Колеги, днес докато чакахме едни приятели с Пунтото и реших да отворя капака след 2 седмично каране да го видя как е.Учудващо добре - няма от никъде теч, но едно нещо не разбрах.Подгряващите свещи и 4-те са на една обща шина - твърда. Съответно до нея трябва да идва кабел, който да и подава напрежение, за да захрани свещите. Поне 5 пинути гледах за кабел закачен върху шината, но не намерих такъв. За да захрани и 4-те свещи, съответно кабела трябва да си е дебел и трябва да се види , да ама не.Къде трябва да стои закачен кабела върху шината, за да го загледам по-подробно.Не бръкнах с ръка да опипам цялата шина, защото тъкмо излизах и не исках да се цапам
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Подгряване на Пунто ТД - как?
Collapse
X
-
По радиовълни става! Нали не ми се сърдиш за оффтопика, но това което казваш е невъзможно, просто не си довидял.В момента не работи download секцията за да си свалиш "мануала" за ТИПО/ТЕМПРА, там бяха дадени и дизеловите двигатели, които хората споменават, че конструктивно са аналогични... става дума за 1.9 и 1.7.Та от въпросното четиво е видно.Сега да си чертаем картинки за "последователното и паралено свързване на консуматори" не върви, все - пак материята се учи в седми клас на общообразователните училища!
Оценявам загрижеността ти, но ако ми дадеш знак темата ще я изтрия като крайно... не знам, ти сложи думата, мен ме е срам.Но да стои в раздела още повече ме срам!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
леле човек да не пита нещо и да не му се обясни.. д..ба мама му стара...ебах го нали за тва е форума се обяснява... ма материята се учи веднага кат си купи кола.. са да му се обяснява невърви...Nino написа:
По радиовълни става! Нали не ми се сърдиш за оффтопика, но това което казваш е невъзможно, просто не си довидял.В момента не работи download секцията за да си свалиш "мануала" за ТИПО/ТЕМПРА, там бяха дадени и дизеловите двигатели, които хората споменават, че конструктивно са аналогични... става дума за 1.9 и 1.7.Та от въпросното четиво е видно.Сега да си чертаем картинки за "последователното и паралено свързване на консуматори" не върви, все - пак материята се учи в седми клас на общообразователните училища! 
Коментар
-
Да, на теб може да се обяснява... на човек с 56 мнения във форума.Но, на човек с близо 800 мнения и имал 5 италианки е по-така.... така, че не се впечатлявай много, а чети...ще ти е от полза!!! "Мълчанието е злато", виж ако не си алчен е друг въпрос!siniq-bega4 написа:леле човек да не пита нещо и да не му се обясни.. д..ба мама му стара...-цензурирано- го нали за тва е форума се обяснява... ма материята се учи веднага кат си купи кола.. са да му се обяснява невърви...Nino написа:
По радиовълни става! Нали не ми се сърдиш за оффтопика, но това което казваш е невъзможно, просто не си довидял.В момента не работи download секцията за да си свалиш "мануала" за ТИПО/ТЕМПРА, там бяха дадени и дизеловите двигатели, които хората споменават, че конструктивно са аналогични... става дума за 1.9 и 1.7.Та от въпросното четиво е видно.Сега да си чертаем картинки за "последователното и паралено свързване на консуматори" не върви, все - пак материята се учи в седми клас на общообразователните училища! 
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ей, ама по някога успяваш да си искренно язвителен.Недай така, понякога всек се изтрърва...Nino написа:Да, прав си, друг "ОТКРОВЕНО" би казал, "АМИ ДА БЕШЕ БРЪКНАЛ"!!!
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Кабела, който захранва рейката на подгревните свещи е закачаен в началото (отдясно).Не би трябвало да го виждаш, ако не си свалил пластмасата отгоре
Не се притеснявай, няма да запали лесно ако няма подгрев. на свещите
http://free.bol.bg/dodo155/AlfaRomeo/Punto_JTD_all.JPG
Alfa Romeo 147 07' 1.9 JTDm Q2
FIAT Punto 02' 1.9 JTD
FIAT Punto 99' 1.7 TD
Коментар
-
Да прав си Яворе, но и ти и всеки с пълно право би попитал : "Нещо не ми се навежда, къде ли се намира спирачното маркуче на предно ляво колело", или "Не ми се вдига капака, къде ли се намира акумулатора, щеката на маслото" .. и т.н.Все-пак стараем се да бъдем що- годе сериозен форум с около 4000 регистрирани потребителя /точната цифра в момента е 3992/, защо трябва да олекваме в собствените си очи и в очите на околните.Едвам се сдържам да не пратя тази тема в коша! Защото тя не носи информация и е пълен ОФФТОПИК! За "Общи приказки" има друг раздел.Yavor написа:Ей, ама по някога успяваш да си искренно язвителен.Недай така, понякога всек се изтрърва...Nino написа:Да, прав си, друг "ОТКРОВЕНО" би казал, "АМИ ДА БЕШЕ БРЪКНАЛ"!!!
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ами този отговор беше най-точен и всъщност което питах.Относно оффтопика и на Нино, нещо не ми харесаха нещата, защото има няколко причини...1. - Не би било приятно да отиваш на среща, да си се облякъл, няма да казвам как и тепърва да почваш да разглабяш колата за да видиш нещо, което на пръв поглед не се вижда.2- До първите 3 свещи, се вижда най-лесно а там със сигурност няма кабел, който да е закачен на магистралата.3- най-трудно се вижда в края - дясната страна както каза колегата, именно там загледах доста време и не видях да има и там жица.4- За да питам този въпрос, не ми е хрумнало да го задавам ей така, защото за да бръкнеш, особено към 4-та свещ, трябва да се разглоби пластмасите отгоре, както беше казал един колега.5- Колата я дадох на един приятел да си върши работата и за това нямам наблюдения след това - Не съм имал възможност да я разглоба.6- Колата пали наистина по-трудно и за това се загледах именно там7- И не на последно място - Както каза Нино - секцията Сваляне не работи така че...п.п.А относно материята за паралелните и последователни свързвания, мисля, че съм я минал отдавна, и ако трябва да се спазва именно теорията, при такова свързване на консуматори и един кабел, то той би трябвало да стои по средата - за доуточнение - четете теория!!!Dodo 155 написа:Кабела, който захранва рейката на подгревните свещи е закачаен в началото (отдясно).Не би трябвало да го виждаш, ако не си свалил пластмасата отгоре
Не се притеснявай, няма да запали лесно ако няма подгрев. на свещите
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ето като индулгенция, че не работи dwn секцията. http://punto-club.narod.ru/Remont.htmlИма доста работи,в т.ч."HAYNES Service and Repair Manual". Сайтчето е много добро!ПП...свещите са свързани паралелно и едва ли има такова значение местоположението на кабела.Това е от практиката.Все пак общата им консумация е 48-50А, а не 500.SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
А така благодаря и за този линк - ще напиша вече и крайния отговор.Върху четвърта свещ стои главния (захранващ) кабел. От нея тръгва и общата шина, която свързва всичките, четири свещи.Остава да си взема и колата, да я разглоба и да видя дали наистина е така, ама по спомен казвам - не видях никакъв кабел да отива до някоя от свещите.Като разглоба колата ще напиша дали е точно както се казва в "дебелите книги".Nino написа:Ето като индулгенция, че не работи dwn секцията. http://punto-club.narod.ru/Remont.htmlИма доста работи,в т.ч."HAYNES Service and Repair Manual". Сайтчето е много добро!ПП...свещите са свързани паралелно и едва ли има такова значение местоположениенто на кабела.Това е от практиката.Все пак общата им консумация е 48-50А, а не 500.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар