Проблемът(ите) с паленето, както и с прекъсването(гаснене) по време на движение все още не са отстранени...
Ето още подробности:Когато върти стартера и не иска да запали (пробвах да въртя няколко пъти и по 10-15сек.) си свети дюзата през цялото време без да загасва. Щом запали и дюзата изгасва.Когато ми прекъсне по време на движение понякога в момента, в който няма тяга, светва дюзата, понякога не светва. Прекъсването трае не повече от 1сек (поне засега). Когато ми изгасне, когато е работила на свободна, изгасва изведнъж и светва всичко на таблото както, когато дам на контакт.Има лек теч на нафта от клапана за регулиране на налягането и по точно от буксата. Въздухопровода между дебитомера и смукателния колектор е спукан (все още не съм го сменил) - вероятно заради това дебитомера подава некоректни данни към компа. Лошото е, че вече на три места (вкл. Вантотрейд и DKV) в София ходих на диагностика и все едно си хвърлям парите на вятъра...Дали пък този известен на всички клапан не е сдал багажа и само той да прави въртелите...все пак трябва да съм сигурен, защото хич не е евтин.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с паленето - Мареа 2.4JTD
Collapse
X
-
Точно, докато си караш, светва дюзата и както си на скорост, колата ти загасва и точно тогава оборотомера ти пада ли и той на 0 - все едно изключва?pipenchev написа:Проблемът(ите) с паленето, както и с прекъсването(гаснене) по време на движение все още не са отстранени...
Ето още подробности:Когато върти стартера и не иска да запали (пробвах да въртя няколко пъти и по 10-15сек.) си свети дюзата през цялото време без да загасва. Щом запали и дюзата изгасва.Когато ми прекъсне по време на движение понякога в момента, в който няма тяга, светва дюзата, понякога не светва. Прекъсването трае не повече от 1сек (поне засега). Когато ми изгасне, когато е работила на свободна, изгасва изведнъж и светва всичко на таблото както, когато дам на контакт.Има лек теч на нафта от клапана за регулиране на налягането и по точно от буксата. Въздухопровода между дебитомера и смукателния колектор е спукан (все още не съм го сменил) - вероятно заради това дебитомера подава некоректни данни към компа. Лошото е, че вече на три места (вкл. Вантотрейд и DKV) в София ходих на диагностика и все едно си хвърлям парите на вятъра...Дали пък този известен на всички клапан не е сдал багажа и само той да прави въртелите...все пак трябва да съм сигурен, защото хич не е евтин.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
вече не знам какво да правя
...тази вечер пак висях пред кварталния магазин 10-ина минути докато запаля...(както обикновено - след 1 час софийско каране...). Досега винаги, когато не е искала да запали, е стояла изгасена 5-15мин, т.е. при по-кратък или по-дълъг престой досега не съм имал проблем с паленето. Предполагам, че този проблем има връзка и с прекъсването/гасненето по време на движение. Снощи заредих догоре друга нафта - от Еко, така, че версията за лоша нафта отпада. Досега съм дал 100лв. за напразни диагностики - навсякъде казват, че не намират нищо нередно. Естествено, когато е в сервиз, не си показва магариите. Моля, кажете, каква е вероятността да е от клапана за регулиране на налягането (имайки в предвид, че тече леко от куплунга) и има ли и други съмнителни елементи, които могат да имат връзка с проблема?
Коментар
-
Като ти чета патилата, та чак яд ме хваща ! Как може да дадеш 100 лв. за диагностика и никой нищо да не може да открие - не ми го побира главата и сега се ядосвам като пиша! Ами защо тогава плащаш, когато няма свършена работа насреща?Не сменяй нито дебитомер, нито регулатора на налягането / аз, мисля, че ти писах да измерите налягането на горивото - това става по време на диагностика и ако е в нормите, съвсем логично - регулатора ти е наред/ !Изглежда, че досега никой не е взел проблема присърце и ако в София не се справиш, карай я при нас в Ямбол да я оправим и да прключваме тая тема!И виж за успокоение в сайта до подписа ми - дебитомера струва 200-250 лв и регулатора има същата цена !!!pipenchev написа:вече не знам какво да правя
...тази вечер пак висях пред кварталния магазин 10-ина минути докато запаля...(както обикновено - след 1 час софийско каране...). Досега винаги, когато не е искала да запали, е стояла изгасена 5-15мин, т.е. при по-кратък или по-дълъг престой досега не съм имал проблем с паленето. Предполагам, че този проблем има връзка и с прекъсването/гасненето по време на движение. Снощи заредих догоре друга нафта - от Еко, така, че версията за лоша нафта отпада. Досега съм дал 100лв. за напразни диагностики - навсякъде казват, че не намират нищо нередно. Естествено, когато е в сервиз, не си показва магариите. Моля, кажете, каква е вероятността да е от клапана за регулиране на налягането (имайки в предвид, че тече леко от куплунга) и има ли и други съмнителни елементи, които могат да имат връзка с проблема?
Коментар
-
наягане мисля че споменах че трудно ще се измери дори и в сервизни условия камоли пред блока. налягане може да се гледа трез тестер стига sotware да позволява. написах накво да провери няма да го пиша пак.hit-ko написа:Като ти чета патилата, та чак яд ме хваща ! Как може да дадеш 100 лв. за диагностика и никой нищо да не може да открие - не ми го побира главата и сега се ядосвам като пиша! Ами защо тогава плащаш, когато няма свършена работа насреща?Не сменяй нито дебитомер, нито регулатора на налягането / аз, мисля, че ти писах да измерите налягането на горивото - това става по време на диагностика и ако е в нормите, съвсем логично - регулатора ти е наред/ !Изглежда, че досега никой не е взел проблема присърце и ако в София не се справиш, карай я при нас в Ямбол да я оправим и да прключваме тая тема!И виж за успокоение в сайта до подписа ми - дебитомера струва 200-250 лв и регулатора има същата цена !!!pipenchev написа:вече не знам какво да правя
...тази вечер пак висях пред кварталния магазин 10-ина минути докато запаля...(както обикновено - след 1 час софийско каране...). Досега винаги, когато не е искала да запали, е стояла изгасена 5-15мин, т.е. при по-кратък или по-дълъг престой досега не съм имал проблем с паленето. Предполагам, че този проблем има връзка и с прекъсването/гасненето по време на движение. Снощи заредих догоре друга нафта - от Еко, така, че версията за лоша нафта отпада. Досега съм дал 100лв. за напразни диагностики - навсякъде казват, че не намират нищо нередно. Естествено, когато е в сервиз, не си показва магариите. Моля, кажете, каква е вероятността да е от клапана за регулиране на налягането (имайки в предвид, че тече леко от куплунга) и има ли и други съмнителни елементи, които могат да имат връзка с проблема?FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
Ами... аз съм му писал по-горе, че става по време на диагностика, но не само това - виждам, че по-горе си писал за датчиците, ами поне това се хваща съвсем елементарно с тестера ! А той човека 3 пъти казва, че е ходил на диагностика....zombaiko написа:наягане мисля че споменах че трудно ще се измери дори и в сервизни условия камоли пред блока. налягане може да се гледа трез тестер стига sotware да позволява. написах накво да провери няма да го пиша пак.hit-ko написа:Като ти чета патилата, та чак яд ме хваща ! Как може да дадеш 100 лв. за диагностика и никой нищо да не може да открие - не ми го побира главата и сега се ядосвам като пиша! Ами защо тогава плащаш, когато няма свършена работа насреща?Не сменяй нито дебитомер, нито регулатора на налягането / аз, мисля, че ти писах да измерите налягането на горивото - това става по време на диагностика и ако е в нормите, съвсем логично - регулатора ти е наред/ !Изглежда, че досега никой не е взел проблема присърце и ако в София не се справиш, карай я при нас в Ямбол да я оправим и да прключваме тая тема!И виж за успокоение в сайта до подписа ми - дебитомера струва 200-250 лв и регулатора има същата цена !!!pipenchev написа:вече не знам какво да правя
...тази вечер пак висях пред кварталния магазин 10-ина минути докато запаля...(както обикновено - след 1 час софийско каране...). Досега винаги, когато не е искала да запали, е стояла изгасена 5-15мин, т.е. при по-кратък или по-дълъг престой досега не съм имал проблем с паленето. Предполагам, че този проблем има връзка и с прекъсването/гасненето по време на движение. Снощи заредих догоре друга нафта - от Еко, така, че версията за лоша нафта отпада. Досега съм дал 100лв. за напразни диагностики - навсякъде казват, че не намират нищо нередно. Естествено, когато е в сервиз, не си показва магариите. Моля, кажете, каква е вероятността да е от клапана за регулиране на налягането (имайки в предвид, че тече леко от куплунга) и има ли и други съмнителни елементи, които могат да имат връзка с проблема?
Коментар
-
Явно съм пропуснал да напиша, че още на първата диагностика мерихме налягането - 304 (атмосфери, бара или каквато и там да е мерната единица, което си е точно в нормите), та даже я държахме работеща към половин час с надеждата да угасне или да покаже някакъв симптом за болестта... Уви. Две минути след като си тръгнах, колата прекъсна, веднага се върнах, закачихме я на компа, но нямаше записана грешка (преди това ги бяхме изчистили). По закона на Мърфи колата се държи перфектно, когато е в сервиз (или нещо им убягва на майсторите)...Най-вероятно ще ходя до Ямбол за диагностика още преди Коледа...През цялото това време колата я карам всеки ден, изминал съм с нея от началото на проблемите над 2500км. Средно на седмица имам не повече от 4-5 прекъсвания и едно трудно палене...Иначе върви много добре, не пуши въобще и разхода не се е покачил в сравнение с преди.Ако има лесен начин да си проверя двата сензора и връзките към тях в "домашни" условия, ще се радвам да споделите...Не и разбирам много на колата, ама все пак съм електроинженер.
Коментар
-
извинявай не съм видял че си писъл как се мери налягане :D . имах предвид да погледне дюзите.304bar. е нормално налягане за празен ход. но на високи обороти налягането стига до 1400bar.hit-ko написа:Ами... аз съм му писал по-горе, че става по време на диагностика, но не само това - виждам, че по-горе си писал за датчиците, ами поне това се хваща съвсем елементарно с тестера ! А той човека 3 пъти казва, че е ходил на диагностика....zombaiko написа:наягане мисля че споменах че трудно ще се измери дори и в сервизни условия камоли пред блока. налягане може да се гледа трез тестер стига sotware да позволява. написах накво да провери няма да го пиша пак.hit-ko написа:Като ти чета патилата, та чак яд ме хваща ! Как може да дадеш 100 лв. за диагностика и никой нищо да не може да открие - не ми го побира главата и сега се ядосвам като пиша! Ами защо тогава плащаш, когато няма свършена работа насреща?Не сменяй нито дебитомер, нито регулатора на налягането / аз, мисля, че ти писах да измерите налягането на горивото - това става по време на диагностика и ако е в нормите, съвсем логично - регулатора ти е наред/ !Изглежда, че досега никой не е взел проблема присърце и ако в София не се справиш, карай я при нас в Ямбол да я оправим и да прключваме тая тема!И виж за успокоение в сайта до подписа ми - дебитомера струва 200-250 лв и регулатора има същата цена !!!pipenchev написа:вече не знам какво да правя
...тази вечер пак висях пред кварталния магазин 10-ина минути докато запаля...(както обикновено - след 1 час софийско каране...). Досега винаги, когато не е искала да запали, е стояла изгасена 5-15мин, т.е. при по-кратък или по-дълъг престой досега не съм имал проблем с паленето. Предполагам, че този проблем има връзка и с прекъсването/гасненето по време на движение. Снощи заредих догоре друга нафта - от Еко, така, че версията за лоша нафта отпада. Досега съм дал 100лв. за напразни диагностики - навсякъде казват, че не намират нищо нередно. Естествено, когато е в сервиз, не си показва магариите. Моля, кажете, каква е вероятността да е от клапана за регулиране на налягането (имайки в предвид, че тече леко от куплунга) и има ли и други съмнителни елементи, които могат да имат връзка с проблема?FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
имах проблем с трудно палене, гаснене и дори отказ да запали - по същия начин, обикновено след каране. Накрая - светна индикацията "фиат код" на таблото и -дотук. Преди да спре съвсем, ходих на диагностика във "Ванто", колата стоя там цял ден, Мериха я, връзваха я за компютър - всичко се оказа наред, вкл. налягането на горивото. Пътьом ми отпушиха ЕГР-клапата. Накрая дигнаха ръце. Друг един майстор ме посъветва да сменя компа на колата. Смених го. Проблемът пак се появи. Накрая се оказа едно реленце, което купих (заедно с още две) за 5 лв. от Италианеца. Намира се над жабката - там има три релета - две червени и едно черно май. Сминих тези, които ми се струваха изгорели и нещата се оправиха. Не казвам, че е същото, но имай едно наум!
Коментар
-
еее, днес направо ми се разказа играта..трябваше да пътувам от Ловеч до София. На едно място колата загасна в движение, светна дюзата и оборотомера падна на нула още докато се движех.Уредих кой да ме изтегли обратно до Ловеч, че бях на 20-тина км и след има-няма половин час колата запали...Върнах колата от Ловеч, която щеше да ме тегли и реших да продължа за София....На магистралата ми се случи още няколко пъти и след известно изчакване продължавах всеки път. Наложи се да мина дори по стария път през Ботевград, че не ми се мисли какво щях да правя, ако ми се случеше в някой от тунелите, да не говорим за този, дето в момента е двупосочен...Без да съм сигурен мисля, че работата отива към проблем с датчика на коляновия вал или ел. връзките към него. Утре влизам в бокса и ще пиша за резултата.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар