Каква е разликата между двата двигателя.Този gtd110 го дават много икономичен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
разлика jtd105 и gtd110
Collapse
X
-
Има, има такъв двигател.Отново е с абревиатура JTD не е GTD
Както казах, Нино, в годината 2001-ва от нашето десетилетие, двигателя монтиран във Фиат Марея се променя.От стандартния JTD105, стават два двигателя - JTD100 и JTD110.Излизат тези двигатели на пазара с цел да отговарят на Евро3, като предишния както съм споменавал не отговаря на Евро3.А разликата между 100кс и 110кс е в променливата геометрия на турбината.Другата разлика е в управлението на двигателя.При JTD105 - най-широко разпространения е EDC15-C5. При следващата модификация, стават с управление EDC15-C7Надявам се с това вече да се запомни разликата между тези 3 модификации
Аз може би от форума съм най-големия фен на JTD
Ако някой има информация (съвети) които са му нужни да казва.Ако някой има много специална информация, която може би не я знам, моля, споделете я с мен!
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Абсолютно вярно. Карам Мареа 2.4 JTD, баща ми кара 1.9 JTD 110 и съм правил многократно АБ тест. 2.4 е по-мудна в ниските обороти, докато се развърти турбото, след това става страшно (над 2000 об/мин), докато 1.9 реагира на педала светкавично при всякакви обороти, точно като бензинова кола. И двете са удоволствие за каране, прекрасни мотори - яко ускорение заради огромния въртящ момент, особенно големия мотор (304 Нм), супер икономични - 1.9 в Италия дава комбиниран разход 4.95, засичан 4 пъти, тук 6 заради разликата в качеството на горивата.Карах Пунто 1.1 6 месеца, след това Брава 1.6 1 година, повозих се 2 пъти в Алфа 2.4 JTD и реших че технологиите са достатъчно напреднали, за да продължавам да плюя дизелите наляво и надясно и мога да уверя всеки, че съвременните common rail мотори за взели най-добрите черти на дизеловите и бензиновите двигатели - икономичност и динамика. Пожелавам на всеки да има възможността да притежава и управлява подобен автомобил - аз вече съм заклет фен на дизела.BO написа:Има, има такъв двигател.А разликата между 100кс и 110кс е в променливата геометрия на турбината.Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Коментар
-
Нещо съм по-склонен да вярвам на линка по-долу, но щом казваш?!BO написа:Има, има такъв двигател.Отново е с абревиатура JTD не е GTD
Както казах, Нино, в годината 2001-ва от нашето десетилетие, двигателя монтиран във Фиат Марея се променя.От стандартния JTD105, стават два двигателя - JTD100 и JTD110.Излизат тези двигатели на пазара с цел да отговарят на Евро3, като предишния както съм споменавал не отговаря на Евро3.А разликата между 100кс и 110кс е в променливата геометрия на турбината.Другата разлика е в управлението на двигателя.При JTD105 - най-широко разпространения е EDC15-C5. При следващата модификация, стават с управление EDC15-C7Надявам се с това вече да се запомни разликата между тези 3 модификации
Аз може би от форума съм най-големия фен на JTD
Ако някой има информация (съвети) които са му нужни да казва.Ако някой има много специална информация, която може би не я знам, моля, споделете я с мен!
http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineБих се изразил почти като теб:"Надявам се да се запомни този линк"... най-сетне... мушнете си го във "ФЕЙВЪРИТО"И още нещо, би ли ми обяснил как двигател 1.9 DS, атмосферен, на старото ми Пунто покрива нормите ЕВРО 3 още от 1999г,а тези "джей-те -дета" не щат? Май много народ "споделя" информация с теб за тях?
Пропускаш моя бре момко, 120 кс, може би той е най-икономически значимия за концерна щото се слага в една камара марки и модели.1.9, 120 кс, 280НМ.От 105 до 120кс са с 8 клапана,останалите са шиснаесетки!nasty написа:Вярно има и на 2.4 им е интересно на фиат са 130 алфи 136 после май на мареа не се слага 140 алфите са 140 после 150 та 175 накрая....а 1.9 105 110 140 и 150 сега последните...SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ами добре.Аз не карам никой да вярва на това за двигателите.Който иска да разбере истината, да се разрови по-дълбоко, а не да спира само на една статия.Просто казвам фактите какви са. Който иска да вярва, който иска не. Въпрос на личен избор.И да не забравяме, че статиите в уикипедията са от "прости" хора като нас, написали, проверени до някаква степен и след това поместени и достъпни за другите хора.Аз дори им знам разликата в управлението, пък не го виждам това къде се пише в уикипедиятаNino написа:Нещо съм по-склонен да вярвам на линка по-долу но щом казваш?!
http://en.wikipedia.org/wiki/JTD_engineБих се изразил почти като теб:"Надявам се за се запомни този линк"... най-сетне... мушнете си го във "ФЕЙВЪРИТО"
За 1.9JTD се сещам за следните варианти на мощност при различните модели автомобили от Фиат групата:80; 85; 100; 105; 110; 115; 120; 126(водят го 130); 130; 140; 150; 180; 190 (последните два не знам още в коя кола се монтират - само съм чел за тях!)За кубатура на JTD двигател се сещам за следните (не всички са произведени от Фиат):1.3; 1.9; 2.0; 2.2; 2.3; 2.4; 2.8Надявам се да съм бил възможно най-изчерпателен, точен и без грешки!
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да, някои се произвеждат от италианската VM motori http://www.vmmotori.it/en/01/00/index.jspSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Здравей те! Хубава тема сте избрали. Ще се опитам и аз да кажа нещо по темата. Опитах да сравня трите мотораJTD 100,105,110 к.с. от информацията която е в AUTODATA2006.За съжаление разлики не открих и за това ще изкажаличното си мнение.Електрониката прави чудеса,за мое съжаление не се чуствам комфортно когато немога да контролирамнещата.Електрониката не е моята стихия.
Коментар
-
Да абсолютно си прав.В кубическите сантиментри 1910 има мощности от 60 до кажи речи 200кс.По интересна тема би била за сметка на какво, на какъв ресурс са тези мощности!?specialista написа:Здравей те! Хубава тема сте избрали. Ще се опитам и аз да кажа нещо по темата. Опитах да сравня трите мотораJTD 100,105,110 к.с. от информацията която е в AUTODATA2006.За съжаление разлики не открих и за това ще изкажаличното си мнение.Електрониката прави чудеса,за мое съжаление не се чуствам комфортно когато немога да контролирамнещата.Електрониката не е моята стихия.
Какъв е ресурсът на един 1248 куб.см двигател с мощности 70, 75 и 90 кс?
Говорим за дизели, нали?
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Всичко идва за сметка на новото хилядолетие
Живеем в съвременни времена -> технологии, материали и т.н.Науката напредва, няма как.Аз бих се качил в някакво 1000 см3 дизелче, имащ мощност 600кс при 3000 оборота и въобще няма да питам от къде са излезнали, а само бих се радвал
"Напред науката е слънце", както се казваше...
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
За новите команрейл мотори(по принцип за всички такива) не се притеснявам ама изобщо за ресурса на мотора.Тези машини се въртят толкова плавно и с такава грация ,че чак да им завидят бензинките.Старите нафтови печки дрънчаха като цинкови кофи на паваж и пак изкарваха по 500000 км.Изобщо новите машини са ВЪРХА ,но не и по джоба ми
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар