Пич, да беше просто сменил термостата с нов от Рено 5. Ти какво мислиш, че оригиналния кара 10г ли? Или че от Рено 5 е вечен? Нищо чудно да се е повредил за времето което си карал с него. Аз монтирах от Рено 5 след като Behr след 2-3г сдаде багажа. По твоето описание и от Рено 5 при теб толкоз е изкарал. Какво те учудва?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат от Рено 5
Collapse
X
-
Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Пич, там е въпроса, че първо взех нов от рено 5, и с него пробвах, дори си правих експеримент с двата термостата, но уви , и двата си работехаwwalker написа:Пич, да беше просто сменил термостата с нов от Рено 5. Ти какво мислиш, че оригиналния кара 10г ли? Или че от Рено 5 е вечен? Нищо чудно да се е повредил за времето което си карал с него. Аз монтирах от Рено 5 след като Behr след 2-3г сдаде багажа. По твоето описание и от Рено 5 при теб толкоз е изкарал. Какво те учудва?
.И така пич, аз ве4е съм си решил проблема, стария оргинален термостат съм го преработил така,че само елемент за 17-18лв ще сменям, засега си седи шкафа кат резервна част, и живот и здраве ако дойде момента да се скапе термо-FACET-та новия, тогава ще си видя резултата от побългаряването на стария оргинален термич.....
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Защото знаем какво ще се случи и няма как да изпростеем толкова, че да си правим скъпа гаргара с двигателите си. Опитваме се да предпазим тариактите на дребно, от тази грешка, но уви ! Не може да им се налее акъл с фуния, да се спасяват щом не поемат. А не мога да разбера, ти защо защитаваш подобна идея, при положеие, че си даоста в час със нещата ?chaveto написа:Най интересното е, че хора които не са слагали такъв термостат се опитват да убедят всички, че това е голям проблем
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Така от снимките според мен термостат от Рено няма как да стане там където си го слагал. Въобще като цяло няма да стане, имаш байпас на радиатора и охладителната течност минава там където и е по лесноbetuk написа:Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Пич, чак за толкоз ли неграмотен от техническа гледна точка ме смяташ, естествено че на щуцера с червената стрелкаchaveto написа:Я сподели къде точно сложи термостата от реното и какво очакваше да се случи когато го сложи?
Казал ти го е майстора по телефона, казах ти го и аз малко по напред. Задната част на термостата затваря малкия кръг на тялото и така започва всичко да минава през радиатора. Идеята на малкия кръг е да загрява "термо патрона" почне ли да отваря термостата загряването/охлаждането на "термо патрона" си става през радиатора и самия термостат.Затова само с четене по форумите не става
По напред написах, че въпросния термостат не се слага само в Рено 5. Има го при доста двигатели и един от тях е 2.1 бензин който генерира доста повече топлина от едно Jtd. Минал съм около 100 000км с такъв термостат който е с един градус повече от този който трябва да бъде монтиран и никога при каквито и да било условия не съм имал проблем. Ако е монтиран правилно термостата няма да има проблем, стига да го позволява охладителната система на дадения автомобил.Dido_Lyubenov написа:Защото знаем какво ще се случи и няма как да изпростеем толкова, че да си правим скъпа гаргара с двигателите си. Опитваме се да предпазим тариактите на дребно, от тази грешка, но уви ! Не може да им се налее акъл с фуния, да се спасяват щом не поемат. А не мога да разбера, ти защо защитаваш подобна идея, при положеие, че си даоста в час със нещата ?chaveto написа:Най интересното е, че хора които не са слагали такъв термостат се опитват да убедят всички, че това е голям проблем
Коментар
-
Чаве, щом съм карал така до миналото лято , зна4и става. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Но така бе ,докат се скапа оргиналния напълно, явно все пак е работил кат хората, но в предимно отворен..... :D Относно байпаса за парното, той си е самостоятелен кръг, именно той ме спаси от прегряване миналото лято , с пуснато парно на фул , и отворени прозорци. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Относно идеята за малкия кръг ,приемам че затова е направен, НО, и не само за това, а да спестят пространство в моторния отсек, също и излишни отвори и уплътнеия, и болчета, ако долния мъркуч от радиатора бе, на друго място съединен към мотора.
Само едно не можах да разбера тоя италиянец, защо не го е направил с сменяем елемент, а всеки път да купувам излишно алуминий
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Колеги аз набутах термостат от ренде преди 1 седница и за сега съм доволен от резултата. Колата си загрява нормално и температурата не пада като спускам по наклон. Но не успях да сваля оригиналния термостат за да го изтърбуша и се притеснявам да не стане гаф. Някой може ли да помогне, да каже как се сваля това чудо?
Коментар
-
Карал си защото ти е работил ОРИ термостатаbetuk написа:Чаве, щом съм карал така до миналото лято , зна4и става. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Не е лошо да споделиш какъв е автомобила ако искаш някой да ти помогнеyo_brava написа:Колеги аз набутах термостат от ренде преди 1 седница и за сега съм доволен от резултата. Колата си загрява нормално и температурата не пада като спускам по наклон. Но не успях да сваля оригиналния термостат за да го изтърбуша и се притеснявам да не стане гаф. Някой може ли да помогне, да каже как се сваля това чудо?
Коментар
-
И пак опираме до правилният монтаж, който е на мястото на оригиналния термоелемент, а не в маркуча. С две думи, или намираш начин да го натикаш там, или не се занимаваш с глупости, защото всяко друго място на което го завреш е грешнотоchaveto написа:................По напред написах, че въпросния термостат не се слага само в Рено 5. Има го при доста двигатели и един от тях е 2.1 бензин който генерира доста повече топлина от едно Jtd. Минал съм около 100 000км с такъв термостат който е с един градус повече от този който трябва да бъде монтиран и никога при каквито и да било условия не съм имал проблем. Ако е монтиран правилно термостата няма да има проблем, стига да го позволява охладителната система на дадения автомобил.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
По същата причина се сменя шарнир с носача и тампоните, макар и да са здрави. Да си го рециклираш е все едно да ползваш термостат от Рено 5. И не е побългаряване, а се ползва масово на различни марки и модели. Както писах на предната страница - като си купих термостата и продавача вика всички такъв слагат. Не съм го купувал в бг.betuk написа:Само едно не можах да разбера тоя италиянец, защо не го е направил с сменяем елемент, а всеки път да купувам излишно алуминий

Коментар
-
Не-е-е това, а поради простата причина, както писах в предния пост, по-малко болчета, по-малко производствени операций....А от друга страна , повече пари да ни смъкват, при подмяна на дадена част, нали тия хора хляб трябва да ядат.... Yellow_Flash_Colorz_PDT_06wwalker написа:По същата причина се сменя шарнир с носача и тампоните, макар и да са здрави. Да си го рециклираш е все едно да ползваш термостат от Рено 5. И не е побългаряване, а се ползва масово на различни марки и модели. Както писах на предната страница - като си купих термостата и продавача вика всички такъв слагат. Не съм го купувал в бг.betuk написа:Само едно не можах да разбера тоя италиянец, защо не го е направил с сменяем елемент, а всеки път да купувам излишно алуминий
Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Двете неща нямат нищо общо.А я кажи в коя държава ти казаха така ? - в Турция или Румъния ?wwalker написа:По същата причина се сменя шарнир с носача и тампоните, макар и да са здрави. Да си го рециклираш е все едно да ползваш термостат от Рено 5. И не е побългаряване, а се ползва масово на различни марки и модели. Както писах на предната страница - като си купих термостата и продавача вика всички такъв слагат. Не съм го купувал в бг.betuk написа:Само едно не можах да разбера тоя италиянец, защо не го е направил с сменяем елемент, а всеки път да купувам излишно алуминий

Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Те и там са свикнали със соцтехниките - в стил "Направи си сам" проблем. Аз ти казвам къде му е мястото на термо елемента, ти ме пращаш дда чета "научните трудове" на пишман-майсторите - цънцърки. Трябва ли да обяснявам като на малоумници, или комуникирам с технически грамотни хора ?wwalker написа:Чехия. Искаш ли линк към същата тема в местния Марея форум?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Леле. Като чета и се замислям как ние българите не произвеждаме автомобили. То не е вкарване на термостати в маркуча. Заваряване на демпферни шайби и смяна на маховици с не депферирани. Абе хора колите се мислят от цял екип инжинери, които цял живот това са учели. А по темата - вчера сложих на Либра оригинален BEHR. Загрява бързо и стрелката не мърда от 90 и се чуствам спокоен, че не съм закърпил положенето с термостат за 10 лева.Lancia Lybra 1.9 JTD LX - италиянския мерцедес
Коментар
-
Deqn написа:Леле. Като чета и се замислям как ние българите не произвеждаме автомобили. То не е вкарване на термостати в маркуча. Заваряване на демпферни шайби и смяна на маховици с не депферирани. Абе хора колите се мислят от цял екип инжинери, които цял живот това са учели. А по темата - вчера сложих на Либра оригинален BEHR. Загрява бързо и стрелката не мърда от 90 и се чуствам спокоен, че не съм закърпил положенето с термостат за 10 лева.
Сега ще те убедят колко глупаво си постъпил, и колко яко си се набутал
Ама рециклирания шарнир го поставят на оригиналното му място, а не добавят още един на носача, така в дупката за биалетата ... примерно
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар