Аз имам Фиат Мареа Уикенд с мотор 1.9TD 100 и като я вкарам във високи обороти стига до 4000об. и турбо ефекта изчезва(да не кажа че повече от 4300 оборота неще да развие).При вас как е?Скоро(преди седмица) я взех и тея дни ще ходя да и сменям ремъци филтри и тн.Да не би да има запушен някой филтър?Но при положение че до 4хил.об. върви перфектно защо после умалява немога да разбера?Айде сега сте вие Помагайте!Предварително благодаря на отзовалите се
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко оборота ви развиват 1.9ТД двигателите?
Collapse
X
-
Еми затова и аз питам де щото незнам а съм гледал само клипчета а там има разлика.Ето вижhttp://vid.data.bg/fxldf7zw?ct=sim#vidsev написа:ами толкова колегатова е дизел все пак :D>>JDM<<
Коментар
-
Да де ама клипчео е Браво JTD което е по- малка кола с по- мощен двигател ... да не говорим за предимствата на Common Rail пред обикновенния дизел - има изписано доста във форума по тематаrollin написа:Еми затова и аз питам де щото незнам а съм гледал само клипчета а там има разлика.Ето вижhttp://vid.data.bg/fxldf7zw?ct=sim#vidsev написа:ами толкова колегатова е дизел все пак :D
Коментар
-
Аз да си кажа - мойта съм я вкарвал до към 5300-5400 оборота
(това говорим за 1-ва и 2-ра скорост, защото на 5-та при тези обороти няма да може да стигне 360 градусовия скоростомер
)п.п. Само да спомена, да не стане заблуда, че говоря за JTD двигател.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
rollin написа:Благодаря Vladim точно това ме интересуваше кратко и ясно......ми така е докато свикна на дизел......
Свикването отнема доста време. Първо защото колата е дизелова и второ заради турбото... На мен ми отне два-три месеца докато и свикна. А я да те питам-имаш ли климатик/климатроник? При мен моторът се натоварва доста, когато работи компресора на климатроника... Осезаемо се усеща при движение в града. Случвало ми се е колата да ми гасне при тръгване.
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
За смях си е!Sven написа:И аз така докато свикна с дизела, в началото не ми харсваше и си мислех, че колата не върви
. При мен климатика не оказва влияние, обаче се осеща като загрее до 90 градуса и се включат перките. Незнам дали интеркулера тогава се вкл. или работи посточнно (не се смейте) ,но смуче много яко и охлажда за някакви секунди.Между другото интеркулера за какво е, за студения въздух за турбото или?
Интеркулерът не е нищо повече от един радиатор, предназначението на когото е да охлажда въздуха постъпващ в турбото.По-студен въздух, по-голямо количество постъпващо в турбото.Това е, друго няма!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар