tyson написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормална ли е тази температура Фиат Браво 1.9 JTD?
Collapse
X
-
Не работи постоянно!Включва се когато трябва.Примерно ако съм на климатик и съм карал по-продължително (не в задръстване) НЕ работи.Като спра и след има няма 1 минута се включва.A20DTHЖТД ама не баш
1NZ−FXE; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
sev написа:при мен работии би трябвало да работи като се замисляне само да охлажда радиатора, но и кондензатора на климатикаКогато е включен климатика перките не работят постоянно
Ако не вярваш може да пробваш - включваш климатика, затваряш вратите и излизаш да пиеш една кола на жегата. След 5-6 мин. сам ще се убедиш в думите ми
Доста коли съм карал (стари, нови, италянски, френски, немски и т.н.) с климатици и всичките работят на един и същ принцип.
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
колеги, малко ще оффтопна но имам едно бързо въпросче, докато карах бравото извън града - 350кг багаж и клима по Хемус на връщане към софия, мощността беше прилична, но само с педал до ламаринатата в такива периоди, на нагорнище - температурата отиваше даже до 3 чертички над средата, на вас случвало ли ви се е?и другото, което забелязах - по нанадолнище, на пета скорост, като дръпнеш педала на газта изцяло, температурата пада хипер много. ТОВА МЕ ПРАВИ СИГУРЕН, че гориво не се вппръсква и така само се икономисва
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Чел съм, че такива резки промени в температурата не са много полезни да дизеловия мотор и в частност главата, подложена на резки температурни разлики.Умната в жегите ей!Газ до ламарината, пук главичка и после "ОЛЕЛЕ МАЛЕ" , "КИФТЕТАТА", "МОЛЯ КАЖЕТЕ КОЛКО СТРУВА...." и "КОЙ СЕРВИЗ Е НАЙ-ДОБЪР?" !Гадно Уотсън, да избиеш едно-две комплексчета с машината! Разбира се, АКО ИМА НЕЩО НЯМА НИЩО, да не ми се разсърдите!!!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
sev написа:можено не съм забелязал моята да спиравъпреки че термостата ще си свърши работата, докато кондензатора няма какво да го охладиСега: Пунто 1,7 ТД ЕЛХ
Преди: Браво 1,6 16в SX
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:колеги, малко ще оффтопна но имам едно бързо въпросче, докато карах бравото извън града - 350кг багаж и клима по Хемус на връщане към софия, мощността беше прилична, но само с педал до ламаринатата в такива периоди, на нагорнище - температурата отиваше даже до 3 чертички над средата, на вас случвало ли ви се е?и другото, което забелязах - по нанадолнище, на пета скорост, като дръпнеш педала на газта изцяло, температурата пада хипер много. ТОВА МЕ ПРАВИ СИГУРЕН, че гориво не се вппръсква и така само се икономисва
blato написа:sev написа:можено не съм забелязал моята да спиравъпреки че термостата ще си свърши работата, докато кондензатора няма какво да го охлади
Коментар
-
Nino написа:Чел съм, че такива резки промени в температурата не са много полезни да дизеловия мотор и в частност главата, подложена на резки температурни разлики.Умната в жегите ей!Газ до ламарината, пук главичка и после "ОЛЕЛЕ МАЛЕ" , "КИФТЕТАТА", "МОЛЯ КАЖЕТЕ КОЛКО СТРУВА...." и "КОЙ СЕРВИЗ Е НАЙ-ДОБЪР?" !Гадно Уотсън, да избиеш едно-две комплексчета с машината! Разбира се, АКО ИМА НЕЩО НЯМА НИЩО, да не ми се разсърдите!!!
просто си нямаше мощност и за това, чак там долу ме чуваше :D иначе не съм го охлаждал от три чертички над до 4 чертички под, то няма и начин, от три чертички пада до средата, повече не може, а при спускане на пета за около 2-3 минути сигурно пада до 4 чертички под средата, наистина е доста и не знам как да си го обясня, освен с липсата на горивни процеси, както и да е, ще внимавам малко повече, вече знаейки това... Благодаря за инфото!
а и в друго нещо се обедих - резервоара е 50л, не може да е 60...(спомням си, че имаше много спорове и така и не разбрах колко е) :D
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
Това спадане на температурата по наклон и/или енерция не трябва ли да се компенсира от термостатаТя може да падне, но малко
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Dodo 155 написа:Това спадане на температурата по наклон и/или енерция не трябва ли да се компенсира от термостатаТя може да падне, но малко
пп извинявам се на колегата, за спамта в темата му, не исках да пускам нова, защото има общо с тази
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
BEX---GT---TDi написа:Dodo 155 написа:Това спадане на температурата по наклон и/или енерция не трябва ли да се компенсира от термостатаТя може да падне, но малко
пп извинявам се на колегата, за спамта в темата му, не исках да пускам нова, защото има общо с тази
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар