значи сутринта палнах от втория път....само че покарах 2 минути и колата почна да губи обороти....а след това изгасна...запалих пак след 30 секунди въртене на стартер и покарах още 30 секунди...и пак заби нос и изгасна....и това за 10-15 минути се повтори 5 пъти....и колата беше позагряла вече....горивото ми е на разервата....но имам поне 7-8 литра в резервоара...имам и добавка за чистене на дюзите на редекс...да не се е получило нещо конденз?!? не разбирам грам ама при празен резервоар съм чувал че се образува....това ли ме мъчи?? а и сутринта си беше -6 -7 някаде?!?!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
сутринта запалих и тръгнах....после загаснах що е то?
Collapse
X
-
Re: сутринта запалих и тръгнах....после загаснах що е то?
Получило се е, и той е замръзнал! Точно за това е писано 1001 пъти, че зимата на бива да се кара с малко гориво, защото обратната нафта връщайки се в резервоара Е ТОПЛА и така се образува конденз в студения обем! Последствията си ги изпитал.Имай предвид, че антизамръзващите добавки е добре да се слагат преди да стане под нулата.Ако по обяд отпусне, сложи една добавка дизел антигел, има я в OMV и напълни резервоара до горе.Успех!borchev написа:значи сутринта палнах от втория път....само че покарах 2 минути и колата почна да губи обороти....а след това изгасна...запалих пак след 30 секунди въртене на стартер и покарах още 30 секунди...и пак заби нос и изгасна....и това за 10-15 минути се повтори 5 пъти....и колата беше позагряла вече....горивото ми е на разервата....но имам поне 7-8 литра в резервоара...имам и добавка за чистене на дюзите на редекс...да не се е получило нещо конденз?!? не разбирам грам ама при празен резервоар съм чувал че се образува....това ли ме мъчи?? а и сутринта си беше -6 -7 някаде?!?!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
-
Да не пускам и аз нова тема
Сутринта и моята не запали съвсем.След завъртане пали, задържа 2-3 оборота и загасва. Отново пали, 2-3 оборота и гасне, също и мята кълба дим.Закачих колата и с един колега я разходих из квартрала и нищо, не пали само от време на време мяташе кълба дим. Колата е с половин резервоар ОМВ спринт и с някаква добавка Шелл против замръзване на 50литра 50 мл.Дайте идея какво да я правя и ако е нужен майстор моля, за кооординати, ако някой може да препоръча.Благодаря предварително на отзовалите се!Това беше старата ми тема преди седмица -(Проблем снощи с Пунто 1.7д. С ОМВ алпин дизел, въртях почти 5 минути. След завъртане пали, но не ще да се наеме, работеше на границата на загасване, като задавена. Загасна 5-6 пъти и мяташе едни сиви кълба дим неизгоряла нафта като за световно. По накое време се оправи, днес я пробвах и си останах доволен,че отново си е същата перфектно работеща машина)Lupo - The Monster
Е83 3D
Коментар
-
gdd55
Бат Славчо моето мнение по въпроса е че веднъж парафиняса ли нафтата,после процеса е трудно обратим.Добавка няма да му помогне аз като замразнах миналата година и добавка слагах,и бензин слагах и топла тафта сипвах/държах я върхо радиатора в къщи/ файда йок/няма/.Докато не почистих цедката от парафина намук да запаля.Тия добавки се слагат предварително/преди да замръзне ,а не след това, то е писано 10000000000 пъти във форума ама няма кой да чете.Като парен каша духа във вторник си напълних резервоара догоре и една добавка му хварлих Хелиос за 200л набухах я всичката на мойте 60л
и съм патрон сега,че миналата година освен че замръзна ми докато почистя цедката на сондата на тази температура където беше -16С щях да умра апъки да не говорим че тук при нас гларусите/морските чада/ едно че студа беше зверски ами и този морски вяятър... аве не се жижееше.
Коментар
-
Жорка, честита Коледа, абсолютно си прав.. надявам се на колегите горивото наистина да е било малко... За всички беди които се описват по-горе са виновни водата в горивото и парафина.Аз на Борчев съм написал , че е желателно преди температурите да станат под 0 градуса.Също е добре народа един път на 4-5000 км да източва водата от утайника на филтъра.. това го пише в книжката на Пунтото.Като се вземе под внимание какво е качеството тук, значи километрите стават 2000-2500!!!gdd55 написа:Бат Славчо моето мнение по въпроса е че веднъж парафиняса ли нафтата,после процеса е трудно обратим.Добавка няма да му помогне аз като замразнах миналата година и добавка слагах,и бензин слагах и топла тафта сипвах/държах я върхо радиатора в къщи/ файда йок/няма/.Докато не почистих цедката от парафина намук да запаля.Тия добавки се слагат предварително/преди да замръзне ,а не след това, то е писано 10000000000 пъти във форума ама няма кой да чете.Като парен каша духа във вторник си напълних резервоара догоре и една добавка му хварлих Хелиос за 200л набухах я всичката на мойте 60л
и съм патрон сега,че миналата година освен че замръзна ми докато почистя цедката на сондата на тази температура където беше -16С щях да умра апъки да не говорим че тук при нас гларусите/морските чада/ едно че студа беше зверски ами и този морски вяятър... аве не се жижееше.
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
А за тези на които върху (или по точно под) филтъра няма пробка за източване на водата какво да правим?Nino написа:Жорка, честита Коледа, абсолютно си прав.. надявам се на колегите горивото наистина да е било малко... За всички беди които се описват по-горе са виновни водата в горивото и парафина.Аз на Борчев съм написал , че е желателно преди температурите да станат под 0 градуса.Също е добре народа един път на 4-5000 км да източва водата от утайника на филтъра.. това го пише в книжката на Пунтото.Като се вземе под внимание какво е качеството тук, значи километрите стават 2000-2500!!!gdd55 написа:Бат Славчо моето мнение по въпроса е че веднъж парафиняса ли нафтата,после процеса е трудно обратим.Добавка няма да му помогне аз като замразнах миналата година и добавка слагах,и бензин слагах и топла тафта сипвах/държах я върхо радиатора в къщи/ файда йок/няма/.Докато не почистих цедката от парафина намук да запаля.Тия добавки се слагат предварително/преди да замръзне ,а не след това, то е писано 10000000000 пъти във форума ама няма кой да чете.Като парен каша духа във вторник си напълних резервоара догоре и една добавка му хварлих Хелиос за 200л набухах я всичката на мойте 60л
и съм патрон сега,че миналата година освен че замръзна ми докато почистя цедката на сондата на тази температура където беше -16С щях да умра апъки да не говорим че тук при нас гларусите/морските чада/ едно че студа беше зверски ами и този морски вяятър... аве не се жижееше.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Лоша новина...сменят филтъра!!!BO написа:А за тези на които върху (или по точно под) филтъра няма пробка за източване на водата какво да правим?
Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Прегледай по-обстойно.. не ми се вярва да няма сепаратор на водата!Нали имаш индикатор за вода във филтъра на таблото... откъде ще я отстраниш?
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Ами не знам да има индикатор за вода във филтъра. Дори на това табло и в книгите не е обозначена такава лампа. Третата част страница 720.Другите (лампите в повече), които имам са за нивото на маслото, за отворена врата и за изгоряла крушка на стоп светлината (това при положение, че модефикацията е ELX)Nino написа:Лоша новина...сменят филтъра!!!BO написа:А за тези на които върху (или по точно под) филтъра няма пробка за източване на водата какво да правим?
Yellow_Flash_Colorz_PDT_29 Прегледай по-обстойно.. не ми се вярва да няма сепаратор на водата!Нали имаш индикатор за вода във филтъра на таблото... откъде ще я отстраниш?
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
gdd55
На 25хил километра смених горивният на фиата,но първо му развих пробката за вода нямаше грам водица!Амата така ще е 39хил км съм минал с него само с нафта от туби по 1лв/1л.Някой път има капчици вода в нафтата те стоят на балони като ги видя и не ги сипвам те стоят винаги на дъното на тубата и тя понеже е прозрачна от минерална вода всичко се вижда
Коментар
-
Izvinqwaj s kakwa dobawka karash,zashtoto i az imam problem s paleneto! Predwaritelno blagodarqИзвинявай с каква добавка караш, защото и аз имам проблем с паленето! Предварително благодаряКолега, "шльокавицата" хич не е добре дошла във форума! Моля те спазвай правилата и пиши на кирилица.Ако нямаш, има кредор.Поздрави Nino
Коментар
-
Колегите се хвалят от българската добавка "Хелиос", поразгледай раздела, има доста голяма тема.http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=12628Но при тези високи сутрешни температури, едва ли проблема ти с трудното палене е от нафтата!fiattttt написа:Извинявай с каква добавка караш, защото и аз имам проблем с паленето! Предварително благодаря
SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар