emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подгр. свещи на антифриза-JTD - УСПЕШНО ЗАВЪРШЕНО
Collapse
X
-
Приятелю, това с почукването по таблото си го чувал или си го пробвал? Щото и на мен за играеща стрелка за скоростта ми казаха, че е от таблото - да съм го "почукал"... Разглобих го дори, щото кунки не са ми в гъзунки - таблото е толкова добре изпипано и стегнато, че просто няма как да е от рехави връзки или калпави механични елементи. След известно реверсивно инженерство - стигнах до виновника - датчика на скоростната кутия, който беше пил вода - почистих, изсуших, залепих, херметизирах - 2 години нямам проблеми. Двигатели и окомплектовки има различни се оказва на ПРАКТИКА, колкото и справочниците да дават еднакви данни - за моят МОТОР също дават, че има "отопление" на антифриза, но при мен го няма. В книжката на колата има инструктаж за подгрев на седалките - при мен го няма, но вместо подгрев имам странични възглавници. В същата книжка на колата има нарусиван подлакътник на задната седалка, който е МНОГО по-различен от моя.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
-
Лично изпробвано, после оправено.С VSS датчика и аз го ядох голям, имам тема някъде за него.Даже ти ми дава тогава инфо за него, но при мене беше от друго естество проблема.Иначе и аз трябва да имам печка в Стилото ама нямам.Обаче в едно съм сигурен, всички термостати са на 88гр.Няма за Лапландия такъв, за Африка такъв, само на 88гр.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Абе я да ви питам и аз за едни температури. На Аудито антифриза, като загрее е с температура 102-103 градуса, мерено с Вагком, а на таблото си седи стрелката на 90 градуса
Така било уж нормално, ама мене много ми се виждат.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
На тебе може да се укаже че уреда на таблото ти мери по точно.На 102-3 градуса трябва да ти се включи първата степен на вентилатора.Geraka написа:Абе я да ви питам и аз за едни температури. На Аудито антифриза, като загрее е с температура 102-103 градуса, мерено с Вагком, а на таблото си седи стрелката на 90 градуса
Така било уж нормално, ама мене много ми се виждат.
Коментар
-
Някой не е прочел добре и ти е "споделил"! Т’ва с почукването се случва само за показанията на темперетурата, а не за всички уреди. Кабелчето се включва в едни 4 пина и там прави окис, а дизела си създава перманентни вибрации и било чувствително....., но хората са написали, че не е 100% сигурно, че е от там, може да е от датчика. Един англичананин беше пуснал снимки, много добре направени, твърдеше, че се занимавал с коли и в 80% от случайте проблема бил там.Колкото до подгрева на антифриза - и аз НЯМАМ такъв....жалко! И баз подгрев, намирам, че всичко работи добре.Имам съмнения за въздуховодите, ама за т’ва не бих разглобявал 2 дни табло....като пусна да духа на стъклата, струята е по-слаба и много по-студена, нЕкоя част липсва и си грея околното пространство. Снощи тествах, при темперетура от -2гр след 3-4 мин. работа на място, от предните дифузори си излизаше леко топло, което отговаряше на темперетурата на малкият кръг, поне на пипане на тръбите, тръбите които влизат в радиаторчето, също се бяха затоплили. От дифузорите при стъклата, само в средната част излиа по-топло от там на татък - студ....нещо не е наред с въздуховодите.jenshen73 написа:Приятелю, това с почукването по таблото си го чувал или си го пробвал? Щото и на мен за играеща стрелка за скоростта ми казаха, че е от таблото - да съм го "почукал"... Разглобих го дори, щото кунки не са ми в гъзунки - таблото е толкова добре изпипано и стегнато, че просто няма как да е от рехави връзки или калпави механични елементи. След известно реверсивно инженерство - стигнах до виновника - датчика на скоростната кутия, който беше пил вода - почистих, изсуших, залепих, херметизирах - 2 години нямам проблеми. Двигатели и окомплектовки има различни се оказва на ПРАКТИКА, колкото и справочниците да дават еднакви данни - за моят МОТОР също дават, че има "отопление" на антифриза, но при мен го няма. В книжката на колата има инструктаж за подгрев на седалките - при мен го няма, но вместо подгрев имам странични възглавници. В същата книжка на колата има нарусиван подлакътник на задната седалка, който е МНОГО по-различен от моя.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Много си краен, може за Фиат да е така, но за Опел - не си прав!Stefan Hadjov написа:Не се излагай.Мисли си го това,но не го споделяй.chaveto написа:Как тогава има системи които работят на 100*С+
След като термостата отваря на ~80-90*С По същият начин си има за топли и студени страни....................Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Да бе верно,Опел прави термостати за топли и студени страни.Ако знаеш колко е смешно това твърдение ще се засрамиш.Reptile написа:Много си краен, може за Фиат да е така, но за Опел - не си прав!Stefan Hadjov написа:Не се излагай.Мисли си го това,но не го споделяй.chaveto написа:Как тогава има системи които работят на 100*С+
След като термостата отваря на ~80-90*С По същият начин си има за топли и студени страни....................
Коментар
-
Аз отдавна съм се засрамил, няма проблем, просто съм имал Опел 7-8 години и съм сменял термостат 3 пъти и винаги са ми предлагали по 2 варианта с различна темперетура и на самите термостати си пишеше.....т’ва може да е минало и днешните автомобили да не са така, но преди съм купувал различни.Не съм спец по дизели, но на BMW, Опел и Тойота - по-старите модели с брат ми сме правили основните ремонти, винаги сами и обща представа имам за поне 3 марки.Stefan Hadjov написа:Да бе верно,Опел прави термостати за топли и студени страни.Ако знаеш колко е смешно това твърдение ще се засрамиш.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Oтговора е много прост.Опел за всеки модел двигател си има отделен темостат и те се различават по температурата на отваряне.По габаритни размери всички са еднакви.Това че продавача не е знаел за конкретния модел какво да ти предложи,а е изсипал всичко коквото има за Опел да си избереш,това не значи че има лятни и зимни,или за студени и топли страни термостати.Просто забрави това твърдение,че ще го кажеш някъде и ще ти се смеят.Reptile написа:Аз отдавна съм се засрамил, няма проблем, просто съм имал Опел 7-8 години и съм сменял термостат 3 пъти и винаги са ми предлагали по 2 варианта с различна темперетура и на самите термостати си пишеше.....т’ва може да е минало и днешните автомобили да не са така, но преди съм купувал различни.Не съм спец по дизели, но на BMW, Опел и Тойота - по-старите модели с брат ми сме правили основните ремонти, винаги сами и обща представа имам за поне 3 марки.Stefan Hadjov написа:Да бе верно,Опел прави термостати за топли и студени страни.Ако знаеш колко е смешно това твърдение ще се засрамиш.
Коментар
-
Добре бе, нека ми се смеят, к’во толкова. Ако продавачите са неграмотни и ние ставаме такива. Съгалсен съм, че един мотор ако работи на 88 градуса, то винаги малкият кръг трвбва да се отваря на толкова и ако има нужда от повишено охлаждане, то ще се реализира с друг радиатор или по-мощно допълнително охлаждане, а не с различен термостат.Stefan Hadjov написа:Oтговора е много прост.Опел за всеки модел двигател си има отделен темостат и те се различават по температурата на отваряне.По габаритни размери всички са еднакви.Това че продавача не е знаел за конкретния модел какво да ти предложи,а е изсипал всичко коквото има за Опел да си избереш,това не значи че има лятни и зимни,или за студени и топли страни термостати.Просто забрави това твърдение,че ще го кажеш някъде и ще ти се смеят.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Ето Ви една онлайн версия на ТекДок - http://www.elitcar.com/Може всеки да види спокойно, за дадена кола, какво се предлага.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар