vsd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ относно моята каръшка Брава JTD
Collapse
X
-
Преди ремап-а при форсиране на място показваше едва-едва 0.1-0.2 атмосфери при много агресивно натискане на газта. След ремапа вдига 0.3-0.4 атмосфери и то рязко като ме дожаля за колицата да го натискам докрай на място,защото вече оборотите значително по-бързо се вдигаха от преди.EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
-
Kолега,като ти чета поста мисля,че трябва да си смениш измерителния уред.Стойностите,които цитираш са нереални нито за преди ремапа,нито за след.Ако наистина са тези стойности,за което сериозно се съмнявам би трябвало да си смениш турбината.Това са смешно ниски стойности.Повярвай ми!itan75 написа:Преди ремап-а при форсиране на място показваше едва-едва 0.1-0.2 атмосфери при много агресивно натискане на газта. След ремапа вдига 0.3-0.4 атмосфери и то рязко като ме дожаля за колицата да го натискам докрай на място,защото вече оборотите значително по-бързо се вдигаха от преди.vsd написа:Преди, а и след ремапа при форсиране на място какъв бууст имаш.
Коментар
-
Да от много време чакам и твоето мнение.Тук в този пост пиша колко ми вдига турбината на място! под товар прави след ремапа 1.1-1.15 атмосфери,ако за теб това е малко ще я хвърля мама й и турбинка (сешоар) гаден и ще сложа имам една от Икаруса още дето го карах на времето. Та тя Икарусовата де както знаеш камионните турбини нямат Уестгейт и правеше 2.5 атмосфери,но дали би ми удържало в случая мижавото ЖТД двигателче,като момчето което ми прави ремапа ПАК ДЪЛБОК ПОКЛОН ПРЕД ЗНАНИЯТА И ОПИТА ТИ РОСКАStefan Hadjov написа:Kолега,като ти чета поста мисля,че трябва да си смениш измерителния уред.Стойностите,които цитираш са нереални нито за преди ремапа,нито за след.Ако наистина са тези стойности,за което сериозно се съмнявам би трябвало да си смениш турбината.Това са смешно ниски стойности.Повярвай ми!itan75 написа:Преди ремап-а при форсиране на място показваше едва-едва 0.1-0.2 атмосфери при много агресивно натискане на газта. След ремапа вдига 0.3-0.4 атмосфери и то рязко като ме дожаля за колицата да го натискам докрай на място,защото вече оборотите значително по-бързо се вдигаха от преди.vsd написа:Преди, а и след ремапа при форсиране на място какъв бууст имаш.
сподели че е правил доста ремапи и при един от тях на 1.5 атмосфери компа е блокирал
Значи границата е около 1.4 поне за мен,които и постигнах с първите опити,но пак казвам ТЕЦ Марица Изток пушеше значително по-малко от моя котър.Но именно точно ТИ колега Стефан Хаджов казваше в тази тема,че посмъртно на 1.9 ЖТД може да промениш само два показателя след ремап цитирам: "предварението на шприца и количеството гориво и то в разумни граници".Турбината не може да даде повече надув,защото е чисто механична и не се управлява от соленоид.Толкова много се бях заслушал в твоите думи,че проклинах деня в който си взех моето ЖТД 105 к.с,а не се напънах още малко с финансите и не си взех 110 коньовия вариант с променливата геометрия и софтуерното управление на турбината.Сега обаче след ремапа не съжелявам изобщо видях както казваше БО,че ремапа променя и налягането в механичната турбина.
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Колега, ти май ни мислиш за ИДИОТИ??? Ти все едно ми казваш че вана която побира 200 литра, ти я пълниш с 245 литра преди да прелее?
Ебах тая вана!! Много моля! Само за сравнение да ти кажа моята турбина на място направи 0.7 бара от веднъж
И не само моята.Когато налягането трябва да е 0.7 на 2000 оборота, можеш да го направиш 0.9 например, но когато имаш уейстгейт на 1 бар, да ми кажеш че от 1 бар си вдигнал на 1.4 бара, е ТОВА ГО ЗНАЕ ВСЯКО ХЛАПЕ
Коментар
-
Колега, това е много добре, но има едно нещо.Има малък вариант при разни обстоятелства турбината да ти прави по-бавно необходимото налягане. При бавно увеличение на налягането се стига предела, когато гейта отваря малко по-рано и тогава нямаш нещо като "разтоварване" на турбината а просто се шунтира. Това като супер грубо изказване от моя страна. Както и преди съм казвал и има спорове, при чисто механично управление на турбината просто няма как да държи по-високо налягане от преди. При "шут" на турбината както се прави при ремапа, за момент може да се постигне по-високи резултати, които отчиташ и по буст уредчето, но продължителното натоварване след отваряне на гейта просто няма как да се увеличи без механична намеса.Просто можеш ли да дадеш колко бара ти е показвало на пълен товар - да речем на 5-та скорост след 3000 оборота и то стабилно налягане преди мапа и съответно след мапа. Много се съмнявам да е различно, освен ако преди това не си имал проблем, и просто не е вървяла колата, както би трябвало да върви.Не ми се гледа данните оригинално по каталог, но именно при оригинално 105кс вариант турбината прави 1.05 бара по каталог, като преди разтоварване е от порядъка 1.15. Точно това са и резултатите написани от теб, както споменах по спомен а сега ме мързи да проверявам с точност
А до това кой и къде ако искаш да прави мап, то всеки си решава. Аз няма да правя реклами на никой, както и няма да да правя анти реклама. За някой мапа си е супер глупост, за други не е. Просто има разни хора - разни идеали.А до това - наду я до 1.5атм и компютъра заби :P - нямаше ли някъде ctrl+alt+del та да се рестартира? И ако просто компютъра я реже дори и да е постигнал такъв резултат, то защо въобще човека, който я е правил може да се каже, че е читав мапар
при положение, че най-вероятно ЕКУ-то и е резнал тока, за да не се самоунищожи? Все пак нали мапъра знае какво в кой момент става, че да направи така всичко да работи ако ще и с 10атм да я надуе.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Променя налягането колега наистина го променя,и това никога не съм го отричал/заради повечето гориво и по-високата температура в камерата/.Но пита се с колко??5-макс.8%.При много гориво до 10%.А не 30-40 % както се твърдеше в някои постове.Това и ти го потвърждаваш.А с колко ти нараства въртящия момент и мощноста с това увеличено налягане оставам ти да прецениш. И хайде да не започваме дебати по стари теми,защото няма никакъв смисъл.Ако за тебе сега те валнуват такива проблеми,за други са отдавна преминали периоди.Всеки си има право да си прави това което е решил и да си въобразява това което е получил.Поздрави.itan75 написа:...................Сега обаче след ремапа не съжелявам изобщо видях както казваше БО,че ремапа променя и налягането в механичната турбина.
Коментар
-
Не се учудвай!!Има такива сличаи в практиката.Отиваш да заредиш на бензиностанция и си на резерва.Резервоара ти събира 60 литра.Той ти сипва 65 и не е преляло още от гърловината на резервоара.Та и с нашия колега е нещо подобно.ogi28b написа:............. Ти все едно ми казваш че вана която побира 200 литра, ти я пълниш с 245 литра преди да прелее?.........
Коментар
-
щОм се смяташ за ИДИОТ няма да тръгна да ти противореча я. Само помисли щом този заводски уестгейт излиза примерно с пружинка,която реагира на налягане както казваш примерно 1 бар и определена скорост и топлина на изгорелите газове.Като промениш тези показатели какво ще стане? Наистина никъде не съм казал че е поддържала постоянно 1.3-1.4 бара,защото както казах Росен беше в Равда и движението беше ужас почти до Ханска шатра докъдето правих и опитите в движение доколкото мога де. Но пак повтарям при първите около 4 опита бустметъра удари това налягане (1.4) дали е можело да го поддържа незнам-явно НЕ,но знам че при този опит съединителя не удържа и буксуваше зверски,а кошника пушеше като парен локомотив.След инцидента със скоростната ми кутия на другия ден,като свалихме съединителя той беше Fiat by Valeo със заводска щампа 12.05.2005 г 18:34 часа-това на феродовия и не е като да нямаше феродо по него нито да беше омазнен ,отчупен или каквото и да е било нещо механично по него. Със притискателния диск положението беше същата година само имаше разлика месеца и ако не беше попаднал камъка 10мм бих си го карал още макар и да претрисаше доста осезаемо,когато почнеше да надува турбото след мап-а.Да ми даваш за пример закона на оня византиец в случая би било неуместно някакси за вани и темподобни.ogi28b написа:Колега, ти май ни мислиш за ИДИОТИ??? Ти все едно ми казваш че вана която побира 200 литра, ти я пълниш с 245 литра преди да прелее?
Ебах тая вана!! Много моля! Само за сравнение да ти кажа моята турбина на място направи 0.7 бара от веднъж
И не само моята.Когато налягането трябва да е 0.7 на 2000 оборота, можеш да го направиш 0.9 например, но когато имаш уейстгейт на 1 бар, да ми кажеш че от 1 бар си вдигнал на 1.4 бара, е ТОВА ГО ЗНАЕ ВСЯКО ХЛАПЕ
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Кое е подобно с мене ве колега,че близо 13 страници спориш с БО,че след ремап неможело ПО НИКАКЪВ НАЧИН ДА СЕ ВДИГНЕ НАЛЯГАНЕТО НА МЕХАНИЧНА ТУРБИНА,налагаше свои теории,по някакъв много тънък и хитър по -своемо начин се опита да дадеш пример,че ти си най-великия и всички требе да сведем глава пред знанията и опита ти.Ако някой нещо каже не както го възприема твоята глава почваш лееееекинко да се подиграваш с опонента както в случая с мен сега.Кой ти говори за литри в случая и конкретно за 65 литра? Или ше се базикаме? Сега почна да се извърташ като тези дето дремят по магистралите и да казваш,че можело да се вдигне налягането,но с много малкоStefan Hadjov написа:Не се учудвай!!Има такива сличаи в практиката.Отиваш да заредиш на бензиностанция и си на резерва.Резервоара ти събира 60 литра.Той ти сипва 65 и не е преляло още от гърловината на резервоара.Та и с нашия колега е нещо подобно.ogi28b написа:............. Ти все едно ми казваш че вана която побира 200 литра, ти я пълниш с 245 литра преди да прелее?.........
.Колко за теб е мнооого малко,щом си категорично против динотестове щот и там ени ги засра колко съм се смял там,ама айде не съм го изразил подигравателно като тебе в случая. Говореше,че вярваш само на бустметър--е аз имам и затова го сложих да следя точно колко налягане вдига преди и след ремапа,а не да гледам колко е часа на него! Спореше и за едни стойности на мотор на Алфа и там после се извъртя тъъъънинко,абе честно ако беше жена бая кинти щеше да натрупаш вервай,но ти си от другия тип мъжките к...и. Те така правят точно кат тебе базикат като немогат да си обяснят нещо. Ай че много ме натовари честно ше кажеш,че имам някаква изгода си търкам тука клавиатурата и да ви лъжа може какви стойности видях на уреда си
EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ
Коментар
-
Итъне, накефи ме..... налях си още ДВА пръста! Но с дървени философи в този форум ми е писнало да споря... няма смисъл, остави ги, или им предложи на друго място да си избиват комплексите!itan75 написа:Кое е подобно с мене ве колега,че близо 13 страници спориш с БО,че след ремап неможело ПО НИКАКЪВ НАЧИН ДА СЕ ВДИГНЕ НАЛЯГАНЕТО НА МЕХАНИЧНА ТУРБИНА,налагаше свои теории,по някакъв много тънък и хитър по -своемо начин се опита да дадеш пример,че ти си най-великия и всички требе да сведем глава пред знанията и опита ти.Ако някой нещо каже не както го възприема твоята глава почваш лееееекинко да се подиграваш с опонента както в случая с мен сега.Кой ти говори за литри в случая и конкретно за 65 литра? Или ше се базикаме? Сега почна да се извърташ като тези дето дремят по магистралите и да казваш,че можело да се вдигне налягането,но с много малкоStefan Hadjov написа:Не се учудвай!!Има такива сличаи в практиката.Отиваш да заредиш на бензиностанция и си на резерва.Резервоара ти събира 60 литра.Той ти сипва 65 и не е преляло още от гърловината на резервоара.Та и с нашия колега е нещо подобно.ogi28b написа:............. Ти все едно ми казваш че вана която побира 200 литра, ти я пълниш с 245 литра преди да прелее?.........
.Колко за теб е мнооого малко,щом си категорично против динотестове щот и там ени ги засра колко съм се смял там,ама айде не съм го изразил подигравателно като тебе в случая. Говореше,че вярваш само на бустметър--е аз имам и затова го сложих да следя точно колко налягане вдига преди и след ремапа,а не да гледам колко е часа на него! Спореше и за едни стойности на мотор на Алфа и там после се извъртя тъъъънинко,абе честно ако беше жена бая кинти щеше да натрупаш вервай,но ти си от другия тип мъжките к...и. Те така правят точно кат тебе базикат като немогат да си обяснят нещо. Ай че много ме натовари честно ше кажеш,че имам някаква изгода си търкам тука клавиатурата и да ви лъжа може какви стойности видях на уреда си 
Дървени философи, които са без лице, само с ник, ДЪРВЕНИ ФИЛОСОФИ, КОИТО САМО ОТ ЛИТЕРАТУРАТА КОЯТО БИ ТРЯБВАЛО ДА СА ПРОЧЕЛИ, БИ ТРЯБВАЛО ПОНЕ ЕДНО ИЗРЕЧЕНИЕ БЕЗ ПРАВОПИСНА ГРЕШКА ДА МОГАТ ДА НАПИШАТ... аноними, като от форумите на дир беге или нюз беге...... заеби ги, не си хаби времето и нервите..... по случайност съм тук!ПП... не забравяй, че ЛАЙНОТО И ДЪРВОТО НИКОГА НЕ ПОТЪВАТ!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ей много пост много чудо!Да се разберем за няколко простички неща за ремапа - така предлагам аз:1. С ремап на ЖТД-то могат да седигнат доста коне, колко е трудно да сметнем без дино.2. Не вдига налягането на което работи турбината - ама можем да пробваме - чисто механично да се пипне - МАП-а трябва да се справи с меренто. Поради обогатената смес турбината развърта по-бързо .3. Това за колегата Хаджов - писах Ти в една друга тема, защо инжЕнЕрЕте на ФИАТ не са извдили допълнителнителните коне, но ти нямаш анализ върху твърденията ми, а те са мноооо прости - ЕКОЛОГИЯ. Т’ва е отговорът г-н Хаджов, просто тунджата е страшен враг на екологията и трЕбва да се употребява со мЕрка.ПОЗДРАВИitan75 написа:Кое е подобно с мене ве колега,че близо 13 страници спориш с БО,че след ремап неможело ПО НИКАКЪВ НАЧИН ДА СЕ ВДИГНЕ НАЛЯГАНЕТО НА МЕХАНИЧНА ТУРБИНА,налагаше свои теории,по някакъв много тънък и хитър по -своемо начин се опита да дадеш пример,че ти си най-великия и всички требе да сведем глава пред знанията и опита ти.Ако някой нещо каже не както го възприема твоята глава почваш лееееекинко да се подиграваш с опонента както в случая с мен сега.Кой ти говори за литри в случая и конкретно за 65 литра? Или ше се базикаме? Сега почна да се извърташ като тези дето дремят по магистралите и да казваш,че можело да се вдигне налягането,но с много малкоStefan Hadjov написа:Не се учудвай!!Има такива сличаи в практиката.Отиваш да заредиш на бензиностанция и си на резерва.Резервоара ти събира 60 литра.Той ти сипва 65 и не е преляло още от гърловината на резервоара.Та и с нашия колега е нещо подобно.ogi28b написа:............. Ти все едно ми казваш че вана която побира 200 литра, ти я пълниш с 245 литра преди да прелее?.........
.Колко за теб е мнооого малко,щом си категорично против динотестове щот и там ени ги засра колко съм се смял там,ама айде не съм го изразил подигравателно като тебе в случая. Говореше,че вярваш само на бустметър--е аз имам и затова го сложих да следя точно колко налягане вдига преди и след ремапа,а не да гледам колко е часа на него! Спореше и за едни стойности на мотор на Алфа и там после се извъртя тъъъънинко,абе честно ако беше жена бая кинти щеше да натрупаш вервай,но ти си от другия тип мъжките к...и. Те така правят точно кат тебе базикат като немогат да си обяснят нещо. Ай че много ме натовари честно ше кажеш,че имам някаква изгода си търкам тука клавиатурата и да ви лъжа може какви стойности видях на уреда си
Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар