Здравейте колеги,Прави ми впечатление че турбото на мареата 100тд се чува как свири особенно на студено сутрин. Искам да питам трябва ли да се чува или не. за бензиновото турбо знам че се чува ама за това не знам. освен това при колко оборота се включва защото аз започвам да го чувам някаде към 1700 об. Кажете си впечетленията моля! Иначе колата има ряз и дърпа ама това свистене незнам какво да мисля за него. Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За турбото
Collapse
X
-
Най-честата причина да чуваш свистенето, е спукано гърне. Има вариант и самото турбо да е сдало багажа, особено щом казваш, че се чува сутрин на студен мотор. Като загре двигателя малко се разширяват всички лагерчета семеринги и такива дребни неща. Тогава звука почти може да изчезне. Поогледай дали има масло около охлюва. Също така следи дали ти гори масло. Ако ги има тези неща, турбото е почнало да сдава багажа.Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
-
Утре пак ще поледна маслото но го гледах преди 2 седмици и си беше ОК. Скоро я карах на диагностика в Ауто Италия и им казах да погледнат специално за течове. Казаха че гарнитурата на главата е за смяна ама аз си го знаех. Утре ще я огледам подробно.А за свистенето не е никак силно, като сум в колата се чува едва доловимо и трабва да се заслушаш за да го разичиш от звука от двигателя. Затова исках да разбера изобщо ли не трябва да се чува звук от него???`99 FIAT Marea Weekend 100TD
Коментар
-
мойто се чува доста повече от това което описваш, ама колата си връви стабилно. много ме кефи на някое изкачване на 4-та като зафучи... все едно самолет слушам, и постепенно се усилва. Но на студено не се чува. Аз и не карам на студено, чакам да минат поне 3-4 минути преди да започна да правя маневрите за излизане от паркинга, през това време минава още минута примерно.
Коментар
-
Не шашкайте човека, абсолютно нормално е да се чува щом работи. Особено ако караш бавно и има много сгради наоколо, защото звука се чува от ауспуха и се отразява от крайпътни обекти. Колкото до оборотите при които започва да се чува - зависи от натоварването на мотора. При мен понякога се чува и при около 1300 об. , друг път чак при 2100... но си е нормално.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Прав си. Напълно нормално е да си свири, няма как да е безшумно, колкото до това в какви обороти влиза то те са 2000. Мине ли тези обороти се развърта и идва ударната сила. Поне знам че така са конструирани.Dido_Lyubenov написа:Не шашкайте човека, абсолютно нормално е да се чува щом работи. Особено ако караш бавно и има много сгради наоколо, защото звука се чува от ауспуха и се отразява от крайпътни обекти. Колкото до оборотите при които започва да се чува - зависи от натоварването на мотора. При мен понякога се чува и при около 1300 об. , друг път чак при 2100... но си е нормално.
FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'
Коментар
-
Абе това е турбо бе! Няма как да не фучи! И ти да смучеш толкова въздух, не ще фучиш амии...
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
Когато ДВГ е натоварен, изгорелите газове излизат с по-голяма скорст и съответно при по-ниски обороти турбото пак започва да се чува как нагнетява. По принцип то се върти и когато ДВГ работи на празен ход, но толкова бавно, че не се чува и няма необходимите обороти за да нагнетява въздуха в колекторите. При бензиновите двигатели започва да се чува при доста по-високи обороти - около 4000. Разликата е, че принципа на работа на бензинов и дизелов ДВГ се раличава по отношение начина на възпламеняване и регулиране горивната смес, съответно и налягането в горивната камера е доста различно. От там идва и друга разлика - при дизела турбото качва мощноста с до 40 % , докато при бензина до около 15-20 %.ancho написа:Прав си. Напълно нормално е да си свири, няма как да е безшумно, колкото до това в какви обороти влиза то те са 2000. Мине ли тези обороти се развърта и идва ударната сила. Поне знам че така са конструирани.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re:
На мен пък ми свисти планката за метана (ограничителя на въздух)! Почти същия звук вади като на Мареата! Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 Yellow_Flash_Colorz_PDT_06komshiqta написа:На мен пък ми прави такъв кеф как свисти тва турбо че нема каде
даже си отварям прозореца да го слушам
мноооооого ме кефи
||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар