Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем - индикация за дюза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Мерси колежке, но за съжаление нямам възможност да отида при Бобо тази седмица. Най-близко и удобно ми беше супердизел на околовръстното. Сега бях при тях. Като закаиха колата имаше следните грешки:1. за подгревните свещи2. за дебитомера3. за датчика за позицията на педала на газта4. за управлението на EGR клапанаИзчистиха ги и като подам газ веднага се появяват пак тези за дебитомера и EGR (номера 0404 и 0101).Дебитомера и свещите ще ги сменя. С EGR-то чакам някакви съвети, че там ми е бая тъмна тема. Сигурно другата седмица ще отида при Бобо да видим и той какво ще каже.Мерси на всички за съветите и помощта до тук
    FIAT Bravo JTD GT '99

    Коментар


      #17
      Бобо ще ти каже да махнеш рециркулацията на изгорелите газове (EGR). На мен така ми каза, и като имам време мисля да го посетя.
      Fiat Bravo 1.9 JTD / Fiat Bravo II 2.0 Multijet
      www.fiat-bg.org/forum

      Коментар


        #18
        Да като гледам това което е писано във форума за EGR май натам отиват нещата. Blue и при теб ли не работи тази система?
        FIAT Bravo JTD GT '99

        Коментар


          #19
          Re: Проблем - индикация за дюза

          vsd написа:
          Здравейте,Колата е тази от подписа.Тази сутрин се получи следният проблем: влизам сутринта в колата, запалвам я и забелязах, че ми мига температурата на таблото и показва -1 градус. Не се притесних защото си играех с бутона за температурата и помислих, че нещо не съм го натиснал както трябва. Колата поработи на място десетина минути и взех да я изкарвам, но нещо двигателя не работеше добре. Спрях и видях, че свети червената лампа с форма на дюза. Огасих колата и запалих пак. Лампата не изгасна и пак ми мигаше външната температура върху дисплея. Опитах се да форсирам малко, но оборотите се дигнаха до 1100 и това беше. След малко почна да се форсира леко, но звука от двигателя не беше добър, а мен ме беше страх да я форсирам много както е студена. Потеглих така, защото трябваше да карам жената а лекар. Колата се форсираше и вървеше нормално, но лампата не изгасваше. След 3-4 км. спрях и запалих пак. Лампата изгасна, но пак ми мигаше външната температура ( 0 градуса). Какъв може да е проблема според вас? Имам за смяна подгревна свещ (това ще стане днес или утре). Горивния филтър е на 7000 км. Нафтата е от Shell и има добавка Redex. Може ли да е замръзнала нафтата. Още не е толкова студено ама знам ли.Не намерих подобни проблеми с търсачката и затова откривам нова.
          Отговора на въпроса ти е точен и ясен:Мига температурата на таблото всеки път когато температурата на вън е под 3 градуса! Предупреждава те за заледяване - няма друга функция!Отговора на втория въпрос - заради това не ти е вървяла колата - нещо, някой датчик се е повредил и индикацията ти показва, че в управлението на двигателя има проблеми и за това не ти се е форсирала колата. За да разбереш какво точно не е наред, колата трябва да се закачи на диагностичен уред и да се прегледа какво е записало и какви параметри вади от датчиците.Ами това е точно и ясно, не мога да разбера какви са тези спорове
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #20
            Re: Проблем - индикация за дюза

            BO написа:
            Отговора на въпроса ти е точен и ясен:Мига температурата на таблото всеки път когато температурата на вън е под 3 градуса! Предупреждава те за заледяване - няма друга функция!Отговора на втория въпрос - заради това не ти е вървяла колата - нещо, някой датчик се е повредил и индикацията ти показва, че в управлението на двигателя има проблеми и за това не ти се е форсирала колата. За да разбереш какво точно не е наред, колата трябва да се закачи на диагностичен уред и да се прегледа какво е записало и какви параметри вади от датчиците.Ами това е точно и ясно, не мога да разбера какви са тези спорове
            BO не съм спорил за показанията за външната температура. Даже напротив - съгласих се с колегите и им благодаря за информацията. За какви спорове говориш? Относно втория въпрос писах, какви грешки излизат на диагностиката. Надявам се да си кажеш мнението
            FIAT Bravo JTD GT '99

            Коментар


              #21
              След около 2 месеца пиша какво е развитието по част от проблемите:1. подгревните свещи - купих си 4 Iskra, и ги сменихме, без четвъртата обаче - тя не успя да се развие.2. дебитомера се оправи чрез 200лв. и hit-ko.3. egr-то още не съм имал време да гогледам.4. индикацията за дюзата е светила заради буксата на педала на газта. От както писах първия път индикацията ми светна още 6-7 пъти. Последния път минах през една зверска дупка и изглежда буксата доста се размести защото едвам се прибрах. От няма на къде се опитах да проследя къде отиват кабелите от датчика на педала. После видях, че BO в един пост беше писал че буксата не е при шофьора а в краката на пътника до него. Погледнах под таблото и разбира се нищо не се виждаше. Наложи се да махна джабката. Отдолу се видяха доста букси. Изключих тази на която изолацията на кабела приличаше на тази при потенциометъра и за мое щастие я оцелих. Слагам една две снимки за да видите, коя е буксата - срашнително голяма и бяла. Лошото е че ми падна батерията на фотото и не успях да направя хубави снимки. Специални благодарности на dobrotic за помощта и инфото.
              Прикачени файлове
              FIAT Bravo JTD GT '99

              Коментар

              Working...
              X