Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Помогнете ми, не ми пали колата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Помогнете ми, не ми пали колата

    Здравейте, първо да Ви честитя рождество Христово като Ви пожелая да сте живи и здрави и безпроблемно каране на колите.Така да се върна на темата ми: Купих си Мареа 1.9 тд 100коня. Проблемите ми почнаха на другия ден.НЕЩЕ ДА ПАЛИ. Върта като хамав и неиска. Горивен филтър е подменен, сложих клапан да не връща горивото обратно и пак неще. Мъчи се само кюфка и това е подгревните ги проверяваха здарви са . на компютър я гледаха от там казаха че не ми работи авансатура. излязоха и куп грешки които ги оправиха но след като запаля колата /ако успее/ лампичката за подгрените започва да мига 30 пъти. някои път пали от първия път друг път от 2 или 3. . беше -10 и тя запали от 3-то завъртане, при -8 запали от 3-я при -2/,3 от раз. никой не може да ми каже откъде е проблема. сменихме маркучетата за излишно гориво и пак неще. колеги от форума ли същите проблеми, но при тях текъл авансатора и като го сменили всичко се оправяло, даже и разхода падал и тяга има ли. при мен не капе този авансатор. Като карам независимо на какви обороти и с каква скорост някои път ми излиза едно предръпване и се усеща една голяма тяга за помент от 3-4 секунди, а един път ме даржа 2-3 километра, но не е ТУРБОТО. Днес се мъчих да я паля, но уви, отново нищо иска да запали, но като пусна стартера и тя се мъчи още малко все едно горивото не и стига като при бензиновите коли. зареждам само на ОМВ алпин, но пак нищо. МОЛЯ който може да ми даде съвет да ми пише на avent@abv.bg ще черпя много. аз съм от велико търново.ПОМОГНЕТЕ ми да си карам колата.
    Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
    харчи: DOSTA

    #2
    Това където го казваш за примигването на реутана за свещите е признак за изгоряла свещ.Ти как си проверил че ти работят свещите?Да не би да не идва ток до тях.Когато си сменял разните му работи да не си разкачил нещо без да искаш?Ако иамш време погледни тук http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=15007
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    Коментар


      #3
      здравей колега, имах едни патила с моята стара дизелова фиеста - не палеше и туй то! въртеше "на сухо", все едно не достигаше нафта до дюзите. Оказа се, че поради лош контакт не идваше "+" до един конкретен клапан на ГНП (гориво-нагнетателна помпа), който не пускаше гориво към секцията за високо налягане на помпата. Въртях стартера като откачен - и все без полза. Нито с дърпане, нито с бутане не стана да запаля. Въпреки, че ГНП на моята фиеста беше "Бош", а ти, предполагам, си с "Лукас", може би е добра идея да провериш дали всички клеми са добре затегнати, дали няма окислена/разкачена клема, да провериш изобщо всичкото електрическо обезпечаване на помпата. Щом пали и при студено време, значи няма проблеми с компресията и свещите. И аз недоумявам какъв може да е проблемът. Авансаторът, доколкото си спомням, дано не пиша глупости, е чисто механичен регулатор, който променя момента на впръскване на горивото по отношение на ГМТ. Виж в раздела за помпите "Лукас" за място, къдото можеш да се обърнеш за помощ. Р
      Тойота Приус

      Коментар


        #4
        на 100% имаш 1,2,3,4 изгорели свещи. ти как ги провери? мери ги с мултицет съпротивлението трябва да е 0.7 ома ако е повече от 1ом сменяй свеща.
        FIAT Marea 1.9TD/100

        Коментар


          #5
          zombaiko написа:
          на 100% имаш 1,2,3,4 изгорели свещи. ти как ги провери? мери ги с мултицет съпротивлението трябва да е 0.7 ома ако е повече от 1ом сменяй свеща.
          Това добре със съпротивлението, но я си помислете, колко от мултицетите на пазара, които си ги купуваме ние, за които мултицета не трябва да е професионален, бу хванал тази разлика от 0.7 до 1 ом???Повечето мултицети само толкова им е коефициента на грешка поне Само китайските кабели, като ги дадеш на късо показват поне 1 ом За проверка на свещта, задължително се сваля, подава й се напрежение и се вижда дали и КАК загрява.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Колега, както си описал симтомите, си мисля, че ти липсва захранване към свещите и палиш "на студено". Ако съм те разбрал правилно, колкото е по-топло навън, толкова по-лесно е паленето. Не си казал, как пали, след като е позагряла? Огледай помпата за теч на нафта.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              ток има, теч не се визда или аз поне не го виждам. днес я запалих с мъка и я закарах на поредния майстор.мъчи се да запали но все едно и свършва горивото,щом пусна стартера.отзад хвърля зажди и мирише на нафта.да не би нещо по дюзите или по ГНП-то да има. направо съх бесен
              Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
              харчи: DOSTA

              Коментар


                #8
                аз имах същия проблем които описваш оказа се две запушени дюзи и две изгорели свещи страшна комбинация дано ти я оправи майстора и пиши какви са резултати

                Коментар


                  #9
                  не ми пали колата

                  тази сутрин майстора се е мъчил да я запали поне 20мин.установил е една изгоряла свещ и е подменил 4-те с нови/ДЕЛФИ/.имало вероятност и ГНП-то да го карам на ремонт, било се умазнявало,поне така твърди той. ако сипя добавка за почистване на дюзите нали ще има ефект?
                  Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                  харчи: DOSTA

                  Коментар


                    #10
                    Какво значи омазнявало. Отвън ли, ако е така значи ето ти го теча от авансаторният клапан и най-вероятно той ти е проблема. Така и не-разбрах карал ли си я на диагностика или не.

                    Коментар


                      #11
                      не ми пали колата

                      на диагностика я карах. казаха ми че авансатора не ми работил. около този клапан няма никъде да сълзи/капе/мазнеи/или аз поне не го виздам.
                      Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                      харчи: DOSTA

                      Коментар


                        #12
                        Добре бе колега, всички симптоми са ти на повреден авансатор, казват ти на диагностика че не ти работи, а ти продължаваш под вола теле да търсиш.Знам че е скъп авансатора и много боли, ама какво да се направи.
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          #13
                          BO написа:
                          zombaiko написа:
                          на 100% имаш 1,2,3,4 изгорели свещи. ти как ги провери? мери ги с мултицет съпротивлението трябва да е 0.7 ома ако е повече от 1ом сменяй свеща.
                          Това добре със съпротивлението, но я си помислете, колко от мултицетите на пазара, които си ги купуваме ние, за които мултицета не трябва да е професионален, бу хванал тази разлика от 0.7 до 1 ом???Повечето мултицети само толкова им е коефициента на грешка поне Само китайските кабели, като ги дадеш на късо показват поне 1 ом За проверка на свещта, задължително се сваля, подава й се напрежение и се вижда дали и КАК загрява.
                          ти ако си си купил китайски мултицет моя е сименс и струва 340лв. мисля че е по точен от визуалната проверка на свещите. на сименса грешката е 0.05ома. по книшка.
                          FIAT Marea 1.9TD/100

                          Коментар


                            #14
                            Е добре де колега колко хора от форума имат такива мултиЦЕНТРАЛИ повечето са китайски.

                            Коментар


                              #15
                              Re: не ми пали колата

                              avent написа:
                              на диагностика я карах. казаха ми че авансатора не ми работил. около този клапан няма никъде да сълзи/капе/мазнеи/или аз поне не го виздам.
                              Стария ми сълзящ авансатор е в Казанлък иначе утре бих ти направил един тест с него дали всичко ще е ок.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X