падаш по точните цифри, а аз лично не виждам нийде 300бара:Код:Common-rail direct fuel injection is a modern variant of direct injection system for diesel engines. It features a high-pressure (over 1,000 bar/15,000 psi) fuel rail feeding individual solenoid valves, as opposed to low-pressure fuel pump feeding Unit Injectors (Pumpe-Düse or pump nozzles) or high-pressure fuel line to mechanical valves controlled by cams on the camshaft. Third-generation common-rail diesels now feature piezoelectric injectors for increased precision, with fuel pressures up to 1,800 bars (26,000 psi), although a new version of Delphi’s proven diesel common rail system will allow compliance with Euro 6 and US Tier 2 Bin 5 without costly next-generation injection technologies.
Прочети малко повече и тогава цитирай.Все пак няма нужда от уроци, а трябва да се помогне на човека. А с мнения от рода на "...та според мен 302бара спокойно се считат от компа за грешни" са много объркващи и подвеждащи в случая.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Колеги,недейте да спорите ненужно.Ако на човека са му измерили 302 бара,двигателя му трябва да запали веднага.Работния диапазон на налягането на горивото на двигателите ЖТД е в границите на 150-1350 бара според режимите на работа.Поне така е по документация.Явно проблема му е другаде. А от материяла който цитираш и други,които съм чел е ясно че се задава нова high-tech diesel management,kоято ще конвенгира предимствата на common-rail i pompe-duse технологиите.Последната дава възможнисти за по голями налягания на горивото,което е важно за целите на Евро 6. И искам да добавя,че бензиновия двигател е достигнал тавана на развитието си,докъто при дизела върви нагоре.Винаги съм твърдял,че дизеловия двигател е по съвършен по простите две причини:има по-високо КПД от където идва икономията и работи с по-нискосортни горива.А и не е необходимо да има някаква си запалителна система за да се получи запалване в цилиндрите.Сам си пали дизела когато трябва.jenshen73 написа:BO, следващият цитат е за ТЕБ. Понеже от друга тема личи, че си падаш по точните цифри, а аз лично не виждам нийде 300бара:Код:Common-rail direct fuel injection is a modern variant of direct injection system for diesel engines. It features a high-pressure (over 1,000 bar/15,000 psi) fuel rail feeding individual solenoid valves, as opposed to low-pressure fuel pump feeding Unit Injectors (Pumpe-Düse or pump nozzles) or high-pressure fuel line to mechanical valves controlled by cams on the camshaft. Third-generation common-rail diesels now feature piezoelectric injectors for increased precision, with fuel pressures up to 1,800 bars (26,000 psi), although a new version of Delphi’s proven diesel common rail system will allow compliance with Euro 6 and US Tier 2 Bin 5 without costly next-generation injection technologies.
Коментар
-
Ба, това ми прилича на великия проблем с водата и ходенето на автомивка ... НЕ казвам, че е от това.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
може и от датчика за температура да е наистина.защото както показва нормални градуси изведнъж показва че е прегряла,а като чукна по датчика и показва пак нормални градусиdesislav написа:kolega smeni si dat4ika na temperaturataКолега опитай на кирилица.Модераторски екип на fiat-bg.org.Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар