Моля ако някои се е сблъсквал с подобен проблем да помага
Значи проблема е следния сутрин при студен двигател колата си пали веднага но загрее ли иска голямо въртене,като я въртя почва да припалва но не и ли тодам гас не пали,правих и диагностика,излезе че има 2 свещи за смяна,смених ги но проблема с паленето при загрял мотор си остана.Моля ако някои има идея какъв може да е проблема да помага.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със запалването при Фиат Браво 1.9 JTD.Даите идеи
Collapse
X
-
pimp: Явно не следиш нито форума, нито ползваш търсачката. Описах същият проблем и решаването. Стойността на ремонта заедно с необходимия чарк е не повече от 60-70лв. Иде реч за така нареченият датчик на коляновият вал или също така известен и като датчик запалване. Време за смяна - 10минути. Няма защо да ходиш на диагностика - щом ПАЛИ на студено и не ти свети индикатор "Дюза", то нямаш записана грешка и диагностиката ще ти покаже "Няма грешки" и ще продължиш да се чудиш. Смело сменяй датчика.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Отидох днес в сервиза на Фиат закачиха я на компютъра и ми казаха че е някакъв датчик на разпределителния вал,но го нямаха в наличност и утре сутринта ще го сменят.Казах им че ако не се оправи от него няма да им го платя,и ще ми сложат пак стария.Цената на този датчик била 160лв.Утре ще стане ясно дали е от негоjenshen73 написа:pimp: Явно не следиш нито форума, нито ползваш търсачката. Описах същият проблем и решаването. Стойността на ремонта заедно с необходимия чарк е не повече от 60-70лв. Иде реч за така нареченият датчик на коляновият вал или също така известен и като датчик запалване. Време за смяна - 10минути. Няма защо да ходиш на диагностика - щом ПАЛИ на студено и не ти свети индикатор "Дюза", то нямаш записана грешка и диагностиката ще ти покаже "Няма грешки" и ще продължиш да се чудиш. Смело сменяй датчика.
Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH
Коментар
-
Дала им е грешка в газоразпределение нали?Май ще минеш само с разглобяване на ремъци и шайби и накрая пак ще си на изходна позиция.Аман от майстори, които като прочетат грешка и правят това, което им е показало. Дано да греша ама...pimp написа:Отидох днес в сервиза на Фиат закачиха я на компютъра и ми казаха че е някакъв датчик на разпределителния вал,но го нямаха в наличност и утре сутринта ще го сменят.Казах им че ако не се оправи от него няма да им го платя,и ще ми сложат пак стария.Цената на този датчик била 160лв.Утре ще стане ясно дали е от негоjenshen73 написа:pimp: Явно не следиш нито форума, нито ползваш търсачката. Описах същият проблем и решаването. Стойността на ремонта заедно с необходимия чарк е не повече от 60-70лв. Иде реч за така нареченият датчик на коляновият вал или също така известен и като датчик запалване. Време за смяна - 10минути. Няма защо да ходиш на диагностика - щом ПАЛИ на студено и не ти свети индикатор "Дюза", то нямаш записана грешка и диагностиката ще ти покаже "Няма грешки" и ще продължиш да се чудиш. Смело сменяй датчика.

Мога само да ти пожелая късмет, защото с пожелание на успех няма да се оправиш.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
pimp аз имах същия проблем и както колегата jenshen73 ти писа смених датчика на коляновия вал и се оправи. При мен дори,когато непале6е ми светеше индикатора за впръскване на горивото. Засега нямам проблеми. И за фиат датчика струваше 50-тина лева. Дано майсторите да ти я оправят, но ако не се оправи пробваи с това.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
Утре ще стане ясноmitaka_neikov написа:pimp аз имах същия проблем и както колегата jenshen73 ти писа смених датчика на коляновия вал и се оправи. При мен дори,когато непале6е ми светеше индикатора за впръскване на горивото. Засега нямам проблеми. И за фиат датчика струваше 50-тина лева. Дано майсторите да ти я оправят, но ако не се оправи пробваи с това.
Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH
Коментар
-
Днес пробвахме и сменихме датчика на разпределителния и на коляновия вал,но проблема с трудното палене при загрял двигател си остана.При диагностиката всичко излиза че е нормално,но проблема си остава
.В сервиза казаха,че за първи път се сблъскват с такъв проблем и нямат идея какво друго мохе да е.
Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH
Коментар
-
Т.е. Днес сте сменили 2 (два) броя датчици - един за 169лв и един за 69лв? И въпреки това, не е от тези датчици??? Интересно, интересно
А угасва ли ти лампата на имобилайзера, когато е загрял двигателя??
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Сменихме ги да пробваме дали ще се промени нещо,но след като нямаше промяна пак сложихме моите.Никаква лампи не светят по таблото ми с изключение на тази за ARBjenshen73 написа:Т.е. Днес сте сменили 2 (два) броя датчици - един за 169лв и един за 69лв? И въпреки това, не е от тези датчици??? Интересно, интересно
А угасва ли ти лампата на имобилайзера, когато е загрял двигателя??Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH
Коментар
-
Датчик налягане гориво. По принцип при мен проблема се оправи след смяна на датчика на коляновия вал. Колата палеше само студена или след час, но понякога изгасваше в движение... Смених датчика и се оправи ....Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Замерваха налягането на горивоото беше 302бара.Моята не гасне по време на движениеjenshen73 написа:Датчик налягане гориво. По принцип при мен проблема се оправи след смяна на датчика на коляновия вал. Колата палеше само студена или след час, но понякога изгасваше в движение... Смених датчика и се оправи ....Fiat Bravo GT 1.9JTD ABARTH
Коментар
-
302 бара докато колата е работила (без проблема) или 302 бара докато се опитваш да запалиш, стартера върти но с наличен проблем и не може да запали колата, защото има голяма разлика.pimp написа:Замерваха налягането на горивоото беше 302бара.Моята не гасне по време на движениеjenshen73 написа:Датчик налягане гориво. По принцип при мен проблема се оправи след смяна на датчика на коляновия вал. Колата палеше само студена или след час, но понякога изгасваше в движение... Смених датчика и се оправи ....A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Нашите JTD-та всъщност не са ли над 600 бара? На мен ми се въртят едни друг цифри в главата, но посреднощ дори не помня къде да потърся за да ги сравня с това, което се върти...
П.П. Сега прерових старите теми - в една от тях се споменава, че налягането на горивото в комънрейла е от порядъка на до 2000 бара, та според мен 302бара спокойно се считат от компа за грешни.
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар