да така е,но как да стигна до него акто нее удобно,можеби отдолу,ако се бракне
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дизелово гориво
Collapse
X
-
Откъдето успееш - отдолу, отгоре... Само преди това го източи от пробката, да не се олееш като го развиеш. Ако все пак не успееш да го развиеш - сваляш 3 кабела, 3 маркуча, развиваш планката която го държи, тяе на 2-3 гайки, и чак после го развиваш вече като ти е удобно да захванеш извън колата
На новия задължително затегни пробката ! Да няма после - изтекоха ми 30 литра...После като палиш - даваш контакт, и изчакай да чуеш цъкане на реле откъм жабката, след около 10-15 секунди след контакт. Тогава вече можеш да палиш спокойно.
Коментар
-
Няма защо да помпиш ... така с нищо не помагаш за напълването на филтъра. Помпата дето е в резервоара ще напълни филъра. Даваш на контакт и ще чуеш как релето на помпата включва и след около 5 сек. се изключва ... изключваш от контакт, чакаш около 5-10 сек. и пак даваш на контакт ... и така 5-6 пъти. Може да развиеш малко щуцера за излизащата нафта за да излезе по-лесно въздуха от филтъра. После вече правиш опит да запалиш. Така минимално мъчиш акумулатора, който в тия студове не е добре излишно да се тормози ... Ре.: Релето за помпата е зад/над жабката ... в тази област трябва да чуеш кога включва/изключва. Друг лесен начин е като подадеш +12 волта на ел.мотора помпата и така помпата да повърти поне половин минута за да може да напълни филтъра. Но този начин аз го ползвам когато искам да проверя дебита на помпата за да знам дали е в добро състояние. Също може да се провери и дали филъра е задръстен или още не му е времето за смяна. Ре.: Преди сменях горивен филтър заедно със смяната на маслен/въздушен/поленов филтър и масло. Сега, откакто пълня само от една бензиностанция, сменям горивен филтър на 40-50 хил. км. ... макар че като го пробвах от чисто любопитство, намаляването на дебита на помпата като нафтата минава през стария филтър беше малко ... т.е. все едно че минава през почти нов филтър.** Извинявай за уголемените букви в цитата, ама толкова грешки накуп ми дойдоха в повече.danzel-jtd написа:Мерси за отговора.Значи помпата сама ще напални филтара с нафта понеже е електрическа.Гледах един как си го смени на една Ланчия (беше му на доста удобно място,филтъра)и като даваше на контакт помпаше педала за гаcта като лут,за да напални филтъра.
Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
Коментар
-
Всеки може да помисли дали да зарежда на утвърдена горивостанция, или да сипва нафта "на черно" .Снимката ми преедостави колега от форума, който се съгласи в личната ни комуникация, че мога да кача снимката.Туба за нафта - 20 лева.Фуния - 5 лева.Литър нафта "на черно" - 1 лев.Да си видиш common-rail-дюзите на чисто новата кола на 9 месеца, в такъв вид - БЕЗЦЕННО !За всичко останало има мастъркард...Един колега написа:[22:55:58]..... каза: moje ti da q slojish
Коментар
-
Подари ми балдъзката 50 кила нафта, че си продаде дизеловото ауди А3, та с въпросната нафта, която уж била от "сименсите" (модерните комън-рейл локомотиви) сутрин паля чак след 2-3-4 секунди въртене и колата яко придрусва през това време, щото се опитва да запали, ама нестава....пп. тя си карала 1-2 години с тая нафта и нямала никви проблеми, само дето сега като чета теми за локомотивна нафта...и разбирам че я оцветяват в червено, а тая си беше жълто зеленикаква. Разхода не съм го засичал, но ми се чини че я лапа доста бързо и я няма познатата динамика.
Коментар
-
Предполагам се сещаш, че дюзите на локомотивите са с отвори на разпръсвачите с различен диаметър и силно ме съмнява да са комън рейл. Нафтата за локомотиви е една и за новите и за старите. Ти си прави изводите какво причиняваш на колата си.Pakidanski написа:Подари ми балдъзката 50 кила нафта, че си продаде дизеловото ауди А3, та с въпросната нафта, която уж била от "сименсите" (модерните комън-рейл локомотиви) сутрин паля чак след 2-3-4 секунди въртене и колата яко придрусва през това време, щото се опитва да запали, ама нестава....пп. тя си карала 1-2 години с тая нафта и нямала никви проблеми, само дето сега като чета теми за локомотивна нафта...и разбирам че я оцветяват в червено, а тая си беше жълто зеленикаква. Разхода не съм го засичал, но ми се чини че я лапа доста бързо и я няма познатата динамика.
Коментар
-
Май бълдъзката добре те е врътнал/аPakidanski написа:Подари ми балдъзката 50 кила нафта, че си продаде дизеловото ауди А3, та с въпросната нафта, която уж била от "сименсите" (модерните комън-рейл локомотиви) сутрин паля чак след 2-3-4 секунди въртене и колата яко придрусва през това време, щото се опитва да запали, ама нестава....пп. тя си карала 1-2 години с тая нафта и нямала никви проблеми, само дето сега като чета теми за локомотивна нафта...и разбирам че я оцветяват в червено, а тая си беше жълто зеленикаква. Разхода не съм го засичал, но ми се чини че я лапа доста бързо и я няма познатата динамика.
Локомотивната нафта е бяла!Червена е нафтата за селско стопанство!Жълта оцветяват за бензиностанциите.Това се прави, за да се знае на коя какъв акциз да се начисли
Относно паленето ... сам си направи извод защо е станало така ...Убеден съм, че и тази А3 не е карала с нея, а са те врътнали
TDI-то е доста чувствително на нафта, както е CR
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Са като се замисля..тя балдъзката си купи нов акумулатор наскоро, че трудно палеше..и те са го отдавали на него, а веднага след това се появи купувач и я зе колата..проблема явно си е бил в нафтата а не в батерката
пп. надявам се от 50 кила бълвоч, да не се случи и на мойте разпръсквачи нещо подобно...
Коментар
Реклама
Collapse







Коментар