Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Индикация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Ka3BaM написа:
    Здравей отново ВО и мерси за бързото отреагиране значи това ограденото където пише модул немам казанчето за речноста ми е по надолу а другото заграденото по малко кръгче имам и то ми бажикаше от ония дни та за това и май съм се объркал а между другото другото малкичкото което е пак заградено какво е и за какво служи?
    Ами щом нямаш заграденото в дебел червен кръг - нямаш АБС, което много ме учудва.Това което ти е "бажикаше" е управлението на ЕГР клапана и е нормално да се държи така.БО - не си съвсем прав. Никога не съм имал проблем с нивото на маслото в картера и никога не съм виждал да ми пресветва лампата за ниво, до момента когато поради смена на картера този датчик не е вързан и мига при запалване.

    Коментар


      #17
      Благодаря ви и мен много ме учудва зашо нямам но и едно приателче е със брава не като мен с браво същия двигател съшата година и той няма абс

      Коментар


        #18
        1115 написа:
        БО - не си съвсем прав. Никога не съм имал проблем с нивото на маслото в картера и никога не съм виждал да ми пресветва лампата за ниво, до момента когато поради смена на картера този датчик не е вързан и мига при запалване.
        Ами има много логично обяснение. Ако датчика, който се намира в картера е развален - тоест постоянно все едно има масло естествено, че като го откачиш ще светне, ама ако е закачен и си контактува нормално ПОСТОЯННО, тогава няма как да разбереш.Нарочно както казвам съм си правил експеримента това с гасненето и веднага след 0.5-1 секунда да запалиш колата и на всички, явно на които е работило това нещо е сработвало.Та това от мен аз съм го пробвал, защото отначало се бях притеснил, защото не знаех как точно работи, ама след това вече като разбрах съм си спокоен.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #19
          Ka3BaM написа:
          Благодаря ви и мен много ме учудва зашо нямам но и едно приателче е със брава не като мен с браво същия двигател съшата година и той няма абс
          Изречението няма смисъл ,а също имаш възможност да си редактираш грешките.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #20
            Tornado написа:
            Ka3BaM написа:
            Благодаря ви и мен много ме учудва зашо нямам но и едно приателче е със брава не като мен с браво същия двигател съшата година и той няма абс
            Изречението няма смисъл ,а също имаш възможност да си редактираш грешките.
            Тоз потребител го е хванал "синдрома на ключаря"! Колкото и да се опитваш да го вразумиш все ще е без резултат. Докато бях модератор в борбата си с правописа във форума (поне на някакво средно ниво) бях наричан, как ли не... Няколко колеги така и не се научиха да пишат, а други апострофираха "е тука да не сме даскало бре?".у
            Frontera Sport, X20SE март 1998

            Коментар


              #21
              Жалко,че не мога да снимам поради това че ми я няма колата тук при мен.Колеги снимайте му на колегата подробно всичко.От два дни насам тази тема постоянно ми излиза като нечетена нищо друго.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #22
                Не знам какво става но не съм искал така да излезе зареди мен да се вдига толкова тандардия оставете я тази тема вече разбрах за какво става и вервам на БО какво казва и мисля че е прав!

                Коментар


                  #23
                  Я малко UP...Тия дни като ми сменяха ремък ролка и шайба на алтернатора, при подаването на контакт за пробното запалване, лампата за ниво започна да мига, като никога преди това не е мигала, светела или нещо подобно, след първоначалния тест. Понеже мига 30 секунди, 60 пъти, което според книжката означава понижено ниво на маслото, да ви питам - някой някога виждал ли я е да мига, и каква е логиката на мигане? Далие възможно датчика да е бил откачен, и затова да мига лампата? При откачен датчик, или при късо съединение, мига 4 пъти , пауза 2 секунди, пак 4 пъти, пак пауза, и така цикъла се повтаря 10 пъти в продължение на 30 секунди. Ако нивото спадне под допустимия минимум, лампата светва постянно за 30 секунди.Та въпросът ми е някой някога виждал ли е някое от трите вида светения на лампата, и каква е била причината, и дали това мигане което виждам е единствено и само за понижено ниво, а не означава примерно и откачен датчик? Също - къде точно се намира датчика, има ли лесен достъп до него, може ли да се провери с пипане дали не е откачен?Ако приемем че от мин. до макс. на щеката са 100 е-ци, в момента маслото ми е на около 25-30/100. При последната смяна наляха около 4.400-4.450 мл масло (при 4.900 по книжка), и показанието беше на около 50/100 от щеката.

                  Коментар


                    #24
                    хехех , много са ви здрави жтд-тата бе, на никой не му е харчило масло, и никой не знае подробности за лампата.

                    Коментар


                      #25
                      Оги, при мен понякога е мигала, въпреки че съм имал масло. Гледам винаги да е малко под максимума, а и моята за една смяна на маслото харчи около половин сантиметър от щеката. Мигането се получава ако съм карал колата, загася я и след 3-4 минути я запаля. Мигането май беше 2 бързи мигания и после пауза, но не съм много сигурен. Това ми се е плучавало 5-6 пъти за една година. Опитвал съм това за което е писал ВО и мига по същия начин.
                      FIAT Bravo JTD GT '99

                      Коментар


                        #26
                        При мен за момента спря да мига, значи маслото се е регенерирало vsd - описаното от теб мигане е симптом за отворена или окъссена верига, прдвид това че не винаги ти мига, вероятно понякога има лош контакт към датчика, ако някога ти вдигат колата на канал, иамй го предвид да го погледнеш А кората?

                        Коментар


                          #27
                          ОК, ще погледна Оги Относно кората - там си е. Поне за сега PS: Ако маслото продължи да ти се регенерира, имам няколко прази тубички от Selenia WR. Можем да почнем сериино производство
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #28
                            Колеги,като си говорите за мигане и мойта взе да мига тия дни.За първи път ми се случва.Мига 2 пъти бързо после лека пауза и пак.Около 10-12 цикъла така.Нивото на маслото е ок-малко под максимума.Ко става иди разбери.

                            Коментар

                            Working...
                            X