Наскоро си купих fiat marea td 125 , като го купих беше перфектен. Сега трака на ниски обороти. какъв може да ми е проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тракане при ниски обороти при Мареа 125TD
Collapse
X
-
Когато е на ниски обороти двигателя тресе повече. Особено рано сутрин, например на мен лично ми трака рано сутринта, като го запаля. И не бих казал тракане, а аз го чувам като свирене и мисля, че идва от някоя от ролките на обслужващият ремак. При повторно палене, тракането е по слабо и дори по -някой път не се и чува. Както казва ВО трябва да установиш горе-долу от къде идва. Също така трябва да се вземе на предвид и това, че на дизелите двигателите са с по -големи вибраций от тези на бензиновите коли.
Коментар
-
Re: ТРАКАНЕ ПРИ НИСКИ ОБОРОТИ ПРИ МАРЕА 125TD
Да си кажа и аз! Звучи ми познато и може би защото и аз съм със същият автомобил!Да ти кажа при мен как е. Още когато я взех ми направи впечатление, че нещо дрънчи от дясно при предната гума и това се случваше когато загрее двигателя. Попитах в един сервиз и ми казаха, че шума е от веригата на маслената помпа. После в друг сервиз ми казаха, че нямам верига на помпата. Бях и в Ямбол при хит-ко. Там се оказа, че имам пукната някаква ролка от тези на пистовия ремък, която след като я смениха дрънченето изчезна, но тракането при загрял двигател си остана. Веднъж си направих експеримент и на канала в един гараж запалих двигателя и зачаках. Щом започна да загрява се мушнах отдолу и чух, тракането, което се усилваше и то беше от долната част на двигателя. До ден днешен не знам имам ли верига на маслената помпа или нямам! Иначе нормално при първоначалния старт да работи по твърдо двигателя. Но и при мен когато е на скорост и на по-високи обороти тракането се губи, изключа ли от скорост се усеща тракането.ziias написа:Наскоро си купих fiat marea td 125 , като го купих беше перфектен. Сега трака на ниски обороти. какъв може да ми е проблема.Fiat Marea 2.4 TD
Коментар
-
От това което успях да изровя от ръководствата засега на 1,2 двигатела Браво и Брава маслената помпа се задвижва от коляновия вал не от верига.При 1,6 двигатела се задвижва пак от коляновия вал но с верига.Продължавам да търся инфо за останлите бензинови двигатели и няй вече дизелите.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Не знам от какво точно е тракането, но при всички 5-цилиндрови бензинови и дизелови Фиат/Ланча/Алфа двигатели (това са 2.0 20V, 2.4 20V, 2.4 TDs и 2.4 JTD) маслената помпа се задвижва от верига. Даже е една и съща и е взаимозаменяема при дизеловите и бензиновите двигатели.Със сигурност маслена помпа от Фиат Браво HGT и Ланча Капа 2.0 20V става на Ланча Капа 2.4 TDS - пробвано е :DTornado написа:От това което успях да изровя от ръководствата засега на 1,2 двигатела Браво и Брава маслената помпа се задвижва от коляновия вал не от верига.При 1,6 двигатела се задвижва пак от коляновия вал но с верига.Продължавам да търся инфо за останлите бензинови двигатели и няй вече дизелите.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Веригата не може да се смени, нито да се обтегне, тя се движи по едни пластмасови канали. Сменя се цялата помпа. Струва ~600 лева, лошото е че никой не я държи на склад и се чака минимум 2 седмици. За щастие се намират помпи на старо от 2.0 20V мотора от блъснати и блокирали Бравота. Отделно, за да се смени, се разглобява половината двигател, а при някои модели даже трябва да се вади от коша.Ето как изглеждаsnk1 написа:ами да кажа и на моита като загрее се чува тракане.Аз сам с2.4жтд.Някои сменял ли е такава верига и колко излиза този ремонт.Какво се разглабя само картера или по дебело.А някакав обтегач или успокоител няма ли
Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Това е точния отговор на загадката с тракането! Ремонта е много цифра както каза колегата. За щастие смените ли я после забравяте за нея.pinko написа:Веригата не може да се смени, нито да се обтегне, тя се движи по едни пластмасови канали. Сменя се цялата помпа. Струва ~600 лева, лошото е че никой не я държи на склад и се чака минимум 2 седмици. За щастие се намират помпи на старо от 2.0 20V мотора от блъснати и блокирали Бравота. Отделно, за да се смени, се разглобява половината двигател, а при някои модели даже трябва да се вади от коша....snk1 написа:ами да кажа и на моита като загрее се чува тракане.Аз сам с2.4жтд.Някои сменял ли е такава верига и колко излиза този ремонт.Какво се разглабя само картера или по дебело.А някакав обтегач или успокоител няма ли
Коментар
-
И аз да се включа- несъмнено тракането е от веригата на помпата. За ремонт- не става- вече бракувах една тракаща маслена помпа. Веригата в заводски условия се монтира последна и е занитена- не подлежи на смяна.Имайте в предвид че на 2-3 ланчии капи тази верига се скъса- на една бензинова в движение и омаза мотора, на една дизелова на стартер, но колегата я хвана веднага- не му е угаснала лампата за маслото.Така че е добре да се помисли за това- аз също мисля, че и аз съм с турбо петак.Fiat Ducato 2.5D
Lancia Kappa 2.4TDS
Коментар
Реклама
Collapse

ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава

Коментар