Здравейте, колеги ! Ползвали ли сте LEMFÖRDER HD MULTI 10 W-40, какво е мнението ви за него и откъде мога да намеря малко инфо за него. Такова ми наляха на Мареята в сервиза, но незнам дали е подходящо за турбо-дизел.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двигателно масло LEMFОRDER HD MULTI 10 W-40
Collapse
X
-
deadairplane -
Колега, много ми е любопитно да ми обясниш как се определя едно масло дали е яко или не.Да знам как да си избирам и аз маслата за в бъдеще............Благодаря предварително.deadairplane написа:Излъгали са те Лемфьордер не се произвежда от 2 или повече години. Иначе беше много яко, преди само с такова карах.
Коментар
-
deadairplane -
Няма заяждане бе колега.Обясни ми как на 3000 км да си определя дали маслото е загубило смазващите си свойства и да мога да определя дали е яко или не.Също евентоално на 6000 км и т.н.Също и още преди да го налея в картера да разбера дали ги има изобщо както казваш дали отговаря на спецификациите си.Например пише че по API e klas SL 10W40.Как да определя дали това е верно и ако успея да го опрееделя значи е яко.И предполагам, че имаш начин тези тестове да ги извършваш в домашни условия или в магазина по време на покупката на маслото.Ако ме светнеш по този въпрос имаш черпене голямо от мене.А и сигурно много други колеги биха ти били благодарни.Поздрави.deadairplane написа:Като след 3000 километра си е загубило смазващите свойства ще разбереш (ако изобщо ги е имало, и ако изобщо си е отговаряло на спецификациите). А само не разбрах заяждаше ли се или наистина си нямаш и понятие?Stefan Hadjov написа:Колега, много ми е любопитно да ми обясниш как се определя едно масло дали е яко или не.Да знам как да си избирам и аз маслата за в бъдеще............Благодаря предварително.
Коментар
-
deadairplane -
Ее,колега жалко.Имах желанието да обогатя познанията си по този въпрос.То не става въпрос само за маслото Лемфьордер а по принцип за каквото и да е.Понеже много колеги като теб пишат в постовете си за впечатления от различни масла ,кой доволен,кой недоволен смятах че има някакъв начин за оценка който на мен не ми е известен.Предположих,че най после ще ме светне някой по въпроса.Аз толкова години какви ли масла не съм сменял и не мога да кажа кое масло е яко и кое не.Поздрави.deadairplane написа:В този случай отговора е лесен. Отваш в темата кой какво работи и виждаш какво съм работил там по едно време. (Не си спомням дали е упдейтвано или не) но в крайна сметка сам си дал отговора. При домашни условия няма как да стане, но на старата ми работа имаше такава възможност. Сега вече няма, но и Лемфьордер не се произвежда от години. А всички знаят че маслото се сменя или на километри или на 2 години, което се случи първо. Тоест ако правиш по 1000 километра на година, след 2 години трябва да смениш маслото а не след промерно 10. А това масло не се произвежда повече от 2 години, следователно ако си намериш по складове, то вече не става за нищо.Stefan Hadjov написа:Няма заяждане бе колега.Обясни ми как на 3000 км да си определя дали маслото е загубило смазващите си свойства и да мога да определя дали е яко или не.Също евентоално на 6000 км и т.н.Също и още преди да го налея в картера да разбера дали ги има изобщо както казваш дали отговаря на спецификациите си.Например пише че по API e klas SL 10W40.Как да определя дали това е верно и ако успея да го опрееделя значи е яко.И предполагам, че имаш начин тези тестове да ги извършваш в домашни условия или в магазина по време на покупката на маслото.Ако ме светнеш по този въпрос имаш черпене голямо от мене.А и сигурно много други колеги биха ти били благодарни.Поздрави.
Коментар
-
Ха-ха... аз точно по тези причини не вземам отношение по теми за масла.Питал съм ги и преди... дали мажат маслото на филия и го опитват преди да го налеят в двигателя, но не казват пусто....мълчат си! На въпроса за това масло и маслата изобщо. Колеги, Лемфьордер никога не е бил производител на автомобилни масла, а е бил пакетажник! Този трик в бизнеса се прилага повсеместно в днешно време.Виж, да са били и са производители на афтърмаркет авточасти мога да го повярвам.Може да бъдете сигурни, че това масло е произведено в някоя от рафинериите на SHELL,CASTROL,ELF-TOTAL-FINA,BP,MOBIL, REPSOL,AGIP,NESTE (да не се бърка с NESTLE) и т.н., но не съм чувал или чел Лемфьордер да имат собствени рафинерии за масла. И за да се избегне тази ЧАЛГА с маслата от сорта на "една жена ми каза, че на нейната тетинка свакото казал....", като интересуващи се от тази материя хора, хванете, че си купете книжката на Любен Трайков, "МАСЛА И ГРЕСИ...", (струва точно 10 лв, има я на "Славейков" издание май беше от 2006г) и я отворете.Най-малкото ще получите представа, че подобни теми, въпроси и отговори са несериозни.Дълбоко се извинявам за МЕНТОРСКИЯ тон, но ще ми простите.Поздрави!ПП...Въх, излъгал съм Ви.... книжлето се казва "МАСЛА, СМАЗКИ И ТЕЧНОСТИ за транспорта и индустрията", издание "ТЕХНИКА" 2007г, автор Любен Трайков.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Аййй, Нино, как си бе човек? :P Няма, няма пак туко се включиш в "играта" :DNino написа:Ха-ха... аз точно по тези причини не вземам отношение по теми за масла.Питал съм ги и преди... дали мажат маслото на филия и го опитват преди да го налеят в двигателя, но не казват пусто....мълчат си! На въпроса за това масло и маслата изобщо. Колеги, Лемфьордер никога не е бил производител на автомобилни масла, а е бил пакетажник! Този трик в бизнеса се прилага повсеместно в днешно време.Виж, да са били и са производители на афтърмаркет авточасти мога да го повярвам.Може да бъдете сигурни, че това масло е произведено в някоя от рафинериите на SHELL,CASTROL,ELF-TOTAL-FINA,BP,MOBIL, REPSOL,AGIP,NESTE (да не се бърка с NESTLE) и т.н., но не съм чувал или чел Лемфьордер да имат собствени рафинерии за масла. И за да се избегне тази ЧАЛГА с маслата от сорта на "една жена ми каза, че на нейната тетинка свакото казал....", като интересуващи се от тази материя хора, хванете, че си купете книжката на Стефан Трайков, "МАСЛА И ГРЕСИ...", (струва точно 10 лв, има я на "Славейков" издание май беше от 2006г) и я отворете.Най-малкото ще получите представа, че подобни теми, въпроси и отговори са несериозни.Дълбоко се извинявам за МЕНТОРСКИЯ тон, но ще ми простите.Поздрави!A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Здрасти ВО, много трябваше да чета днес из форума... добре, че е петък!Всичко е ок, добре съм, за сега нямам проблеми с колите,карам най-икономичния автомобил, защото станах съботно-неделен шофьор! Там където работя, паркирането стана АБСУРД,а да се лишавам от близо 2 часа сън, за да съм с кола на работа е по-голям абсурд!Та това е новото около мен...
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар