nsn комън рейла в CDI е същият като този във Фиата. Проблема е че впръскванията трябва да се правят в точно определен момент от движението на буталото. Когато мотора е с ремък неговите зъби са много ситни, не се разтяга и можеш да си сигурен, че буталата и клапаните са синхронизирани винаги точно. При веригата звената са много по-големи от зъбите на ремъка, с времето се разтяга и се износват зъбните колела. Това води до по-лошо газоразпределение, което при дизел с изцяло механично управление /200D примерно/ няма такова значение, но тук не е така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизелите на Fiat
Collapse
X
-
ако всеки си сменява веригата на 200000км както ремъка на 50-60000км няма да има проблеми с разтягане и тем подобнитова е все едно да кажеш че всички двигатели с ремък са боклуци понеже не могат да искарат 500000км без смяна на ремъка както тези с веригаilko-gd написа:nsn къмън рейла в CDI е същият като този във Фиата. Проблема е че впръскванията трябва да се правят в точно определен момент от движението на буталото. Когато мотора е с ремък неговите зъби са много ситни, не се разтяга и можеш да си сигурен, че буталата и клапаните са синхронизирани винаги точно. При веригата звената са много по-големи от зъбите на ремъка, с времето се разтяга и се износват зъбните колела. Това води до по-лошо газоразпределение, което при дизел с изцяло механично управление /200D примерно/ няма такова значение, но тук не е така.Bravo 1.9d 97г
Коментар
-
ilko-gd написа:nsn комън рейла в CDI е същият като този във Фиата. Проблема е че впръскванията трябва да се правят в точно определен момент от движението на буталото. Когато мотора е с ремък неговите зъби са много ситни, не се разтяга и можеш да си сигурен, че буталата и клапаните са синхронизирани винаги точно. При веригата звената са много по-големи от зъбите на ремъка, с времето се разтяга и се износват зъбните колела. Това води до по-лошо газоразпределение, което при дизел с изцяло механично управление /200D примерно/ няма такова значение, но тук не е така.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
BO написа:Стилото като има повече тампони на двигателя да не би да е най-въбрацоустойчивото чудо на планетата.
А на БМВ-то като двигателя ми виси на 2 тампона к’во правим? Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
баварката повече ли вибрира от стилото ?само 2 букви от мен - 1Zilko-gd написа:Аз хубав двигател на немска кола не съм видял до сега.Най-голямата скръб са двигателите на VW, абсолютен боклуки аз дори на Капа, дори на Либра, дори на GT159 не мога да коментирам.За справка едно дръгливо , нисък клас пежо 206 хди няма грам вибрация в купето.Airfan написа:Момчета, то и гроздето е кисело. Айде по-сериозно и да не сме чак такива сектанти. С риск да ме оплюете, но аз фиат дизелов без абсолютно никакви вибрации в купето не съм виждал.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Спорът ми се вижда малко безмислен - затова избягвам раздела ...дизели ...Проблема при всички модели и марки идва от ЕВРО 3,4,5,...12.Съвсем скоро ще е забранено дори да си отвориш капака на колата - 200 000 км. и я хвърляш.Няма ремонт защото неможе да влезе в ЕВРО ...Който си купува дизелови печки на 500 000 км. сам си е виновен /какво очаквате от тях ? / Скъпи части, скъпа подръжка , скъпа нафта .... пропуснах ли нещо ?
Коментар
-
Ти представяш ли си?! Аз не съм виждал комън рейл двигател с по-голяма вибрация от на Стилото. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05emzo написа:
баварката повече ли вибрира от стилото ?Не съм съгласен. До сега не съм виждал дизелов автомобил, който да не усетиш вибрация в него. Не говорим за случаи като при Стилото да я виждаш, а просто да я усещаш.Имах невероятния шанс да се повозя малко и в най-новия дизелов двигател на БМВ, онзи, гадния с верига, където не може да му направиш прецизно управлението на впръскване, защото е със зъбни колела и с 3 турбини, та и в него се усещаше вибрацията.Един колега преди 1 месец си купи чисто нова Фиеста, бензинова. Ако трябва да ги сравняваме по този показател разликата е космическа. Вътре на празен ход двигателя почти не се чува. Не говорим за вибрация. Ако не е нощ а ден, то може да разбереш, че двигателя работи само по оборотомера по нищо друго. Ама като вдигнеш 120км/ч и ти надува главата. Ама пак отиваме в друг разговор.До сега не съм се качвам само (не само де, но говоря за повечето разпространени модели) в дизелова С-класа, но се съмнявам и там да не може да усетиш вибрацията.@ilko-gd, колега, я ми обясни като 1.8 бензинов двигател на Фиат си управляват предваренията и точката на впръсане на горивото по 3 белега на коляновия вал как става цялата работа? Как с 3 белега може да се постигне 1 градус точност? Аз при 3 белега на 1 оборот виждам 120 градуса възможност на грешка, ти за някакъв брой зъби си се захванал.А ако още малко си напънеш мозъка и помислиш, че зъбите нямат нищо общо е друг въпрос. Ако ангренажните колела бяха само с 2 зъба мислиш ли, че не може да се прецезира запалването? Yellow_Flash_Colorz_PDT_06emzo написа:За справка едно дръгливо , нисък клас пежо 206 хди няма грам вибрация в купето.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ами не, не може. Ангренажният ремък е с много по-малки зъби от веригата и както казах не се разтяга. Защо е по-точно газоразпределението...Аз за мен съм си напънал мозъка достатъчно, имал съм и С-класа 220 ЦДИ, сега имам 1.9 JTD и повярвай не е случайно. Фиатският мотор е класи над този на Мерцедес. Разбира се това съм си го преценил за мен, не значи че ще спрат да ги карат Мерцедесите. Ем си знаех да не засягам немската секта във форумаBO написа:А ако още малко си напънеш мозъка и помислиш, че зъбите нямат нищо общо е друг въпрос. Ако ангренажните колела бяха само с 2 зъба мислиш ли, че не може да се прецезира запалването? Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Напълно подкрепям. Карал съм Пежо 307 2.0 HDI на 130 000 км и вътре грам вибрация не се усеща по волана. А според техниците в пежо му били за смяна тампоните на двигателя.Сега ни купиха една Шкода Йети- чисто нова на 20 км я докараха и има вибрации по волана се усещат, даже и отзад в по седалката при потегляне.emzo написа:За справка едно дръгливо , нисък клас пежо 206 хди няма грам вибрация в купето.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Щтом твърдиш, че прецизността на газоразпределението произтича от стъпката на зъбите, явно не си си напънал мозъка достатъчно, да не казвам по-груби думи.Явно спор с теб е безсмислен.Поздрави.ilko-gd написа:Ами не, не може. Ангренажният ремък е с много по-малки зъби от веригата и както казах не се разтяга. Защо е по-точно газоразпределението...Аз за мен съм си напънал мозъка достатъчно, имал съм и С-класа 220 ЦДИ, сега имам 1.9 JTD и повярвай не е случайно. Фиатският мотор е класи над този на Мерцедес. Разбира се това съм си го преценил за мен, не значи че ще спрат да ги карат Мерцедесите. Ем си знаех да не засягам немската секта във форумаBO написа:А ако още малко си напънеш мозъка и помислиш, че зъбите нямат нищо общо е друг въпрос. Ако ангренажните колела бяха само с 2 зъба мислиш ли, че не може да се прецезира запалването? Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар